xbox360 - poszukiwany przewodnik dla lamera :)

Data: 2012-07-16 07:00:00
Autor: pw
xbox360 - poszukiwany przewodnik dla lamera :)
Witam wszystkich konsolowców.

Jestem zainteresowany zakupem xbox360
poszukuję kogoś, kto pomoże mi trochę w tym temacie.
Przegooglałem sporo stronek, ale nie znalazłem takiej, która ładnie, jak krowie na rowie, tłumaczy zupełnie początkującym, co i jak.

Jaka powinna być obecnie konfiguracja?
czy dysk twardy jest obowiązkowy?
czy istnieje możliwość zamontowania dowolnego dysku w konsoli?
Szczególnie mnie interesują gry dla dzieci (dziewczynka lat 8)
oraz pozycje czysto familijne do grania w kilka osób.
Czy na xboxa sa gry do grania w 3-4 osoby tak jak np na Nintendo Wii?

Jeżeli komuś będzie się chciało i pomoże mi trochę, to będę zobowiązany
pozdrawiam

Data: 2012-07-16 11:36:58
Autor: Seoman
Użytkownik "pw"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50039fcb$0$26697$65785112@news.neostrada.pl...
Jestem zainteresowany zakupem xbox360
Jaka powinna być obecnie konfiguracja?

Najważniejszym akcesoryjnym wyposażeniem jest PS3. W sumie sam klocek możesz nawet odpuścić :)

Pzdr,
Seoman

Data: 2012-07-16 23:36:09
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
W dniu 2012-07-16 07:00, pw pisze:
[...]

Bo zbyt wielkiej filozofii przy kupowaniu konsoli nie ma ; )

Jaka powinna być obecnie konfiguracja?

Co masz na mysli mowiac "konfiguracja"? Nowe wersje (starszych kupować nie warto, w tym momencie to juz chyba nawet ciezko byloby dostac ich nowe sztuki) mozesz kupic z dyskiem lub pendrivem, z Kinectem lub bez. Kwestia tego, jakie masz zapotrzebowania.

czy dysk twardy jest obowiązkowy?

Nie, ale dysk to wygodna sprawa, bo mozesz zgrywac na niego gry, sciagac duze ilosci dem i gier dostepnych tylko na xboxowym marketplace.

czy istnieje możliwość zamontowania dowolnego dysku w konsoli?

Dowolnego chyba nie, ale glowy nie dam. Ogolnie trzeba uzyc jakiegos programiku, który "waliduje" dysk na konsoli. Nie znam szczegolow, bo nigdy sie w to nie bawilem.

Szczególnie mnie interesują gry dla dzieci (dziewczynka lat 8)
oraz pozycje czysto familijne do grania w kilka osób.

Przejrzyj to jest dostepne na Kinecta. Szczerze, to najlepiej sprawdzic jak to dziala u znajomego, albo jezeli da rade, to w sklepie. Znam ludzi, ktorzy sa zadowoleni, ale rownie duzo jest tych zawiedzionych. Inna sprawa, ze dzieciaki zwykle dobrze sie bawia.

Czy na xboxa sa gry do grania w 3-4 osoby tak jak np na Nintendo Wii?

W kwestii rozrywki wieloosobowej na kanapie Wii jest dla mnie nieprzebijalne. Na Xbox'a jezeli sa dostepne, to raczej gry dla dwojki osob niz wiekszej ilosci. Wygrzebaloby sie pewnie cos sposrod Xbox Live Arcade.

Jeżeli komuś będzie się chciało i pomoże mi trochę, to będę zobowiązany
pozdrawiam

Staralem sie w miare rzetelnie odpowiedziec, ale jako żem zmeczony praca, a pozna juz troszke godzina to moglo wyjsc troche po lebkach. Wiec jak cos to pytaj.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2012-07-21 07:39:17
Autor: pw
[...]

