wzrost i kolor oczu w nowych dowodach

Data: 2009-12-23 20:20:56
Autor: Kazik
wzrost i kolor oczu w nowych dowodach
rotfelus pisze:
W nowych dowodach wydawanych od 2011 roku ma nie być takich rubryk jak wzrost i kolor oczu.
Ja sobie tego nie wyobrażam i nie wiem czemu mają zostać zlikwidowane te pola. Co o tym sądzicie?

Moj 1-letni syn ma wyrobiony dowod osobisty. Na jego przykladzie mozesz zobaczyc jak bzdurne sa te dwa pola, bo urosnac - urosnie, a i kolor oczu moze mu sie zmienic.

Data: 2009-12-23 20:23:02
Autor: Arek
Kazik pisze:
Moj 1-letni syn ma wyrobiony dowod osobisty. Na jego przykladzie mozesz zobaczyc jak bzdurne sa te dwa pola, bo urosnac - urosnie, a i kolor oczu moze mu sie zmienic.

Mi się zmieniają cały czas.
Zresztą tak samo jak mojej mamie się zmieniały. :)
Synowi też już - w ciągu roku - zmieniły się z niebieskich na piwne.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-24 16:16:29
Autor: rotfelus
Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości news:hgtqin$3ov$1inews.gazeta.pl...
rotfelus pisze:
[...]

W założeniu dowód osobisty był przeznaczony dla osób dorosłych, przy wprowadzaniu plastików zmieniono próg wiekowy i dostępne były dla 13-latków. Po wejściu do unii nawet niemowlakom można wyrobić, bo służy on za dokument podróży i jest tańszy od paszportu. 1-latek raczej nie będzie sam korzystał z tego dowodu i koledzy ze żłobka(?) mu go raczej nie zwędzą ;)

Data: 2009-12-24 21:05:41
Autor: Kazik
rotfelus pisze:
[...]

Za to moze skorzystac ze sklepowej promocji pod tytulem 'alkohol sprzedajemy po okazaniu dowodu' ;-).

wzrost i kolor oczu w nowych dowodach