wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)

Data: 2010-11-15 21:08:45
Autor: Olgierd
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)
W dniu Mon, 15 Nov 2010 16:11:13 +0100, RobertS napisał, a ja na to:

właśnie dostałem, list zwykły a nie polecony jak twierdziła kobita na
infolinii

Ja też dostałem -- dziś ;-)

Najśmieszniejsze jest to, że 14 października kartę wypowiedziałem, ze skutkiem na dziś. W międzyczasie wygenerowali nowy plastik...

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-15 21:12:48
Autor: Olgierd
W dniu Mon, 15 Nov 2010 21:08:45 +0000, Olgierd napisał, a ja na to:

właśnie dostałem, list zwykły a nie polecony jak twierdziła kobita na
infolinii

Ja też dostałem -- dziś ;-)

Na odwrocie, przy pasku na podpis jest ten taki dziwny "kwadracikowy" kod (niby do ememesów czy coś takiego). Po co takie coś na karcie płatniczej?

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-16 19:29:16
Autor: Adam
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)

Na odwrocie, przy pasku na podpis jest ten taki dziwny "kwadracikowy" kod
(niby do ememesów czy coś takiego). Po co takie coś na karcie płatniczej?

Adres www.polbankera.pl ????
Przy okazji aplikacja ery do skanowania kodu nie odczytała go.

pozd
as

Data: 2010-11-16 18:31:08
Autor: Olgierd
W dniu Tue, 16 Nov 2010 19:29:16 +0100, Adam napisał, a ja na to:

[...]

Ta moja to Polbank Dzieciom, więc pewnie też gdzieś tam przenosi.