wzór protestu przeciwko zmianom taryfy marmurkowego pkobp

Data: 2014-07-12 21:51:42
Autor: cef
wzór protestu przeciwko zmianom taryfy marmurkowego pkobp
W dniu 2014-07-12 20:36, zarząd komplementariusza pisze:
1) czy bank posługuje sie jakimś swoim formularzem?
2) czy bank akceptuje oświadczenie zredagowane przez klienta?
3) co powinno zawierać oświadczenie zredagowane przez klienta?

W sumie to idiotyczne, że bank przysłał mi pismo
informujące o zmianach i załaczył nawet broszurkę,
ale o zmianach w Inteligo nie ma tam wzmianki.
A proszą mnie do ustosunkowania się do zmian.
Pomyślałem, że jak bym miał czas i ochotę, to mógłbym sobie
pokorespondować, ale w sumie pismo już w koszu.

wzór protestu przeciwko zmianom taryfy marmurkowego pkobp