wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)

Data: 2009-12-10 10:10:54
Autor: jacek
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)

http://www.allegro.pl/item833340952_suzuki_marauder_vz_1600_nie_z_usa_europejski.html

posiadacze motocykli zza oceanu ³±czcie siê w bólu :p

Data: 2009-12-10 13:38:40
Autor: Tytus z fabryki
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Siemka

*** "jacek"
posiadacze motocykli zza oceanu ³±czcie siê w bólu :p

Teoretycznie ma racje...

Data: 2009-12-10 12:28:02
Autor: AZ
On 2009-12-10, Tytus z fabryki <vtr1000f@o2.pl> wrote:

Teoretycznie ma racje...

To licznik tez musi byc w km zeby stacja przepuscila pojazd?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-10 14:21:49
Autor: Tytus z fabryki
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Siemka

*** "AZ"
To licznik tez musi byc w km zeby stacja przepuscila pojazd?

SI -  Jednostki miar i wag.

Data: 2009-12-10 13:10:11
Autor: AZ
On 2009-12-10, Tytus z fabryki <vtr1000f@o2.pl> wrote:

SI -  Jednostki miar i wag.

A druga mniejsza podzialka w km sie liczy?

Z drugiej strony czasami jest to jeden z czynnikow lagodzacych
wielkosc bonusu punktowego i czeku od panow niebieskich. Jednego razu zapytali czy mam w kilometrach to powiedzialem, ze w milach a kilometrowa podzialka jest slabo widoczna... Zaoszczedzone 100/3.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-10 14:32:24
Autor: Tytus z fabryki
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Siemka

*** "AZ"
A druga mniejsza podzialka w km sie liczy?

A drogomierz???

 ***Jednego razu zapytali czy mam w kilometrach to powiedzialem, ze w milach a kilometrowa podzialka jest slabo widoczna... Zaoszczedzone 100/3.

Uwazac trza - nastepna raza moga DR zabrac :)

T.

Data: 2009-12-10 13:18:10
Autor: AZ
On 2009-12-10, Tytus z fabryki <vtr1000f@o2.pl> wrote:

A drogomierz???

Mile...
 ***Jednego razu zapytali czy mam w kilometrach to powiedzialem, ze w milach a kilometrowa podzialka jest slabo widoczna... Zaoszczedzone 100/3.

Uwazac trza - nastepna raza moga DR zabrac :)

Nastepnym razem nie da sie zlapac ale juz wie gdzie zrobi przeglad ;-)))

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-10 14:16:30
Autor: Kefir
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Elou!
"Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl> wrote in message news:hfqq4m$5t8$1inews.gazeta.pl...
Siemka

*** "jacek"
posiadacze motocykli zza oceanu ³±czcie siê w bólu :p

Teoretycznie ma racje...

Zrozumiales cos z tego belkotu? Ciekawym zabiegiem jest 'przepuszczenie' tego tekstu przez IVONA Reader...

Data: 2009-12-10 14:24:42
Autor: Tytus z fabryki
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Siemka

***"Kefir"
Zrozumiales cos z tego belkotu?

Ja z takim sposobem wyrazania swoich racji ma na codzien do czynienia.

***Ciekawym zabiegiem jest 'przepuszczenie'
 tego tekstu przez IVONA Reader...

Az tak perwersyjny to nie jestem :)

T.

Data: 2009-12-11 00:36:52
Autor: magnes
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)

U¿ytkownik "Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Teoretycznie ma racje...

No ba!
Przeca napisal ze motoocykl: "MA DWA KO£A ZNAM SIE NA TYM".
Zaraz widac, ze to fachowiec i musi miec racje!
;-)

--
Pozdr. magnes
nt650v fjs600 troche puzzli i 4 kola w dieslu

Data: 2009-12-10 14:31:46
Autor: (pj)
jacek pisze:

posiadacze motocykli zza oceanu ³±czcie siê w bólu :p

abstrahuj±c od niezrozumia³ego stylu / be³kotu - argumentacja do mnie trafia. Mimo, ¿e tañsze itp. - NIE KUPI£BYM auta / moto na rynek USA. Mile, kierunki, o¶wietlenie, no i ... gust amerykañski zdecydowanie rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.

