xantia vs mondeo vs felicja

Data: 2009-03-02 23:26:20
Autor: venioo
xantia vs mondeo vs felicja
Ja tam jezdze od zeszlego roku tym co w sigu i jak cos padlo to z mojej winy (bo nie wymienilem na czas). Samochodzik ma klime, chyba najlepsze fotele z wyprobowanych dotychczas, srednio spala 11L LPG/100km (od 8,3 w trasie do 12,5-13 w miescie). Zbiera sie dobrze, w srodku wszystko co trzeba jest pod reka. Jak dla mnie ergonomia na 5, co sprawia, ze dluzsze wycieczki nie sa meczace. Mankamentem jest ruda wylazaca z tylu i troche trzeszczace plastiki (ale to juz chyba wina lakiernikow skladajacych to cudo po lakierowaniu).
Xantia jechalem tylko kilka razy i to dawno, ale mysle, ze mondeo ze swoim niezaleznym tylnym zawieszeniem tez jest calkiem komfortowym samochodem.
Z dobrodziejstw brakuje mi tylko podgrzewanych lusterek.
No i najwazniejsze: kupowalem od kumpla i zmiescilem sie swobodnie w zakladanym przez Ciebie budzecie i jeszcze na drobiazgi zostalo :)
--
venioo
Białe Mondeo 1.8 16V +LPG +PMS

xantia vs mondeo vs felicja