wzrost o 1,1 % !

Data: 2009-08-29 17:48:49
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !
Wzrost PKB o 1.1% został wstydliwie przemilczany prze dominujących na tej liście przeciwników obecnego rządu. Nie skorzystano z księżycowych pomysłów na kryzys i jako jedyni w naszym regionie  nie wpadamy w recesję a nawet notujemy  zatrzymanie tempa spadku.
To pewnie również trudno będzie niektórym uznać za sukces, prawda Mariusz?
To prawdziwy cios dla kraju! Nie ma recesji! Opozycja tego nie przeżyje.
prezydent na pewno nie omieszka coś bąknąć o błędach statystycznych i, ze to nic pewnego itd.

Data: 2009-08-29 15:16:57
Autor: Mariusz Merta
kiedyś rząd ogłaszał, że lokomotywy potaniały :-)))
a jak tam KATAR, nadal męczy ?
no i czy wpływy z tej transakcji też włączono do pkb ? :-))))
Zbyszek, widzę, że zaczynasz gonić w piętkę...
też czytuję wp i stało tam, że ostrożnie z tym wzrostem...
ja tam może się i czepiam ale jakie to ma przełożenie na bezrobocie w
Polsce ?

Mariusz Merta

Data: 2009-08-30 15:57:36
Autor: zbig
[...]

Jeśli chodzi o stocznie to  jako liberał z przekonania mam spokojny stosunek do akcji ze stoczniami. jak się je uda sprzedać to swietnie , jak nie to płakał nie będę. Jak mnie zwalniano, dyrektor podał mi rękę i wyraził opinię, ze sobie pewnie jakoś poradzę i tyle wszystkiego.
Ciekaw jestem gdzie podziały sie twoje dawne liberalne przekonania. Z twoich postów wyziera czysta kato-komuszeria, ze az czasami mam wątpliwości , czy to ten sam Mariusz co kiedyś.
O jakich wpływach mówisz? Co ma z tym wspólnego PKB????
A jakie ma to przełożenie na bezrobocie? Litości!!! Przeczytaj jakiś pierwszy lepszy bryk z ekonomii to sie dowiesz, ze wychodzenie z kryzysu w pierwszej fazie odbywa się za pomocą wzrostu wydajności. Bezrobocie spada dopiero później.
A co do końcowego pytanie, to tak , oczywiście czepiasz się  --

Data: 2009-08-29 20:11:56
Autor: Piotr
wzrost o 1,1 % !
Dnia Sat, 29 Aug 2009 17:48:49 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

[...]

Owady wpadły na ten sposób już dawno, i niektóre płazy też, i jakieś inne
zwierzaki... W przypadku zagrożenia sztywnieją, i nie robią nic. Wyobraź sobie zbigu, że często im się udaje uniknąć zagłady.
Ale, jakby nie było, gratuluję rządowi, bo to szczęscie w końcu trafiło się
za jego rządów.
Piotr

Data: 2009-08-31 11:08:30
Autor: Vic
wzrost o 1,1 % !
Piotr пишет:
 W przypadku zagroĹźenia sztywnieją, i nie robią nic.
Wyobraź sobie zbigu, że często im się udaje uniknąć zagłady.
Ale, jakby nie było, gratuluję rządowi, bo to szczęscie w końcu trafiło się
za jego rządów.

Wiele innych rzadow tez tak mialo :)))
Na przyklad, rzad PiS mial bardzo pozytywny wplyw na gospodarke - po prostu nie mial czasu sie w nia angazowac. I chwala im za to!

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 23:04:43
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7g3uj$ljh$1mx1.internetia.pl...
Piotr ?????:
[...]