Tak mam, i co mi zrobisz..? ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-10 14:36:43
Autor: Tytus z fabryki
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Siemka
 "(pj)"
no i ... gust amerykañski zdecydowanie
rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.

Znaczy sie Ducati to tez niemiecki gust???
Bo mi to jakos nie pasuje...albo germance tak zlagodnieli???

Data: 2009-12-10 15:32:42
Autor: (pj)
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocyk la :)
Tytus z fabryki pisze:
Siemka
 "(pj)"
no i ... gust amerykañski zdecydowanie
rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.

Znaczy sie Ducati to tez niemiecki gust???

w autach niemiecki mi najb. pasuje, a w moto - ducati moze byc... :-P ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-10 16:24:44
Autor: Tytus z fabryki
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Siemka

*** "(pj)"
***w autach niemiecki mi najb. pasuje, a w moto - ducati moze byc... :-P ;-)

A z miast to Freie Stadt Danzig ??? :):):)

T.

P.S. Ach ta Oplowska wyszukana elegancja :)

Data: 2009-12-10 17:19:00
Autor: Monster
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocyk la :)
(pj) pisze:
Tytus z fabryki pisze:
Siemka
 "(pj)"
no i ... gust amerykañski zdecydowanie
rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.

Znaczy sie Ducati to tez niemiecki gust???

w autach niemiecki mi najb. pasuje, a w moto - ducati moze byc... :-P ;-)

Z tym niemieckim to ostro¿nie,czê¶æ Beemek(w tym moj±)W³osi im projektowali i od tego czasu jako¶ wygl±daj±:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-10 15:14:42
Autor: Kuczu
(pj) pisze:

Mimo, ¿e tañsze itp. - NIE KUPI£BYM auta / moto na rynek USA. Mile, kierunki, o¶wietlenie, no i ... gust amerykañski zdecydowanie rózni sie od europejskiego. Tzn. niemieckiego.

Tak mam, i co mi zrobisz..? ;-)

A czym sie rozni Hajabusza z Ameryki od tej z Europy ? Pomijajac swiatla ?
Czym sie rozni Goldwing z Ameryki od tego z Europy ? Bo nawet ten sprzedawany w salonie w PL produkowany jest za oceanem. Wskazania licznika mozna zmienic paroma pstryczkami. O ile w ogole licznik nie ma podwojnej skali.

No ale ja jezdze z premedytacja Harleyem z angielska lampa wiec moje zdanie sie pewnie nie liczy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-12-10 15:23:09
Autor: Marcin N
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)

U¿ytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hfqvok$tf0$1news.onet.pl...
(...)
[...]

Angielska lampa - czyli ¶wieci na lewo? Czy na przegl±dach nikt nie robi z tego powdu kwasów?

Data: 2009-12-10 16:33:21
Autor: Kuczu
Marcin N pisze:

Angielska lampa - czyli ¶wieci na lewo?

Raczej prosto na lewo swieci jak skrece w lewo kierownice.

Czy na przegl±dach nikt nie robi z tego powdu kwasów?

A ktos to sprawdza ? Swieci, trabi, mruga - znaczy sprawny.

Data: 2009-12-10 15:33:50
Autor: (pj)
Kuczu pisze:
(pj) pisze:

A czym sie rozni Hajabusza z Ameryki od tej z Europy ? Pomijajac swiatla ?

np. odblaskiem na ladze - tak wiem, duperela, ale mnie wnerwia

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-10 16:00:08
Autor: AZ
wzorcowe ogłoszenie sprzedaży motocykla :)
On 2009-12-10, (pj) <jd15c27@gmail.com> wrote:
Kuczu pisze:
(pj) pisze:

A czym sie rozni Hajabusza z Ameryki od tej z Europy ? Pomijajac swiatla ?

