wzrost opłaty paliwowej dla oleju napędowego

Data: 2009-11-11 00:16:18
Autor: bourbaki
wzrost opłaty paliwowej dla oleju napędowego
http://podatki.wp.pl/kat,70482,title,Wzrosnie-oplata-paliwowa-i-akcyza-na-papierosy,wid,11676541,wiadomosc.html?ticaid=19151

"Projekt nowelizacji ustawy zakłada wzrost opłaty paliwowej dla oleju napędowego. Spowoduje to zwiększenie ceny 1 litra tego oleju o ok. 16 gr. brutto"

Data: 2009-11-11 10:38:44
Autor: Przemysław Gubernat
bourbaki pisze:
[...]

Komu¶ na rękę jest nakręcanie interesu "oczyszczania" paliwa.
A zaraz okaże się że opłacalne będzie mała przydomowa instalacja "czyszczenia"
paliwa.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

Data: 2009-11-11 12:27:43
Autor: Marcin N
wzrost opłaty paliwowej dla oleju napędowego

Użytkownik "Przemysław Gubernat" <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> napisał w wiadomo¶ci news:hde0n3$9mc$1pyro.tvk.wroc.pl...
bourbaki pisze:
[...]

A co to za oczyszczanie? Przybliż temat.

Data: 2009-11-11 05:14:25
Autor: slaweks
On 11 Lis, 12:27, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
> "czyszczenia"
> paliwa.

A co to za oczyszczanie? Przybliż temat.

Wydaje mi się, że olej opałowy ma czerwony(?) kolor.
Chodzi o czyszczenie oleju z barwnika.

Data: 2009-11-11 23:24:12
Autor: Przemysław Gubernat
slaweks pisze:
[...]

Dokładnie ;-) teraz będ± popularny zestawy "Mały Chemik" :D

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

wzrost opłaty paliwowej dla oleju napędowego