Dzięki za podpowiedzi.
Doczytałem, pooglądałem w sieci i popróbowałem w sklepie z wielkim stanowiskiem dla klienta z kinektem.
Fajne.
ALE:
przyznam, że chciałem pograć w kilka tytułów dla dorosłych (m.in. Wiesiu mnie bardzo interesował i kolejny TES), ale konsola z założenia miała spełniać te same funkcje co Wii - zabawa dla całej naszej rodziny jednocześnie.
Niestety, zarówno xBox jak i PS3 oferują w tej materii bardzo mało.
Zrezygnowałem.
Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie tematem, pozdrawiam

Data: 2012-07-21 11:10:36
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-07-21 07:39, *pw* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Chyba sobie żartujesz?
Nie wiem jak Xbox, ale PS3 oferuje całkiem sporo, a na pewno w lepszej jakości i grywalności niż zapomniane już wii.
Konkrety:
Singstar, Buzz, Start the Party, Sport Champions - wymieniam tylko te co mam i wiem, że są świetne do wspólnej zabawy. Są jeszcze gry "klasyczne" ze split screen, gdzie na raz może grać do czterech graczy, np mój ulubiony Motorstorm.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-07-22 07:05:35
Autor: pw
xbox360 - poszukiwany przewodnik dla lamera :)
W dniu 2012-07-21 11:10, Mirek Ptak pisze:
Chyba sobie żartujesz?
Wcale.  :-)
Nie wiem jak Xbox, ale PS3 oferuje całkiem sporo, a na pewno w lepszej
jakości
co rozumiesz przez lepszą jakość?
i grywalności niż zapomniane już wii.
Teraz Ty żartujesz, prawda? ;-)
Miałeś kiedyś imprezę urodzinową 4 pierwszoklasistów w domu, którzy lubią gry video?
W co grali na PS3?
[...]
Poszedłem zajrzeć na półkę.
Znalazłem 16 tytułów do gry w 4 osoby.
Każda z gier miała przynajmniej 70 pktów w Metacritics.
Jak to wygląda w wypadku PS3?
Ile gier pozwala na granie w 4 osoby?

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2012-07-23 11:30:30
Autor: kamil
On 22/07/2012 06:05, pw wrote:
[...]

No wiesz, pośpiewać możesz. Każdy 8-letni chłopak marzy o śpiewaniu na imprezie. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-23 20:39:45
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-07-22 07:05, *pw* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Grafika, dźwięk, sterowanie.

i grywalności niż zapomniane już wii.
Teraz Ty żartujesz, prawda? ;-)

Nie, choć w jednym masz racje poniżej

Miałeś kiedyś imprezę urodzinową 4 pierwszoklasistów w domu, którzy
lubią gry video?
W co grali na PS3?

Tu - przynajmniej mój zestaw gier na PS3 nie specjalnie jest profilowany pod maluchy, mimo że mam 5 letnią córkę, ale one niespecjalnie pcha się do grania :)
Jednak nawet z tym co mam nie jest źle - już teraz mogę z nią pograć w Start the Party i pomagam jej w graniu w Eye Pet. No i zapomniał bym o Little Big Planet 1&2, Mad Nation Racers, Bomberman Ultra, Fat Princes, Castle Crashers, Dungeon Defenders (wsszystkie około 80+ na Metacitics) i inne, których nawet nie próbowałem w multi, lub w multi raczej nie nadają się dla dzieci :). Wszystkie te gry mam, i wiem, że są dobre i pozwalają na grę w 4 osoby jednocześnie. Jest jeszcze sporo takich, gdzie gra się na zmianę w 4 lub więcej osób np. kręgle (High Velocity Bowling) o lata świetlne lepsze od tych na wii.
Jest jeszcze Buzz Junior i pewnie sporo więcej gier których nie mam.

[...]

