wzór umowy sprzedaży oprogramowania

Data: 2011-04-26 11:02:36
Autor: Rostov
wzór umowy sprzedaży oprogramowania
Witam,

Chciałbym jako osoba fizyczna odsprzedać także osobie fizycznej 2
legalne programy komputerowe - Microsoft Windows XP Professional oraz
Microsoft Office 2007 (oba w wersji BOX).
Nigdzie nie mogę znaleĽć odpowiedniego wzoru umowy sprzedaży
oprogramowania.
Wiem, że nie może to być wzór standardowej umowy sprzedaży (np.
samochodu), bo w przypadku oprogramowania dochodz± także sprawy
zwi±zane z licencj± i nie za bardzo wiem, jakie wobec tego powinny
znaleĽć się zapisy w takowej umowie.

Będę niezmiernie wdzięczny za taki wzór, lub przynajmniej wytyczne co
do specyficznych zapisów, jakie powinna zawierać dodatkowo taka umowa.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Data: 2011-04-26 21:24:20
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-26 20:02, Rostov pisze:
[...]

Dopisz na FV : pierdole glegoko w dupe billa gatesa  i juz.

:):)

Data: 2011-04-26 23:06:34
Autor: animka
wzĂłr umowy sprzedaĹĽy oprogramowania
[...]

Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego wzoru umowy sprzedaży
oprogramowania.
Wiem, że nie może to być wzór standardowej umowy sprzedaży (np.
samochodu), bo w przypadku oprogramowania dochodzÄ… takĹĽe sprawy
zwiÄ…zane z licencjÄ… i nie za bardzo wiem, jakie wobec tego powinny
znaleźć się zapisy w takowej umowie.

Będę niezmiernie wdzięczny za taki wzór, lub przynajmniej wytyczne co
do specyficznych zapisów, jakie powinna zawierać dodatkowo taka umowa.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Na googlach tego masz trochÄ™:
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&biw=1438&bih=700&q=Odsprzeda%C5%BC+oprogramowania+BOX+Microsoftu&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq
--
animka

Data: 2011-04-27 00:25:29
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-26 23:06, animka pisze:
[...]

Zadnej umowy nie piszesz bo i po co ona komu. amerykanskie debile nie wziely poprawki na to ze piszac licencje sprzedaja towar w polsce a tutaj troche inne prawa panuja niz w zydkowie.

Data: 2011-04-27 14:12:40
Autor: PesTYcyD
[...]

Po co ci umowa? Wystawiasz fuckturę vat i tyle, to jest twoja umowa. Wszystkie licencje typu BOX i OEM masz w dupie bo one dotycz± tylko dystrybutorów i producentów sprzętu.

Data: 2011-04-28 05:32:59
Autor: Rostov
wzór umowy sprzedaży oprogramowania
Faktury VAT wystawić NIE MOGĘ.
A umowa jest POTRZEBNA kupuj±cemu.

Data: 2011-04-28 16:12:03
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-04-28 14:32, Rostov pisze:
Faktury VAT wystawić NIE MOGĘ.
A umowa jest POTRZEBNA kupuj±cemu.

Pierwsza lepsza umowa kupna sprzedaży wystarczy. Nie ma jaki¶ specjalnych umów dla oprogramowania, tylko producenci co¶ takiego sobie tworz±

wzór umowy sprzedaży oprogramowania