xbox xploder

Data: 2009-05-22 16:11:48
Autor: doslaw
xbox xploder
ktoś wie czym może grozić czitowanie tym ustrojstwem?

blokadą konta? przypisaniem znaczku czita do usera?

tak sobie myślę, czemu mają blokować konto, skoro gram jak chcę, jak chcę sobie grać dla przyjemności, czyli np. tylko chodzić i zabijać, zamiast robić misji, to dlaczego nie mógłbym tak robić? A już w ogóle dlaczego zabraniać ma mi to producent sprzętu, a nie gry?

Data: 2009-05-22 07:48:49
Autor: SzalonyKapelusznik
xbox xploder

http://www.gamezilla.pl/sites/default/files/blogposts/schemat.jpg  :P

Data: 2009-05-28 10:09:14
Autor: Terror
xbox xploder
Dnia 22-05-2009 o 16:48:49 SzalonyKapelusznik  <szalonykapelusznik@gmail.com> napisał(a):
[...]

zROTFLowałem

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-05-22 16:28:05
Autor: Paweł Tyll
xbox xploder
On Fri, 22 May 2009 16:11:48 +0200, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>  wrote:

ktoś wie czym może grozić czitowanie (...)
blokadą konta? przypisaniem znaczku czita do usera?
Wyzerowaniem gamerscore i bonusowym znaczkiem.

Data: 2009-05-22 16:31:28
Autor: nzwei
xbox xploder
doslaw pisze:
[...]

Cheat = łatwiejsze achivementy = wyzerowanie ich przez M$ ( jeśli jest jakikolwiek sposób żeby tego dowieść ) + ładny znaczek lub w skrajnym wypadku ban. A co do pytania, czemu zabrania ci tego M$ ? Bo to by całkowicie rozwaliło ich system punktacji. Wyobraź sobie sytuacje w której punkty za osiągnięcia nic nie znaczą. Ludzie grają wtedy znacznie mniej a to już dla M$ spory cios. Że już nie wspomnę o tym, że wiele gier jest kupowanych WYŁĄCZNIE dlatego, że mają maksymalnie łatwy do zdobycia 1000 punktów. Gdyby punkty były nic nie warte ( w sensie jakiejś tam renomy, jak ktoś lubi takie rzeczy ) to sporo gier by leżało na półkach sklepowych do tej pory.
A tak na marginesie to po co oszukiwać w grach na konsole? Widzi ktoś jakikolwiek sens w takim zachowaniu (no poza tymi punktami)?

Data: 2009-05-22 18:29:50
Autor: doslaw
xbox xploder
nzwei pisze:
doslaw pisze:
ktoś wie czym może grozić czitowanie tym ustrojstwem?

blokadą konta? przypisaniem znaczku czita do usera?

tak sobie myślę, czemu mają blokować konto, skoro zamiast robić misji, to dlaczego nie mógłbym tak robić? A już w ogóle dlaczego zabraniać ma mi to producent sprzętu, a nie gry?

[...]

bo na przyklad w takim GTA4 podoba mi sie latanie, chodzenie, strzelanie, jezdzenie itp
ale misji ni hu hu mi sie nie chce robic
a bez robienia misji nie mam broni, nie mam wysp itp

Data: 2009-05-22 19:11:17
Autor: Dape
xbox xploder
doslaw pisze:

bo na przyklad w takim GTA4 podoba mi sie latanie, chodzenie, strzelanie, jezdzenie itp
ale misji ni hu hu mi sie nie chce robic
a bez robienia misji nie mam broni, nie mam wysp itp

A nie wystarczy Ci to co autorzy wbudowali w gre ? Nie musisz używać żadnych wynalazków i nic Ci nie grozi.

D.

Data: 2009-05-22 21:51:47
Autor: doslaw
xbox xploder
Dape pisze:
doslaw pisze:

[...]

autorzy nie odblokowali wszystkich zabawek na poczatku gry i nie stworzyli mozliwosci, zeby sobie chodzic po swiecie i bawic sie wszystkim nie przechodzac uprzednio misji w grze

Data: 2009-05-22 22:07:03
Autor: Dape
xbox xploder
doslaw pisze:

autorzy nie odblokowali wszystkich zabawek na poczatku gry i nie stworzyli mozliwosci, zeby sobie chodzic po swiecie i bawic sie wszystkim nie przechodzac uprzednio misji w grze

Nie ?
http://www.cheatcc.com/xbox360/grandtheftauto4cheatscodes.html

Hmm ja tu widze ze mozna sobie zespawnowac zarówno kazda bron jak i "helihopter" którym dolecisz wszędzie.

D.

--
Bigger, faster, stronger - NEW http://gamerstv.pl

Data: 2009-05-30 18:25:38
Autor: Piotr KUCHARSKI
xbox xploder
nzwei <nzwei@o2.pl> wrote:
[...]

To te 1000 pkt z maksymalnie łatwej gry jest coś warte? Phi. Normalnie jak cheat.

p.

xbox xploder