Jak sie nie angazowal. Vicu pisalem wielokrotnie przestan chlac te berberuche i zabierz sie za cos bardziej szlachetnego. Wypala ci mozg
awe

Data: 2009-09-01 08:37:00
Autor: VicAbarca
wzrost o 1,1 % !
awe пишет:
Jak sie nie angazowal. Vicu pisalem wielokrotnie przestan chlac te berberuche i zabierz sie za cos bardziej szlachetnego. Wypala ci mozg

Pamietasz, kiedys cie prosilem, zebys wymienil osiagniecia gospodarcze rzadu PiS i dopisal do kazdego osiagniecia rodzaj dzialan podjetych przez rzad PiS :)

I oczywiscie nie odpowiedziales.
I nic dziwnego.

--
VicAbarca

Data: 2009-08-29 20:30:00
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !
Mierny rzad ktorego zasadnicza cecha jest bezwlad i uwiad umyslowy ktory oddal finanse panswa w zarzad "widzimisie" starca ktory nie zauwazyl ze sprawa dotyczy Polski a nie Wlk Brytanii. Sila inercji slizgnal sie na 1,1 % wzrostu gospodarczego co absolutnie jest wynikiem ublizajacym krajowi z takim potencjalem. Trudno bowiem porownywac relatywny spadek w tak malym kraju jakim jest Litwa. 99% ekonomistow twierdzi ze wzrost moglby byc znacznie wyzszy. Niestety PR obecnego rzadu skierowany jest na utrzymanie za wszelka cene slupkow sondazowych a nie realnych wartosci ktore przekladaja sie na poziom zycia kazdego Polaka. Stracilismy wszyscy, ale odpowiedzialnosc spada na tych ktorzy glosowali za PO. Uwazam ze jesli wybierasz to odpowiadasz finansowo za bledne decyzje i w takim przypadku kazdy kto oddal glos na PO powinien finansowo zostac obarczony kosztami wyboru.
awe

Data: 2009-08-30 11:45:34
Autor:
wzrost o 1,1 % !
On Sat, 29 Aug 2009 20:30:00 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

Mierny rzad ktorego zasadnicza cecha jest bezwlad i uwiad umyslowy ktory oddal finanse panswa w zarzad "widzimisie" starca ktory nie zauwazyl ze sprawa dotyczy Polski a nie Wlk Brytanii. [...]

 boli, co ? ;o))))

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-08-30 16:17:06
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !

 99% ekonomistow twierdzi ze wzrost moglby byc
znacznie wyzszy.
Buhahaha!
A nie 99,5%?
Skąd masz takie dane misiu?
A o ile, to znaaaacznie  więcej?
Kaczyński bez kozery stwierdziłby pewnie, ze o pińcet.
Nie widzicie jescze waszej własnej śmieszności?
PS.
Wszystko można zrobić lepiej i osiągnąć więcej, ale zapominacie ,ze wasi proponowali kopiowanie działań z innych krajów, które wpadły w jeszcze większą recesję niż się spodziewano.
Mam przypomniec te pomysły?
Zwiększenie deficytu i jednocześnie obniżka VAT.
To taki genialny pomysł prezia. To nic, ze wewnętrznie sprzeczny ale ciemnemu ludowi mógł się spodobać. Ale jakoś ciemny lud tego nie kupił, wziął się do pracy i efekty widać.

Data: 2009-08-30 16:36:06
Autor: Imię Nazwisko
wzrost o 1,1 % !
Użytkownik "zbig"

[...]

 ... wasi
proponowali kopiowanie działań z innych krajów, które wpadły w jeszcze
większą recesję niż się spodziewano.

Masz na myśli wprowadzenie euro?

Zwiększenie deficytu i jednocześnie obniżka VAT.
To taki genialny pomysł prezia. To nic, ze wewnętrznie sprzeczny ...

A na czym ta wewnętrzna sprzeczność polegała?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-30 19:20:49
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !
Użytkownik "zbig"

[...]

>  ... wasi
> proponowali kopiowanie działań z innych krajów, które > wpadły w jeszcze
> większą recesję niż się spodziewano.

Masz na myśli wprowadzenie euro?

