xantia vs xsara

Data: 2011-06-05 01:12:15
Autor: venioo
xantia vs xsara
W dniu 2011-06-04 20:09, McRella pisze:
Różnią się tylko zawieszeniem, czy czymś więcej, jedna jest kontynuacją
BX druga ZX. Co wybrać, zwłaszcza jeśli chcę kupić kombi?

Xantia dzieki zawieszeniu kola zapasowego w koszu pod autem ma plaski bagaznik. Mnie sie to rozwiazanie bardzo podobalo. Przejechalem X2 Break prawie 80kkm bezawaryjnie i bylo to chyba najlepsze auto, jakie mialem. Problem pojawil sie w momencie malego wycieku, bo mechanikow od tego jak na lekarstwo, a samochod byl mi niezbedny do pracy, w zwiazku z tym musial zmienic wlasciciela. Ale chyba znowu poszukam sobie xantii, bo jak na razie to nic innego nie dorownuje jej komfortem (fakt, mialem klime, podlokietnik i 4 poduszki, radio sterowane z kierownicy, elektr. szyby - full wypas).

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-06-05 09:29:30
Autor: AL
xantia vs xsara
W dniu 2011-06-05 01:12, venioo pisze:
[...]

Xsara tez tak ma - zreszta jak wiekszosc francuzow
W C5 spieprzyli sprawe...

Mnie sie to rozwiazanie bardzo podobalo.

Mnie sie to rozwiazanie nadal podoba

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-06-05 14:49:11
Autor: venioo
xantia vs xsara
W dniu 2011-06-05 09:29, AL pisze:
[...]

Podobalo, bo nigdy nie musialem kola zmieniac. Pewnie jak bym musial w deszczowa pogode to wyciagac kladac sie na glebie to bym mial diametralnie inne zdanie ;)
No ale albo plaska podloga albo... ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-06-05 12:52:34
Autor: masti
xantia vs xsara
Dnia pięknego Sun, 05 Jun 2011 14:49:11 +0200 osobnik zwany venioo
wystukał:

[...]

ale po co się kłaść na glebie? to koło się bardzo dobrze wyjmuje i do tego nie musisz wywalać wszystkiego z bagażnika.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-05 13:52:28
Autor: Waldek Godel
xantia vs xsara
Dnia Sun, 05 Jun 2011 14:49:11 +0200, venioo napisał(a):

Podobalo, bo nigdy nie musialem kola zmieniac. Pewnie jak bym musial w deszczowa pogode to wyciagac kladac sie na glebie to bym mial diametralnie inne zdanie ;)

Oczywiście, w końcu wszyscy wiedzą, że w deszczową pogodę to przebite
będzie się świeciło czystością i pachniało fiołkami, prawda?
Akurat, żeby je wciskać np. pod walizki. Normalnie o niczym innym nie
marzę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-05 15:06:41
Autor: J.F.
xantia vs xsara
On Sun, 05 Jun 2011 14:49:11 +0200,  venioo wrote:
[...]

Przeciez wiele samochodow ma kolo w srodku i plaska podloge.

Roznica jest calkiem inna - doswiadczony uzytkownik cytryny wyciaga z
bagaznika fartuch, dlugie rekawice, zmienia kolo, sciaga rekawice,
fartuch i jest czysty.

Pechowiec z innego modelu musi wywalic bagaze na deszcz w bloto, zmienia kolo, wklada ublocone do bagaznika ... i oczywiscie sam tez
jest brudny, bo fartucha nie wozi :-)

J.

Data: 2011-06-05 14:35:37
Autor: Waldek Godel
xantia vs xsara
Dnia Sun, 05 Jun 2011 15:06:41 +0200, J.F. napisał(a):

Roznica jest calkiem inna - doswiadczony uzytkownik cytryny wyciaga z
bagaznika fartuch, dlugie rekawice, zmienia kolo, sciaga rekawice,
fartuch i jest czysty.

Przy czym inteligentnemu użytkownikowi wystarczą w zupełności rękawice. --

Data: 2011-06-05 16:37:58
Autor: venioo
xantia vs xsara
W dniu 2011-06-05 15:35, Waldek Godel pisze:
[...]

A szczesciarzom takim jak ja sie opony nie przebijaja, i tym sposobem nie potrzebne ani rekawice ani fartuch ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-06-05 16:41:49
Autor: J.F.
xantia vs xsara
On Sun, 05 Jun 2011 16:37:58 +0200,  venioo wrote:
[...]

A potem sie brudzi jak swinia - bo to ani umiejetnosci, ani fartucha
:-P

J.

Data: 2011-06-05 22:43:58
Autor: venioo
xantia vs xsara
W dniu 2011-06-05 16:41, J.F. pisze:
[...]

Umiejetnosci trzeba nabywac "na sucho" zeby w razie takich akcji szlo szybko i sprawnie, gorzej z fartuchem :P

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-06-06 00:16:07
Autor: AL
xantia vs xsara
W dniu 2011-06-05 22:43, venioo pisze:
[...]

na sucho w garazu to trzeba raz na rok oposcic kosz, zajrzec do kola i przesmarowac srube kosza - bo potem mozna sie zdziwic, ze nie da sie go sposcic, bo sruba zardzewiala (zwlaszcza, jesli przez pare lat tam nie zagladales - to jest duze prawdopodobienstwo takiej sytuacji).
Raz to przezylem i od tego momentu przy wiosennych porzadkach w aucie robie tez przeglad zapasu i przesmarowanie sruby kosza (profilaktycznie).

--
pozdr
Adam (AL)

xantia vs xsara