x360 - TPP?

Data: 2009-04-19 22:16:41
Autor: petergriffin
x360 - TPP?
Witam,

jestem w trakcie odrabiania zaległości konsolowych. FPPy przeleciałem już prawie wszystkie warte uwagi, teraz jeszcze tylko poluję na jakieś niedobitki typu fear'y, condemned'y, prey.

Chciałbym jednak wiedzieć co jest wartego zainteresowania z gier TPP. Mam oczywiście za sobą Girsy, Prince'a, Dead Rising, Kane & Lynch, Mercenariesz, GTA, SR2, Army of Two, Splinter Cell. Crackdown i Asasyn mi nie pasi.

Obecnie poluję na Dark Sector, Residenta, Fracture i Force Unleashed. Jest jeszcze coś wartego uwagi? Może the Club, albo Outfit? Intresuje mnie tylko singiel.

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi :-)

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-04-19 22:31:30
Autor: boruva
x360 - TPP?
petergriffin pisze:

[...]

A Lost Planet? Mnie sie bardzo ten tytul podobał.

Data: 2009-04-19 23:47:24
Autor: Meanthord
x360 - TPP?
boruva pisze:
petergriffin pisze:

[...]

Bardzo fajna popierdolkowata strzelanina :). Polecam jednak RE5.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-04-20 00:02:29
Autor: Marian
x360 - TPP?
Meanthord wrote:
boruva pisze:
petergriffin pisze:

[...]

Eee, to zalezy jaka pore roku i klimat sie lubi :)

LP jest fajne, bo jest zima :)

RE5 jest fajne, bo jest lato ;)

Data: 2009-04-20 07:06:01
Autor: petergriffin
x360 - TPP?

Użytkownik "boruva" <boruvaUSUN@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:gsg1mt$l51$1inews.gazeta.pl...

A Lost Planet? Mnie sie bardzo ten tytul podobał.

Odstrasza mnie wszędzie opisywany wysoki poziom trudności. No i demko mnie nie wciągnęło :-//

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-04-20 12:17:09
Autor: mariuszborkiet
x360 - TPP?
a ded spejs?

Data: 2009-04-21 19:43:27
Autor: petergriffin
x360 - TPP?

Uzytkownik <mariuszborkiet@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fe122bca-2526-410f-b4da-22507a280b84s20g2000yqh.googlegroups.com...
a ded spejs?

gralem :-/

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-04-21 10:32:59
Autor: kamil
x360 - TPP?

"petergriffin" <petergriffin@o2.pl> wrote in message news:gsgvrm$5nf$1news.dialog.net.pl...

[...]

Jakos specjalnie trudna nie jest, ale gram, gram i skonczyc nie moge bo mnie tez po pol godzinie nudzi strasznie, do tego sterowanie jest toporne jak diabli.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-21 12:02:58
Autor: boruva
x360 - TPP?
kamil pisze:

Jakos specjalnie trudna nie jest, ale gram, gram i skonczyc nie moge bo mnie tez po pol godzinie nudzi strasznie, do tego sterowanie jest toporne jak diabli.

Mi samo sterowanie nie przeszkadzalo, ale celowanie - opcjach mozna przelaczyc jego tryb w taki, ze celownik nie lata jak glupi. LP to byla chyba 2 gra TPP grana przeze mnie na padzie (w zyciu) i jakos specjalnie problemow nie sprawiala pod tym kątem.

x360 - TPP?