To któryś z krajów wprowadził euro jako lek na kryzys?
Masz jeszcze jakieś inne ynteligientne pytania?

> Zwiększenie deficytu i jednocześnie obniżka VAT.
> To taki genialny pomysł prezia. To nic, ze wewnętrznie > sprzeczny ...

A na czym ta wewnętrzna sprzeczność polegała?
Ekonomiści np. Andrzej Sadowski uważają, ze zmniejszenie VAT spowoduje. iż ludzie będą więcej kupować, więc deficyt się w sposób naturalny zmniejszy.

Data: 2009-08-30 19:39:34
Autor: Imię Nazwisko
wzrost o 1,1 % !
Użytkownik "zbig"

(...)

To któryś z krajów wprowadził euro jako lek na kryzys?
Masz jeszcze jakieś inne ynteligientne pytania?

Nie, mam odpowiedź. "Kluczowym elementem polskiej strategii wyjścia z kryzysu jest wejście najpierw do ERM2, a potem do strefy euro? - mówi w rozmowie z "Dziennikiem" minister finansów Jacek Rostowski."

http://www.kontrowersje.net/node/2069

(...)

Ekonomiści np. Andrzej Sadowski uważają, ze zmniejszenie VAT spowoduje. iż
ludzie będą więcej kupować, więc deficyt się w sposób naturalny zmniejszy.

Pod warunkiem, że będą kupować dużo więcej, żeby zrekompensowało to niższe stawki. W warunkach kryzysu trudno to osiągnąć. Poza tym deficyt można zwiększyć nawet przy wzroście wpływów z VAT. Nie żebym popierał ale pisząc o sprzeczności ośmieszasz siebie, a nie prezydenta. Choć zamiary miałeś jak najlepsze, co na pewno niektórzy docenią.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-31 11:20:15
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości news:h7edl2$huq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "zbig"

(...)

[...]

Skoroś taki biegły w guglu  to bez trudu znajdziesz wypowiedź , która odkłada te działania na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Dobre rządzenie polega nie na doktynerstwie, ale podejmowaniu właściwych nawet czasmi niezgodnych z wcześniej
szymi zapowiedziami decyzji.

[...]

Wcale nietrudno to osiągnąć. Ludzie kupują więcej - ceny bowiem spadają, a czasmi po prostu na zapas (nie wiadomo co z tym kryzysem będzie)

Data: 2009-08-31 16:35:03
Autor: Imię Nazwisko
wzrost o 1,1 % !
Użytkownik "zbig"

[...]

Skoroś taki biegły w guglu  to bez trudu znajdziesz wypowiedź , która odkłada te działania na bliżej nieokreśloną przyszłość.

Nie twierdzę, że politycy nie zmieniają co chwila zdania. Natomist faktem jest to czemu zaprzeczaleś: minister finansów z PO uważał euro za lekarstwo na kryzys.

[...]

[...]

To teoria. Moge podać teorytyczny przykład (z obliczeniami), z którego wyniknie coś innego. Ale nie chce mi się, ważne że znowu przyznałeś mi rację: nie było sprzeczności w pomyśle L. Kaczyńskiego.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-30 19:42:30
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:33ae.00000202.4a9a89e2newsgate.onet.pl...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
Ale ty jestes ciemniak reprezentatywny dla calego PO. Wy oczywiscie wiecie ze gdzies dzwoni ale nie za bardzo umiecie zlokalizowac w jakim kosciele.
PiS bardzo slusznie proponowal zwiekszenie deficytu w celu unikniecia sytuacji w ktora i tak w koncu wdepnal razem z wami wasz Donek. Chodzilo o niewielkie pieniadze i o wpompowanie ich w pierwszej fazie kryzysu. Obnizke podatkow wprowadzil Regan i mialo to zbawienny skutek dla amerykanskiej gospodarki. Owszem skutkowalo to problemami ale w koncu sie oplacilo. Nie ma nic mniej efektywnego niz publiczne pieniadze pompowane w publicznie wykonywane uslugi. Wszyscy maja lewe rece i w sumie nikt za nic nie odpowiada.

awe

Data: 2009-08-29 21:33:01
Autor: Lorn
wzrost o 1,1 % !
zbig pisze:
[...]

