wzrost o 1,1 % !

Data: 2009-08-29 20:30:00
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !
Mierny rzad ktorego zasadnicza cecha jest bezwlad i uwiad umyslowy ktory oddal finanse panswa w zarzad "widzimisie" starca ktory nie zauwazyl ze sprawa dotyczy Polski a nie Wlk Brytanii. Sila inercji slizgnal sie na 1,1 % wzrostu gospodarczego co absolutnie jest wynikiem ublizajacym krajowi z takim potencjalem. Trudno bowiem porownywac relatywny spadek w tak malym kraju jakim jest Litwa. 99% ekonomistow twierdzi ze wzrost moglby byc znacznie wyzszy. Niestety PR obecnego rzadu skierowany jest na utrzymanie za wszelka cene slupkow sondazowych a nie realnych wartosci ktore przekladaja sie na poziom zycia kazdego Polaka. Stracilismy wszyscy, ale odpowiedzialnosc spada na tych ktorzy glosowali za PO. Uwazam ze jesli wybierasz to odpowiadasz finansowo za bledne decyzje i w takim przypadku kazdy kto oddal glos na PO powinien finansowo zostac obarczony kosztami wyboru.
awe

Data: 2009-08-30 11:45:34
Autor:
wzrost o 1,1 % !
On Sat, 29 Aug 2009 20:30:00 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

Mierny rzad ktorego zasadnicza cecha jest bezwlad i uwiad umyslowy ktory oddal finanse panswa w zarzad "widzimisie" starca ktory nie zauwazyl ze sprawa dotyczy Polski a nie Wlk Brytanii. [...]

 boli, co ? ;o))))

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-08-30 16:17:06
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !

 99% ekonomistow twierdzi ze wzrost moglby byc
znacznie wyzszy.
Buhahaha!
A nie 99,5%?
Skąd masz takie dane misiu?
A o ile, to znaaaacznie  więcej?
Kaczyński bez kozery stwierdziłby pewnie, ze o pińcet.
Nie widzicie jescze waszej własnej śmieszności?
PS.
Wszystko można zrobić lepiej i osiągnąć więcej, ale zapominacie ,ze wasi proponowali kopiowanie działań z innych krajów, które wpadły w jeszcze większą recesję niż się spodziewano.
Mam przypomniec te pomysły?
Zwiększenie deficytu i jednocześnie obniżka VAT.
To taki genialny pomysł prezia. To nic, ze wewnętrznie sprzeczny ale ciemnemu ludowi mógł się spodobać. Ale jakoś ciemny lud tego nie kupił, wziął się do pracy i efekty widać.

Data: 2009-08-30 16:36:06
Autor: Imię Nazwisko
wzrost o 1,1 % !
Użytkownik "zbig"

[...]

 ... wasi
proponowali kopiowanie działań z innych krajów, które wpadły w jeszcze
większą recesję niż się spodziewano.

Masz na myśli wprowadzenie euro?

Zwiększenie deficytu i jednocześnie obniżka VAT.
To taki genialny pomysł prezia. To nic, ze wewnętrznie sprzeczny ...

A na czym ta wewnętrzna sprzeczność polegała?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-30 19:20:49
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !
Użytkownik "zbig"

[...]

>  ... wasi
> proponowali kopiowanie działań z innych krajów, które > wpadły w jeszcze
> większą recesję niż się spodziewano.

Masz na myśli wprowadzenie euro?

To któryś z krajów wprowadził euro jako lek na kryzys?
Masz jeszcze jakieś inne ynteligientne pytania?

> Zwiększenie deficytu i jednocześnie obniżka VAT.
> To taki genialny pomysł prezia. To nic, ze wewnętrznie > sprzeczny ...

A na czym ta wewnętrzna sprzeczność polegała?
Ekonomiści np. Andrzej Sadowski uważają, ze zmniejszenie VAT spowoduje. iż ludzie będą więcej kupować, więc deficyt się w sposób naturalny zmniejszy.

Data: 2009-08-30 19:39:34
Autor: Imię Nazwisko
wzrost o 1,1 % !
Użytkownik "zbig"

(...)

To któryś z krajów wprowadził euro jako lek na kryzys?
Masz jeszcze jakieś inne ynteligientne pytania?

Nie, mam odpowiedź. "Kluczowym elementem polskiej strategii wyjścia z kryzysu jest wejście najpierw do ERM2, a potem do strefy euro? - mówi w rozmowie z "Dziennikiem" minister finansów Jacek Rostowski."

http://www.kontrowersje.net/node/2069

(...)

Ekonomiści np. Andrzej Sadowski uważają, ze zmniejszenie VAT spowoduje. iż
ludzie będą więcej kupować, więc deficyt się w sposób naturalny zmniejszy.

Pod warunkiem, że będą kupować dużo więcej, żeby zrekompensowało to niższe stawki. W warunkach kryzysu trudno to osiągnąć. Poza tym deficyt można zwiększyć nawet przy wzroście wpływów z VAT. Nie żebym popierał ale pisząc o sprzeczności ośmieszasz siebie, a nie prezydenta. Choć zamiary miałeś jak najlepsze, co na pewno niektórzy docenią.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-31 11:20:15
Autor: zbig
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości news:h7edl2$huq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "zbig"

(...)

[...]

Skoroś taki biegły w guglu  to bez trudu znajdziesz wypowiedź , która odkłada te działania na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Dobre rządzenie polega nie na doktynerstwie, ale podejmowaniu właściwych nawet czasmi niezgodnych z wcześniej
szymi zapowiedziami decyzji.

[...]

Wcale nietrudno to osiągnąć. Ludzie kupują więcej - ceny bowiem spadają, a czasmi po prostu na zapas (nie wiadomo co z tym kryzysem będzie)

Data: 2009-08-31 16:35:03
Autor: Imię Nazwisko
wzrost o 1,1 % !
Użytkownik "zbig"

[...]

Skoroś taki biegły w guglu  to bez trudu znajdziesz wypowiedź , która odkłada te działania na bliżej nieokreśloną przyszłość.

Nie twierdzę, że politycy nie zmieniają co chwila zdania. Natomist faktem jest to czemu zaprzeczaleś: minister finansów z PO uważał euro za lekarstwo na kryzys.

[...]

[...]

To teoria. Moge podać teorytyczny przykład (z obliczeniami), z którego wyniknie coś innego. Ale nie chce mi się, ważne że znowu przyznałeś mi rację: nie było sprzeczności w pomyśle L. Kaczyńskiego.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-30 19:42:30
Autor: awe
wzrost o 1,1 % !

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:33ae.00000202.4a9a89e2newsgate.onet.pl...

[...]
Ale ty jestes ciemniak reprezentatywny dla calego PO. Wy oczywiscie wiecie ze gdzies dzwoni ale nie za bardzo umiecie zlokalizowac w jakim kosciele.
PiS bardzo slusznie proponowal zwiekszenie deficytu w celu unikniecia sytuacji w ktora i tak w koncu wdepnal razem z wami wasz Donek. Chodzilo o niewielkie pieniadze i o wpompowanie ich w pierwszej fazie kryzysu. Obnizke podatkow wprowadzil Regan i mialo to zbawienny skutek dla amerykanskiej gospodarki. Owszem skutkowalo to problemami ale w koncu sie oplacilo. Nie ma nic mniej efektywnego niz publiczne pieniadze pompowane w publicznie wykonywane uslugi. Wszyscy maja lewe rece i w sumie nikt za nic nie odpowiada.

awe

wzrost o 1,1 % !