xbox open tray error

Data: 2009-09-20 00:17:53
Autor: Maciek
xbox open tray error
Witam

dzisiaj 1 raz padła mi konsola - bez żadnych światełek, kodów błędów - po prostu po włożeniu płyty z grą obojętnie jaką mogłem tylko wysuwać i wsuwać płytę :] wskoczyłem na google, na youtube i zobaczyłem filmiki na których ludzie w takich sytuacjach wrzucają płytę i pukają w obudowe padem... no i faktycznie podziałało :]

czy myślicie że to jednorazowa przygotowa czy raczej początek poważniejszych problemów?

Data: 2009-09-23 15:48:57
Autor: Wycior
xbox open tray error
czy myślicie że to jednorazowa przygotowa czy raczej początek poważniejszych problemów?

Wskazywałoby to na jakiś problem z napędem. Nie wiem jak z multimedialnym X'em, ale podobny problem mam z odtwarzaczem DVD manty i jedną konkretną płytą dvd. Jak nie popukam palcem wyskoczy napis "brak nośnika". Niekiedy pukanie pomaga za x razem. Problem przećwiczony ze wzgledu, że na płycie jest ulubiona bajka malca :)

--
Pzdr., Wycior

xbox open tray error