wzrost i kolor oczu w nowych dowodach

Data: 2009-12-23 20:07:03
Autor: macso
wzrost i kolor oczu w nowych dowodach

Użytkownik "rotfelus"
0

W nowych dowodach wydawanych od 2011 roku ma nie być takich rubryk jak

wzrost i kolor oczu.
Ja sobie tego nie wyobrażam i nie wiem czemu mają zostać zlikwidowane te pola. Co o tym sądzicie?

będzie zapodane elektronicznie, i każdy kto będzie miałprawo skontrolować dowód będzie miałodpowiedni czytnik
i w sekundę będzie wiedział

macso

Data: 2009-12-23 13:00:51
Autor: Szymon von Ulezalka
wzrost i kolor oczu w nowych dowodach
będzie zapodane elektronicznie, i każdy kto będzie miałprawo skontrolować
dowód będzie miałodpowiedni czytnik
i w sekundę będzie wiedział

czekac tylko az kazdy z odpowiednim czytnikiem bedzie mogl takowe
przerabiac (dowody, nie czytniki), bo jakos nie wierze w ich cudowne
zabezpieczenia :~

Data: 2009-12-24 16:15:16
Autor: rotfelus
Użytkownik "macso" <macso@poczta.oniet.pl> napisał w wiadomości news:hgtpou$2n4$1inews.gazeta.pl...

[...]

To idąc tym tropem, po co w ogóle cokolwiek zamieszczać?
Może tylko kawałek plastiku z kodem kreskowym i PESELem, bo przecież wszystko będzie zakodowane na czipie...
Będzie łatwiej się pod kogoś podszyć jeśli znikną te dane w sposób pisemny... już widzę jak policjanci będą patrolować ulicę z czytnikami,
albo w bankach zacznie się fala wyłudzeń kredytów na kradzione dowody.

wzrost i kolor oczu w nowych dowodach