No ja mam ten problem, że jestem na wakacjach i moje PS3 jest 350 km ode mnie :)

Znalazłem 16 tytułów do gry w 4 osoby.
Każda z gier miała przynajmniej 70 pktów w Metacritics.
Jak to wygląda w wypadku PS3?
Ile gier pozwala na granie w 4 osoby?

Dużo pozwala na grę wspólną, a jeszcze więcej na wspólną grę turową.

Żeby było jasne - grałem na wii i jest to spoko sprzęt z naprawdę grywalnymi grami, niestety jej czas już się kończy tak jak podobnej technologicznie PS2 i innowacyjne sterowanie w czasach Move i Kinect nie już żadną zaletą.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-11-21 09:04:35
Autor: pw
W dniu 2012-07-23 20:39, Mirek Ptak pisze:...

> Grafika, dźwięk, sterowanie.
Sorry za przerwę - byłem "wyjechany"..
grafika - zgadzam się
dźwięk - nie potrzebuję niczego ponad DolbyProL
Sterowanie - no jednak WiiLot jest dla mnie bezkonkurencyjny!!

> [...]
> Bowling) o lata świetlne lepsze od tych na wii.
> Jest jeszcze Buzz Junior i pewnie sporo więcej gier których nie mam.

pooglądam wszystko co w pudełkach z zainteresowaniem - dzięki za podpowiedzi!! :-)

> [...]
>
> Żeby było jasne - grałem na wii i jest to spoko sprzęt z naprawdę
> grywalnymi grami, niestety jej czas już się kończy
Niestety to prawda.
Zwłaszcza, że N oficjalnie zapowiedziało koniec gier na Wii, czyli można się bawić tylko w to, co już wyszło, a to już przerobiliśmy.
Dlatego poszukuję czegoś nowego, a cena WiiU w Polsce jest porażająca z mikrobiblioteką gier na start.
I jak widzę odgrzany kotlet w stylu najnowszego Super Mario i opinie w necie, jak to WiiU nie potrafi udźwignąć nawet samego systemu operacyjnego to mi ręce opadły..
Jestem przekonany, że je kupię - za półtora roku - jak wyjdzie kolejna Zelda.. :-(

Data: 2012-11-21 14:25:13
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-11-21 09:04,  *pw* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
dźwięk - nie potrzebuję niczego ponad DolbyProL
Sterowanie - no jednak WiiLot jest dla mnie bezkonkurencyjny!!

:)
Wybacz, ale do czego?
Spójrz tylko na te dwa (zupełnie losowe) filmiki z YT - nie chodzi mi tam o grafikę, ale o kontrolę nad rakietą:
http://www.youtube.com/watch?v=_Z5b00iRuGY
http://www.youtube.com/watch?v=PO8cipdXzUE

W PS3 kontrolujesz rakietę praktycznie w 100% w wii ta kontrola jest ograniczona do 3 osi - brak obrotów, przez co realistyczne podkręcanie jest utrudnione.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2012-07-23 20:53:29
Autor: Mirek Ptak
[...]

Tak apropo's Metacritics - popatrzyłem sobie na tą stronę i muszę powiedzieć, że musiałeś kupować praktycznie same hity, bo gier ze score powyżej 70 jest na metacitics 1,5 strony, na PS3 są to 3,25 strony
Zastanawia mnie też te 16 gier - czy one na pewno pozwalają grać 4 graczom *na raz*, czyli na jednym ekranie?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-11-21 09:05:51
Autor: pw
W dniu 2012-07-23 20:53, Mirek Ptak pisze:
[...]

Tak, kupowałem tylko to co ktoś już sprawdził i dobrze ocenił.
 bo gier ze score
powyżej 70 jest na metacitics 1,5 strony, na PS3 są to 3,25 strony
Zastanawia mnie też te 16 gier - czy one na pewno pozwalają grać 4
graczom *na raz*, czyli na jednym ekranie?
Tak, praktycznie wszystkie.

Pozdrawiam - Mirek

xbox360 - poszukiwany przewodnik dla lamera :)