Prezydent już zapowiedział, że musi 'przeanalizować pewne sprawy...'. Pewnie jakiś fachowy doradca po liceum ekonomicznym zasiał ziarenko niepewności. :>

Data: 2009-08-29 21:50:02
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7buk0$n7q$1news.interia.pl...
zbig pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Rostowski ukonczyl cos wiecej - co prawda jest to na poziomie liceum ekonomicznego ale to juz inny problem. Moze bylby dobrym striptizerem, wyraznie brak mu polotu
awe

Data: 2009-08-29 22:58:24
Autor: Lorn
wzrost o 1,1 % !
zbig pisze:
[...]

Za to obniżenie podatku vat... Który taki mądry inaczej wpadł na ten pomysł? Nie wierzę, że sam Prezydent... Nawet Bugaj uciekinier... tup tup do Amerykańskiej ambasady  :)  się oburzył. :> Szczerze... żałuję, że nie przyjęto propozycji PiS`u :> Byś przestał pierdolić...  :-P PiS by się pogrążył, a Ty razem ze swoim guru przyjmowałbyś baty...

Data: 2009-08-30 09:21:40
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !

zbig pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
PiS chcial obnizenia podatku vat? Cos mi umknelo, ale bardzo dobry pomysl. Za obnizeniem podatkow powinny isc ciecia wydatkow w budzetowce - inaczej mowiac zwolnienia przede wszystkim
awe

Data: 2009-08-31 11:13:45
Autor: Vic
wzrost o 1,1 % !
awe пишет:
Za obnizeniem podatkow powinny isc ciecia wydatkow w budzetowce - inaczej mowiac zwolnienia przede wszystkim

Buachachachahchchchahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))
Juz ja widze, jak PiS popiera zwolnienia w budzetowce :)

To cos jakby boukun nawolywal do likwidacji zasilkow dla bezrobotnych...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 23:07:01
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7g48e$ub1$1mx1.internetia.pl...
awe ?????:
[...]

Vicu ale ty jestes niedojrzaly. Przeciez PiS'owi nie zalezy zeby utrzymywac to cale nieudacznictwo zerujace na ludziach pracy. To nie jest narodowy socjalizm tylko kurestwo a z kurestwem trzeba walczyc bez wzgledu na opcje polityczna. Prawnicy maja sie swietnie. Ustawy sa pisane jak sa pisane a kasa leci - twoim kosztem i z twoich podatkow. Jednym slowem smierc frajerom
awe

Data: 2009-09-01 08:40:47
Autor: VicAbarca
wzrost o 1,1 % !
awe пишет:
Vicu ale ty jestes niedojrzaly. Przeciez PiS'owi nie zalezy zeby utrzymywac to cale nieudacznictwo zerujace na ludziach pracy.

Moze nie zalezy. Ale zalezy im na wyborcach, ktorzy uwazaja ze powinni miec wiecej niz maja :) A takich w budzetowce jest 100%. Dlatego PiS predzej obieca im podwyzki niz wypierdzielenie z roboty :)))

--
VicAbarca

Data: 2009-08-30 00:03:17
Autor: Adam
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h7bpm0$cbu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie bardzo wierzę w ten 1,1%. Skoro w całym kraju sprzedaż ogólem spadła o 4%, skoro wpływy z podatków spadły o ok. 10%, to skąd ten wzrost? Na kilometr to pachnie inżynierią finansową.
AC

Data: 2009-08-30 10:37:34
Autor: HaMMeR
wzrost o 1,1 % !
zbig wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Zapamietaj te mape, na tle ktorej Tusk i Rostkowski swieca obecnie tryumfy!!
Zapamietaj dobrze rowniez wartosci spadkow w procentach przypisane poszczegolnym
krajom Europy, bowiem za ok 2 LATA, liczby na tej mapie nadal pozostana bez zmian.., tylko znak przed nimi sie zmieni! Dotyczy to rowniaz naszego kraju!
ZAPAMIETAJ DOBRZE, bo do tego jeszcze wrocimy!

