[wycena]x360 premium 60GB

Data: 2011-02-26 21:41:55
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
[wycena]x360 premium 60GB
Powitał,
Amazon rzucił ostatnio bardzo ciekawą ofertę na 250GB Slima, więc zacząłem się zastanawiać nad przesiadką. Obecnie posiadam Premium z dyskiem 60GB, Falcon, jeżeli dobrze pamiętam produkowany gdzieś w połowie lub pod koniec 2008. Nie było z nim praktycznie żadnych problemów i gdyby nie kończąca się w marcu gwarancja to pewnie nawet bym się nie zastanawiał nad zmianą.

Konsola w stanie bardzo dobrym, leżała cały czas pod TV w dobrze wentylowanym miejscu. Nieprzerabiana, regularnie aktualizowana. Wszystkie gry instalowane na dysk. Pad ma oczywiście wytarte gałki, ale poza tym bez zarzutu - żadnych luzów, nic się nie zacina. Dodatkowo pudło (lekko uszkodzone w transporcie), papiery i folie. Mogę do tego dorzucić kabelek HDMI, bo mam jeden w nadmiarze.

Ile plus/minus mogę sobie za taki zestaw zawołać?

Jak coś to oczywiście chętnie odsprzedam jakiemuś grupowiczowi :] Wtedy proszę uderzać na prv.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-02-26 22:29:05
Autor: Dysiek
[wycena]x360 premium 60GB
Jak co¶ to oczywi¶cie chętnie odsprzedam jakiemu¶ grupowiczowi :] Wtedy proszę uderzać na prv.

Po co sprzedajesz? Mniejsca na dysku za malo?

Dysiek

Data: 2011-02-27 20:42:41
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
[wycena]x360 premium 60GB
W dniu 2011-02-26 22:29, Dysiek pisze:
Jak co¶ to oczywi¶cie chętnie odsprzedam jakiemu¶ grupowiczowi :] Wtedy
proszę uderzać na prv.

Po co sprzedajesz? Mniejsca na dysku za malo?

W zasadzie to post był bardziej z naciskiem o pro¶bę wyceny, niż ogłaszania sprzedaży. Do pozbycia się starej 360 nie jestem przekonany, ale jest kilka czynników, które za tym przemawiaj± - głównie kończ±ca się gwarancja. Poza tym, tak jak wspomniałem, atrakcyjna cena Slima, który ma te 250GB i WiFi.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-02-27 21:50:51
Autor: Dysiek
[wycena]x360 premium 60GB
[...]

Jak ci nie padla do tej pory to bym sie tego nie obawial za bardzo.

Dysiek

Data: 2011-02-27 21:47:54
Autor: domin
[wycena]x360 premium 60GB
W dniu 2011-02-26 21:41, Barteq (s.z.t.o.) pisze:
[...]

poza tym bez zarzutu - ĹĽadnych luzĂłw, nic siÄ™ nie zacina. Dodatkowo
[...]

mysle, ze cena miedzy 400-500zl bedzie dobra, albo wystaw na allegro od 1zl i rynek sam oceni jego wartosc :)

--
*sama prawda* http://www.youtube.com/watch?v=Y-RhOKNcgt4

Data: 2011-02-28 18:39:56
Autor: SirMike
[wycena]x360 premium 60GB
On 2011-02-26 21:41, Barteq (s.z.t.o.) wrote:
[...]

Ja sprzedałem w wakacje X360 60GB z trzema grami (GTA IV, Fifa 09 i
Gearsy) za 500 zł.

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

[wycena]x360 premium 60GB