np. odblaskiem na ladze - tak wiem, duperela, ale mnie wnerwia

Nie wiem jak Busa ale czesto jest jeszcze duzo wiecej roznic. Np.
swiatla swiecace sie bez przerwy, brak poganiacza, jakies dziwne cuda
zwiazane z emisja spalin, elektryczne podgrzewanie gaznikow lub brak zamiast grzania ciecza. Ale za to maja przycisk do awaryjnych czego
w Europejczykach nie ma lub jest to rzadkosc.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-11 00:41:10
Autor: magnes
wzorcowe ogÅ,oszenie sprzedaży motocykla :)

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci:

Nie wiem jak Busa ale czesto jest jeszcze duzo wiecej roznic. Np.
swiatla swiecace sie bez przerwy,

Ale to akurat europejskie tez tak maja.

Data: 2009-12-10 16:32:13
Autor: Kuczu
(pj) pisze:

np. odblaskiem na ladze - tak wiem, duperela, ale mnie wnerwia

Najczesciej sa przykrecane i bardzo latwo demnotowalne.

Data: 2009-12-10 18:37:40
Autor: Sybi
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
U¿ytkownik "Kuczu" napisa³:
[...]

To wiesz co cwaniaczku!?
Choc mi postrykaj w moj licznik bo ni huhu nie moge na km zmienic!
Wskazanie predkosciomierza owszem mozna ale przebieg ni wafla.
Jak mi to zrobisz przebieg w km bez wymiany zegara to 1l czarnego Jasia stawiam!!
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-12-10 20:18:06
Autor: Kuczu
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocyk la :)
Sybi pisze:

To wiesz co cwaniaczku!?

He ?

Choc mi postrykaj w moj licznik bo ni huhu nie moge na km zmienic!

Masz pecha. Bylo se kupic amerykanca a nie zardzewialego angola.

Wskazanie predkosciomierza owszem mozna ale przebieg ni wafla.

To gadaj z Waflem

Jak mi to zrobisz przebieg w km bez wymiany zegara to 1l czarnego Jasia stawiam!!

Nie lubie Jasia, wole Jacka.

Data: 2009-12-10 22:50:04
Autor: Sybi
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
U¿ytkownik "Kuczu" napisa³:
To wiesz co cwaniaczku!?
He ?

No pisales ze swada ze wystarczy tylko popstrykac!
I jestem ciekawy czy czy cos wiesz na temat czy tylko tak sobie pitolisz;))

Choc mi postrykaj w moj licznik bo ni huhu nie moge na km zmienic!
Masz pecha. Bylo se kupic amerykanca a nie zardzewialego angola.

Czyli co? Amerykance daja sie przestawiac a angole nie?
To jakas zasada czy jak?
Pytam serio. Po prostu nie wiem.
Poza tym moj motocykl nie jest zardzewialy mimo ze ma juz kilka lat
za to slyszalem ze nowe Harleye (amerykanskie?) rdzewieja na potege;))

Nie lubie Jasia, wole Jacka.

Moze byc Jack!!
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-12-10 23:19:37
Autor: Kuczu
Sybi pisze:

No pisales ze swada ze wystarczy tylko popstrykac!
I jestem ciekawy czy czy cos wiesz na temat czy tylko tak sobie pitolisz;))

W wiekszosci moto z wyswietlaczem wystarczy popstrykac. Wskazania predkosciomierza da sie zmienic w 90% przypadkow. Drogomierz to inna baja ale nie jest okreslona przepisami wiec nie musi dac sie przestawic.

Czyli co? Amerykance daja sie przestawiac a angole nie?

Dyskusja byla o amerykancach. Amerykance czesto sie daja bo w czesci Kanady obowiazujace jest kmh. Stad czesto podwojna skala. Z oszczednosci.

To jakas zasada czy jak?
Pytam serio. Po prostu nie wiem.

Zasada to kierowca taki byl. I byznesmen.

Poza tym moj motocykl nie jest zardzewialy mimo ze ma juz kilka lat

Ciesz sie wobec tego

za to slyszalem ze nowe Harleye (amerykanskie?) rdzewieja. na potege;))

Nie ma Harlei nieamerykanskich. A ze rdzewieja to ich prawo. Prawo natury.