Data: 2009-08-30 11:45:33
Autor:
wzrost o 1,1 % !
On Sat, 29 Aug 2009 17:48:49 +0000 (UTC), "zbig"
<zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[...]

 tak cios w zwolennikoiw ekonomii uniwerystetu w klarysewie ;)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-08-30 16:01:41
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !
> [...]

nic
> pewnego itd.

 tak cios w zwolennikoiw ekonomii uniwerystetu w klarysewie ;)
No właśnie. Ale nie zawiodłem się na grupowych matołkach.
Jak jeden mąż zaprezentowali logikę absurdu oraz zaprzeczanie faktom oczywistym.
Bierzcie lepiej śpiworki i jazda do Sopotu. Tam wasz kumpel guzikiewicz czeka na wsparcie.

Data: 2009-08-30 22:31:29
Autor: Adam
wzrost o 1,1 % !
Czy zauważyliście, że na tej wielkiej mapie z procentami wzrostu PKB, będącej tłem tej konferencji, na obszarze Białorusi wypisano "bd"?
Czego się bano? Liczby -60% czy też +8,5%?
AC

Data: 2009-08-31 00:12:37
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7eo6a$daf$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy zauważyliście, że na tej wielkiej mapie z procentami wzrostu PKB, będącej tłem tej konferencji, na obszarze Białorusi wypisano "bd"?
Czego się bano? Liczby -60% czy też +8,5%?
AC
-- -- -- -- -- -- -- -
raczej to drugie
awe

Data: 2009-08-31 15:24:32
Autor: iaforek
wzrost o 1,1 % !
zbig <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Wzrost PKB o 1.1% został wstydliwie przemilczany prze dominujących na tej liście przeciwników obecnego rządu. Nie skorzystano z księżycowych pomysłów na kryzys (...)

Księżycowe pomysły? Czy masz na myśli "cudowne" propozycje premiera i jego sitwy wprowadzenia, na łeb na szyje, Polski do strefy euro? Na kolanach. Byle szybko. Bo po 2012 to będzie za późno... ? Krótką pamięć mają PełOwscy "lyberałowie".

Dla przypomnienia. Kilka prognoz sprzed "kryzysu" (czy premier nadal jeździ na nartach twierdząc, że kryzysu nie ma? Hahaha).
http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/unie-dogonimy-w-2029-r,821395
http://www.rp.pl/artykul/181571_Rekordowy_wzrost_plac_w_srodkowej_Europie.html

Wtedy był wzrost kilkuprocentowy i prognozy dogonienia Unii w 20-30 lat. To za ile lat dogonimy Unię przy tym hurraoptymistycznym wzroście 0+ w porywach do 1.1%? 100 lat? 200?

Niech żyje nam Słońce Peru! HURRA!

--
iaforek

Data: 2009-08-31 23:07:57
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "iaforek" <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7gpvg$70$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla nas ten 1,1% to zapasc, dla nich bez wiekszego znaczenia
awe

Data: 2009-09-01 07:48:27
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
> -- Dla nas ten 1,1% to zapasc, dla nich bez wiekszego znaczenia
awe
Zadaje się , ze miałeś duże kłopoty z matematyką w szkole.
Oczywiście, że jeśli my mamy wzrost dodatni a oni ujemny to doganiamy ich szybciej.
Przypuśćmy że PKB Polski wynosi 100 zaś kraju X 400. Różnica 300.
Jeżeli my mielibyśmy wzrost o powiedzmy 5 procent a oni o 1% (tak mniej więcej byo przed kryzysem) to po roku my mamy 105 oni 404. Tak więc różnica między nami spada tylko o 1 i wynosi 299.
W przypadku kiedy my mamy 1% a kraj x spadek o 3% (bezwzględna różnica punktów procentowych taka sama jak w pierwszym przypadku) to my po roku mamy 101 oni zaś 388. Różnica więc zmniejszyła się gwałtownie do 287.

