x360 - splitscreen co-op

Data: 2009-06-08 14:23:39
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
x360 - splitscreen co-op
Witam,
Wczoraj z moja kobieta w koncu udalo nam sie pokonac RAAM'a na Insanse. Boss nie do porownania trudniejszy na tym poziomie niz na dwoch poprzednich, na ktorych bylismy cholernie zawiedzeni szybkoscia i latwoscia potyczki. Teraz jednak pol dnia meczarni zaowocowalo niespotykana satysfakcja :) Zastanawiam sie teraz nad zakupem kolejnej gry, w ktorej moglibysmy wspolnie przejsc glowna sciezke fabularna. Rozeznalem sie troche w http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_coop_games , wiec mam poglad na to, ktore gry oferuja te opcje. Calosc rozchodzi sie tylko o wybor.

Na razie odpada GoW2, chcemy sobie troche od tej gry odpoczac :) Na pewno odpadaja tez gry, ktore maja splitscreen podzielony tak jak w RE5 - niestety odpalilem demko i okazalo sie, ze jest bolesnie za maly (inna tez sprawa, ze dla mnie niesamowicie rozpraszajacy w stosunku do 'klasycznego' splita). Je niestety musze zostawic do czasu az sprawie sobie duzy LCD, co zreszta mam nadzieje nastapi w jakims niedlugim czasie.

Myslalem troche o Halo 3, ale raz, ze boje sie, ze story bedzie troche za krotkie, a dwa, zwykle wole ukonczyc poprzednie czesci gry, zanim zabiore sie za sequele :) Jednak moze ktos rozwieje moje watpliwosci? :) Kane&Lynch wygladalo interesujaco dopoki nie poczytalem recenzji i chyba calkowicie sobie te gre daruje. Left 4 Dead prezentuje sie fajnie, Army of Two tez. Zaciekawilo mnie Fable 2, mimo, ze zdecydowanie nie przepadam za RPG. Serie LEGO raczej odpadaja - dla mnie nuda, dla kobity rowniez. Z CoD'ow, tylko 5tka ma kampanie na coopie tak? W dodatku z podobnie podzielonym ekranem jak w RE5 :\

tl;dr - prosze o porady jaki coop'owy tytul wybrac :)

pzdr,
dex

Data: 2009-06-08 15:08:09
Autor: SirMike
x360 - splitscreen co-op
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
tl;dr - prosze o porady jaki coop'owy tytul wybrac :)

Z tych co wymieniles to chyba Army of Two bedzie najlepszy.

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-06-08 18:25:56
Autor: Elves
x360 - splitscreen co-op

Użytkownik "Barteq (s.z.t.o.)" <realdex@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0j0g4$lkn$1mx1.internetia.pl...

> tl;dr - prosze o porady jaki coop'owy tytul wybrac :)

Rainbow Six Vegas gra się dosyć przyjemnie w coop

pozdrawiam,
Elves

Data: 2009-06-08 20:02:30
Autor: doslaw
x360 - splitscreen co-op
Barteq (s.z.t.o.) pisze:
Witam,

Myslalem troche o Halo 3, ale raz, ze boje sie, ze story bedzie troche

yhh ja ostatnio zlapalem okazyjnie halo3, zrobilem 20g i to na sile i z checia sprzedam okazyjnie ;)
dawno nie gralem w tak kijowa gre
sterowanie i strzelanie to jakas totalna pomylka

Kane&Lynch wygladalo interesujaco dopoki nie poczytalem recenzji i chyba

w co-opa nie gralem, ale singiel mnie sie bardzo podoba, szczegolnie juz po 2 pierwszych czesciach (czyli od momentu gdy laduja w jakims iraku czy gdzies tam)

wracjac do GOW teraz przechodze na insejnie w co-opie, ale razem z kumplem nie chce nam sie jezdzic tym wozem i strzelac z UV do ptakow...no po prostu jest zycia o polowe za malo - juz z 5 razy probowalismy ;)

jak chcecie w ogole sobie razem pograc ale w cos innego niz strzelanie nabojami, to postrzelajcie sobie w fife09 - bardzo zacna rozrywka na 2 osoby ;)

Data: 2009-06-08 22:38:05
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
x360 - splitscreen co-op
doslaw pisze:
Barteq (s.z.t.o.) pisze:
Witam,

wracjac do GOW teraz przechodze na insejnie w co-opie, ale razem z kumplem nie chce nam sie jezdzic tym wozem i strzelac z UV do ptakow...no po prostu jest zycia o polowe za malo - juz z 5 razy probowalismy ;)

Ciency jestescie i tyle ;P My to przeszlismy za pierwszym razem :D Na insane w sumie najbardziej wkurzajacy byl jednak RAAM, chociaz i tak pewnie bylby dosyc latwy gdybysmy wczesniej zebrali torque bow.

jak chcecie w ogole sobie razem pograc ale w cos innego niz strzelanie nabojami, to postrzelajcie sobie w fife09 - bardzo zacna rozrywka na 2 osoby ;)

A lezy na polce i w ramach 'przerwy' mamy zamiar pogrywac + guitar hero III :)

pzdr,
dex

Data: 2009-06-09 00:40:27
Autor: doslaw
x360 - splitscreen co-op
Barteq (s.z.t.o.) pisze:
doslaw pisze:

A lezy na polce i w ramach 'przerwy' mamy zamiar pogrywac + guitar hero III :)

GHWT sobie kupcie, akurat na  2 osoby a nawet na 3 ;)

Data: 2009-06-09 13:11:21
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
x360 - splitscreen co-op
doslaw pisze:
Barteq (s.z.t.o.) pisze:
doslaw pisze:

A lezy na polce i w ramach 'przerwy' mamy zamiar pogrywac + guitar hero III :)

GHWT sobie kupcie, akurat na  2 osoby a nawet na 3 ;)

Soundtrack WT biedny strasznie i dla mnie i dla kobity (ona to by sie
najprdzej ucieszyla z GH:Nirvana ;)), predzej zainwestuje w Metallice
lub nadchodzace Greatest Hits (szczegolnie, ze nie mialem zbyt duzej
stycznosci z I i II).

pzdr,
dex

Data: 2009-06-09 10:17:28
Autor: Dape
x360 - splitscreen co-op
Barteq (s.z.t.o.) pisze:
Witam,
  Zastanawiam sie teraz nad zakupem kolejnej
gry, w ktorej moglibysmy wspolnie przejsc glowna sciezke fabularna.

Też polecam Army of Two. Gra wybitnie stworzona do coopa (w singlu to tak jak 1/4 gry :)

D.

--
http://gamerstv.pl - BIGGER, faasster, *stronger* and -UNCUT-

x360 - splitscreen co-op