Moze byc Jack!!

Mozesz wyslac. Adresa chcesz ?

Data: 2009-12-11 00:21:54
Autor: grzbiet
On Thu, 10 Dec 2009 23:19:37 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Sybi pisze:

[...]

a nawet jeśli, wystarczy większa zębatka zdawcza. było coś o tym.

--
grzbiet, dragstar, przemyśl

Data: 2009-12-11 08:12:04
Autor: Kuczu
wzorcowe ogłoszenie sprzedaży motocykl a :)
grzbiet pisze:

ale nie jest tak, że prędkościomierz jest z wyświetlaczem (i przez to podatny na pstrykania) a przebieg mechaniczny?

Nie

a nawet jeśli, wystarczy większa zębatka zdawcza. było coś o tym.

ROTFL

Data: 2009-12-11 09:32:13
Autor: Tytus z fabryki
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Siemka

*** "Kuczu"
Drogomierz to inna baja ale nie jest okreslona przepisami wiec nie musi dac sie przestawic.

Moze kolega rozwinac???
Hint Dz.U. nr 32 z 2003 par 11.1 pkt 4

Data: 2009-12-11 11:10:16
Autor: Marcin N
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)

U¿ytkownik "Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl> napisa³ w wiadomoœci news:hft02g$mlh$1inews.gazeta.pl...
Siemka

*** "Kuczu"
Drogomierz to inna baja ale nie jest okreslona przepisami wiec nie musi dac sie przestawic.

Moze kolega rozwinac???
Hint Dz.U. nr 32 z 2003 par 11.1 pkt 4

Co stanê³o na przeszkodzie, ¿eby oprócz numeru podaæ te¿ treœæ paragrafu?

Data: 2009-12-11 03:07:56
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
On 11 Gru, 11:10, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "Tytus z fabryki" <vtr10...@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:hft02g$mlh$1inews.gazeta.pl...

> *** "Kuczu"
> Drogomierz to inna baja ale nie jest okreslona przepisami wiec nie musi
> [...]

Co stanê³o na przeszkodzie, ¿eby oprócz numeru podaæ te¿ tre¶æ paragrafu?

Witam !
 4)   w prêdko¶ciomierz umieszczony w polu widzenia kierowcy oraz w
drogomierz;
I gdzie tu jest zaznaczone, ¿e drogomierz musi byæ w tych czy innych
jednostkach?

Pozdrawiam
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - czerwone, to szybsze :)

Data: 2009-12-11 13:12:28
Autor: Tytus z fabryki
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
Siemka
"Rafik
I gdzie tu jest zaznaczone, ¿e drogomierz musi byæ w tych czy innych jednostkach?

Moze tu:
http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/panstwowe_wzorce_jednostek

Data: 2009-12-11 03:08:13
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl

Data: 2009-12-11 14:56:48
Autor: (pj)
Kuczu pisze:

W wiekszosci moto z wyswietlaczem wystarczy popstrykac. Wskazania predkosciomierza da sie zmienic w 90% przypadkow. Drogomierz to inna baja ale nie jest okreslona przepisami wiec nie musi dac sie przestawic.

A co musi? (ergo: JEST okre¶lone przepisami), Twoim Szanownym Zdaniem, bior±c wszystko do kupy cuzamen - byæ przestawione, zmienione, zmodyfikowane, itp. w poje¼dzie (mówimy o KA¯DYM poje¼dzie z USA) by mieæ pewno¶æ, ¿e pojazd ten przejdzie pozytywnie wszelkie niezbêdne do dopuszczenia do ruchu badania techniczne w PL i nie spowoduje problemów przy kontroli drogowej na terenie UE, Szwajcarii, Norwegii, Turcji oraz Islandii ???

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-11 15:07:06
Autor: Kuczu
(pj) pisze:

[...]

ustalilismy juz ze:
wskazania licznika i drogomierza
oswietlenie
boczne czerwone odblaski

i nie spowoduje problemów przy kontroli drogowej na terenie UE, Szwajcarii, Norwegii, Turcji oraz Islandii ???