Data: 2009-09-01 09:58:59
Autor: VicAbarca
wzrost o 1,1 % !
Zadaje się , ze miałeś duże kłopoty z matematyką w szkole.

Czytalem kiedys posta, ktory potwierdzal twoja teze. Chodzilo o kape z egzaminu :)

[...]

Fajnie to wytlumaczyles, ale to zdecydowanie rachunki zbyt skomplikowane na mozliwosci percepcyjne awe'go. Narobiles sie na darmo...
Zreszta, nawet gdyby zrozumial te wyliczenia (choc oczywiscie to niemozliwe), to i tak nie ma to znaczenia, bo chodzi o to, ze Tusek ma odejsc, Jarek wrocic, i zadne krzyki i zadne placze nie przekonaja nas, ze czarne jest czarne a biale jest biale (jak rzekl kiedys idol awe'go).

--
VicAbarca

Data: 2009-09-01 15:00:41
Autor: iaforek
wzrost o 1,1 % !
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Fajnie to wytlumaczyles, ale to zdecydowanie rachunki zbyt skomplikowane na mozliwosci percepcyjne awe'go. Narobiles sie na darmo...

Fajnie jak na PełOwskiego inteligenta. Bo załóżmy, że PKB 100 to kraj biedny. 400 kraj bogaty. 200 średnio zamożny.
Więc zamiast starać się dogonić kraj bogaty, będziemy gonić kraj który był kiedyś (dziś) bogaty (PKB 400) a za 20 lat będzie średnio zamożny. Poza tym, świat jest tak zbudowany, że jak bogaty straci nawet połowę swojego majątku to i tak nadal będzie bogaty. Biedny jak zyska nawet kilka procent nadal będzie biedny.

--
iaforek

Data: 2009-09-02 06:23:22
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !
iaforek <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Poza tym, świat jest tak zbudowany, że jak bogaty straci nawet połowę swojego m
ajątku to i tak nadal będzie bogaty. Biedny jak zyska nawet kilka procent nadal będzie biedny.

No i???

Data: 2009-09-02 08:32:33
Autor: iaforek
wzrost o 1,1 % !
zbig <zbigniew_@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
iaforek <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Poza tym, świat jest tak zbudowany, że jak bogaty straci nawet połowę swojego
> majątku to i tak > nadal będzie bogaty. Biedny jak zyska nawet kilka procent nadal będzie biedny
> No i???

O dupę można potłuc hurraoptymistyczny wzrost 0+, w porywach do 1,1%.

--
iaforek

Data: 2009-09-02 08:36:58
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !
> [...]
go

O dupę można potłuc hurraoptymistyczny wzrost 0+, w porywach do 1,1%.

Każdy by wolał żeby wzrost był np. o 25% ale to w naszych warunkach nie jest
możliwe.
Lepszy taki wzrost niż strata, co wykazuje choćby taka prosta symulacja jaką
wykonałem.

Data: 2009-09-02 13:43:51
Autor: iaforek
wzrost o 1,1 % !
zbig <zbigniew_@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Każdy by wolał żeby wzrost był np. o 25% ale to w naszych warunkach nie jest
możliwe.

Póki mamy taki "rząd specjalistów", to faktycznie, warunki niesprzyjające.

Lepszy taki wzrost niż strata,

Oczywiście. Co nie zmienia faktu, że wzrost 1,1% to żaden powód do dumy.

--
iaforek

--

wzrost o 1,1 % !