wzorzec polskiej głupoty

Data: 2010-09-29 18:01:56
Autor: awe
wzorzec polskiej głupoty
z neta

wzorzec polskiej głupoty: głupi, głupszy, najgłupszy długo, długo nic a następie tusk, potem przepaść i wasz guru walikoń

Data: 2010-09-30 10:16:28
Autor: Miglanc
wzorzec polskiej głupoty

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7vnji$pgm$1news.onet.pl...
z neta

wzorzec polskiej głupoty: głupi, głupszy, najgłupszy długo, długo nic a następie tusk, potem przepaść i wasz guru walikoń

Moim zdaniem na czele tej piramidy stoi prezes PiS, obok niego wiceprezesi, komitet polityczny, a troche nizej jego wyznawcy: awe, jaksa, raff, razor i kilku innych.

P.S. Często się onanizujesz?

--

Zahir

Data: 2010-09-30 14:36:26
Autor: awe
wzorzec polskiej głupoty

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca44758$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj z psami na smietniku a mi nie zawracaj dupy
awe

Data: 2010-09-30 14:45:10
Autor: Miglanc
wzorzec polskiej głupoty

[...]