x2600pro PCI-E

Data: 2013-05-05 12:11:32
Autor: identyfikator: 20040501
x2600pro PCI-E
czy Ktoś wie skąd zassać porządne (to znaczy działające) sterowniki do Windows XP do tej karty? nigdzie nie ma, do tego piszą, że to karta AGP, a moja jest PCI-E.... HELP!

Data: 2013-05-05 14:56:52
Autor: m4rkiz
x2600pro PCI-E
"identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:km5b8k$61u$1node2.news.atman.pl...
czy Ktoś wie skąd zassać porządne (to znaczy działające) sterowniki do Windows XP do tej karty? nigdzie nie ma, do tego piszą, że to karta AGP, a moja jest PCI-E.... HELP!

ze strony amd

Data: 2013-05-08 20:33:42
Autor: gadacz
x2600pro PCI-E
W dniu 2013-05-05 15:56, m4rkiz pisze:
[...]

http://www2.ati.com/drivers/legacy/13-1-legacy_xp32_dd_ccc_whql.exe

to pewnie nie działa?

gadacz

Data: 2013-05-08 20:41:03
Autor: identyfikator: 20040501
x2600pro PCI-E
działa, to nie x tylko hd2600 jakaś powalona naklejka na karcie...

mam pytanie statystyczne, czy Komuś tu wywalił się system windows XP po próbie zainstalowania sterowników do NVIDI (grafiki)?

Data: 2013-05-08 20:42:00
Autor: Mr. Misio
x2600pro PCI-E
Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
działa, to nie x tylko hd2600 jakaś powalona naklejka na karcie...

mam pytanie statystyczne, czy Komuś tu wywalił się system windows XP po
próbie zainstalowania sterowników do NVIDI (grafiki)?

tak, gdy wczesniej byly w nim nieusuniete stery ati

Data: 2013-05-08 21:48:10
Autor: gadacz
x2600pro PCI-E
działa, to nie x tylko hd2600 jakaś powalona naklejka na karcie...

mam pytanie statystyczne, czy Komuś tu wywalił się system windows XP po
próbie zainstalowania sterowników do NVIDI (grafiki)?

na stronie amd, jest też opcja wybrania sterownika.
Jeśli nie masz pojęcia, co to jest za karta.
Może tego użyj? I faktycznie serii X2XXX nie ma...
są X3XXX albo wyżej... dziwna sprawa.

ps. pokaż co pokazuje ID urządzenia w managerze urządzeń,
wtedy to będzie nieco łatwiejsza sprawa.

gadacz

Data: 2013-05-09 01:08:47
Autor: Michal
x2600pro PCI-E
W dniu 2013-05-08 21:48, gadacz pisze:

na stronie amd, jest teĹź opcja wybrania sterownika.
Jeśli nie masz pojęcia, co to jest za karta.
MoĹźe tego uĹźyj? I faktycznie serii X2XXX nie ma...
są X3XXX albo wyżej... dziwna sprawa.

ps. pokaż co pokazuje ID urządzenia w managerze urządzeń,
wtedy to będzie nieco łatwiejsza sprawa.

Misie drogie - "Nie ma takiego miasta Londyn" ;P
ATI nigdy nie wyprodukowało takiej karty jak Radeon X2600 PRO.
X'y na oznaczeń kart PCI-E (w odróżnieniu od tylko numerycznych AGP) były od X300 do X1950. Wszystko co nowsze (czyli od R600 w górę) to jest już seria HD, czyli Radeon HD2600 PRO bez różnicy czy pod
AGP czy PCI-E. Jak ktoś nawet nie wie jaką ma kartę graficzną, to przestaję się dziwić, że powstają potem legendy o problemach ze sterownikami ATI/AMD.

--
/MB

Data: 2013-05-09 09:27:48
Autor: Chris

[...]