O porozumieniu z Nicei juz chyba bylo ?

Data: 2009-12-11 15:58:50
Autor: (pj)
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocyk la :)
Kuczu pisze:
(pj) pisze:
A co musi?[...]

ustalilismy juz ze:
wskazania licznika i drogomierza
oswietlenie
boczne czerwone odblaski

no widzisz: tyle pieprzenia... :-P ¿eby pojazd byl zdatny do uzytku...

p.s. a czerwone kierunki? a tabliczki znamionowe?

i nie spowoduje problemów przy kontroli drogowej na terenie UE, Szwajcarii, Norwegii, Turcji oraz Islandii ???

O porozumieniu z Nicei juz chyba bylo ?

w tym w±tku nie, ale wygugla³em:

http://www.transfer.edu.pl/userfiles/Porozumienie%20nicejskie%281%29.pdf

no i co z ta Nicea?

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-11 21:18:03
Autor: Kuczu
(pj) pisze:
Kuczu pisze:
(pj) pisze:
[...]

Do uzytku ? One sa zdatne do uzytku i bez przerobek. Przerobki sa dla Pana Diagnosty jesli jest mocno upierdliwy. Ale to akurat rownie dobrze moze sie zdazyc motocyklowi z Europy - glosny wydech, obciety blotnik i pare innych gadzetow.

p.s. a czerwone kierunki?

Bywaja ale nie za czesto. Wymiana szkielek kierunkow za kilkanascie pln wystarcza.

a tabliczki znamionowe?

A co z nimi nie tak ? Na amerykanskich jest wiecej danych niz na europejskich.

[...]

A moze to nie byla Nicea ? Poguglaj se. W kazdym razie niemiecki polucjant musi honorowac waznosc twojego polskiego badania technicznego i nie moze sie dopierdolic. No chyba ze Ci druty z opony wystaja albo zgubiles wydech.

Data: 2009-12-11 22:34:29
Autor: (pj)
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocyk la :)
Kuczu pisze:
(pj) pisze:
[..]

p.s. a czerwone kierunki?

Bywaja ale nie za czesto. Wymiana szkielek kierunkow za kilkanascie pln wystarcza.

a skad se wziac te szkielka? w biedronce sprzedaja?

[..]
no i co z ta Nicea?

A moze to nie byla Nicea ? Poguglaj se.

Sam se poguglaj i obwieszczaj napreclu. Albo jestes guru, albo dolu...

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-11 22:44:36
Autor: Kuczu
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocyk la :)
(pj) pisze:

a skad se wziac te szkielka?

Ze szkielkowni

w biedronce sprzedaja?

Do Hayabusy pewnie tak

A moze to nie byla Nicea ? Poguglaj se.

Sam se poguglaj i obwieszczaj napreclu.

Guglalem niedawno. Se poszukaj, ja nie mam czasu.

Albo jestes guru, albo dolu...

trolu

Data: 2009-12-12 10:39:01
Autor: (pj)
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocyk la :)
Kuczu pisze:

trolu

Kuczu pisze:
> losiu...

juz dobrze, wystarczy... fachowcu...

([cyt.muz.] "przez caly kraj idziemy dwaj, czy slonce, czy deszcz jest, czy slota...")

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-11 22:54:25
Autor: Kuczu
(pj) pisze:

Sam se poguglaj i obwieszczaj napreclu.

No niech Ci bedzie. Jeblo mi sie Nicea i Wieden. Tu masz:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Konwencja_wiedeñska_o_ruchu_drogowym

losiu...

Data: 2009-12-11 23:47:37
Autor: Marcin N
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)

U¿ytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hftjmc$ol$1news.onet.pl...
(pj) pisze:

[...]

Ale co z tym drogomierzem, bo jako¶ nie jestem przekonany, ¿e nie mo¿e byæ w milach. Zw³aszcza, ¿e mam od razu tabelê do przeliczania mil na kilometry (tabel± jest prêdko¶ciomierz wyskalowany w obu jednostkach pozwalaj±cy bez problemu rzutem oka odczytaæ przeliczony wynik).

