xbox one - kumpel do browara ;)

Data: 2013-05-27 17:59:20
Autor: Mr. Misio
xbox one - kumpel do browara ;)
hihihihihi:

" Kinect miałby być wręcz naszym cyfrowym przyjacielem, ponieważ sobie z nim pogadamy."

:D

http://www.dobreprogramy.pl/Pogadamy-z-Xbox-One-a-gry-beda-piekniejsze-dzieki-chmurze,Aktualnosc,41538.html

Cuda panie.

Do grania jednak zostanie PS3, moze kiedys PS4 i niesmiertelny PeCet :)

JA tam nie chce rozmawiac z pudełkiem :D

Data: 2013-05-27 18:13:56
Autor: Mr. Misio
xbox one - kumpel do browara ;)
Użytkownik Mr. Misio napisał:
[...]

No nie...

Aczifki za ogladanie? :) :) :) Seriali i reklam :D :D :D

"w zamian za poświęcony im czas ma zamiar odblokowywać osiągnięcia lub w inny atrakcyjny sposób zachęcać do wlepiania oczu w ekran (łatwo wyobrazić sobie choćby darmowe elementy ubioru dla awatara).

System objąłby również reklamy, a nagradzanie mogłoby zostać rozłożone na części — jeden odcinek dawałby jakieś korzyści, ale nie takie jak zapoznanie się z całym sezonem. Żeby nie było za łatwo i całość nie sprowadzała się po prostu do włączenia filmu i opuszczenia pomieszczenia, naturalnie wszystkiego pilnować ma nowy Kinect."

http://www.dobreprogramy.pl/Xbox-One-i-osiagniecia-za-ogladanie-nie-tylko-zas-granie,Aktualnosc,41526.html

:D:D:D:D

Data: 2013-06-17 02:07:57
Autor: Filip
[...]