Data: 2009-12-11 21:01:36
Autor: Monster
Kuczu pisze:

Nie ma Harlei nieamerykanskich. A ze rdzewieja to ich prawo. Prawo natury.
Nie?No paczpan,a w³oskie Harleje??

http://www.mototype.com/pics/5304/full/aermacchi-250-ala-verde-1970.jpg

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-11 21:21:13
Autor: Kuczu
Monster pisze:
Kuczu pisze:

Nie ma Harlei nieamerykanskich. A ze rdzewieja to ich prawo. Prawo natury.
Nie?No paczpan,a w³oskie Harleje??

http://www.mototype.com/pics/5304/full/aermacchi-250-ala-verde-1970.jpg

Ja pisalem ze nie ma a nie ze nie bylo. Zreszta wszystk ozalezy do definicji Harleya. Czy to co ma nazwe czy to co ma specyficzna konstrukcje. Bo Nazwe to miewalo na przestrzeni dziejow wiele wynalazkow. Np. wojskowe Armstrongi czy wlasnie Aermacchi.

Data: 2009-12-13 11:59:24
Autor: Sybi
[...]

No wlasnie. Tylko ze denerwuje, nie umiem szybko przebiegu przeliczac na km,
musze sie dwa razy zastanawiac kiedy przeglad zaplanowac a licznik przebiegu dzinnego to se moge wsadzic;)

Nie ma Harlei nieamerykanskich. A ze rdzewieja to ich prawo. Prawo natury.

Rozumiem ze nie czytales watku o rdzy na nowej wirowce i kitach sprzedawcy ze to przez to ze po jezdzie nie umyl moto?!;))

Moze byc Jack!!
Mozesz wyslac. Adresa chcesz ?

Nie ma sprawy, tak jak pisalem. Zaraz po tym jak mi powiesz jak licznik przeklikac na km!;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-12-13 23:10:56
Autor: Jasio
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
U¿ytkownik "Sybi" napisa³ w wiadomo¶ci news:hg3fj9$sl6$1inews.gazeta.pl...
U¿ytkownik "Kuczu" napisa³:
[...]

Chyba przesadzasz z trudno¶ci± obliczania.
Mno¿ysz ³atwo przez pó³tora a potem dodajesz jedn± dziesi±t±.
Bo to dok³adnie 1,61km jest. Czyli z 40 mil masz 64km.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-12-10 15:28:54
Autor: Marcin N
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)

U¿ytkownik "jacek" <trupek@onet.pl> napisa³ w wiadomoœci news:hfqdut$8qj$1news.onet.pl...

http://www.allegro.pl/item833340952_suzuki_marauder_vz_1600_nie_z_usa_europejski.html

posiadacze motocykli zza oceanu ³±czcie siê w bólu :p

Wg tego linka - wystarczy, ¿e mam licznik przebiegu w milach i ju¿ w razie st³uczki (nie ze swojej winy) nie przys³uguje mi odszkodowanie?!

Takie mamy prawo?!

MN

Data: 2009-12-10 15:19:36
Autor: AZ
On 2009-12-10, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Wg tego linka - wystarczy, że mam licznik przebiegu w milach i już w razie stłuczki (nie ze swojej winy) nie przysługuje mi odszkodowanie?!

Takie mamy prawo?!

Ty tak na powaznie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-10 15:49:38
Autor: Dudas
wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)
U¿ytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa³ w wiadomoœci news:hfr0j7$vnu$1news.onet.pl...

Wg tego linka - wystarczy, ¿e mam licznik przebiegu w milach i ju¿ w razie st³uczki (nie ze swojej winy) nie przys³uguje mi odszkodowanie?!

Najlepiej zamontowac gdzies pod reka kawalek mlotka, cos w stylu sprzetow do wybijania szyby w autobusach - w razie stluczki, wypadku rozwalasz licznik, zanim policja nie przyjedzie :)

Pozdrawiam

Dudas
CBR1000F

wzorcowe og³oszenie sprzeda¿y motocykla :)