xenon D2R 4300K HID

Data: 2009-05-05 22:26:03
Autor: Piter
xenon D2R 4300K HID

Siada mi żarówka xenon instalacja oryginalna, mam pytanie czy jest na
grupie ktoś kto używa takich żarówek: http://moto.allegro.pl/item617910234_zarowka_ksenonowa_palnik_xenon_d2r_4300k_hid.html
Interesuje mnie przede wszystkim ich żywotność bo cena w porównaniu z innymi philipsa czy osram jest przystępna, tylko czy warto?
Pozdrawiam.

hidów nie miałem okazji stosować, ale taka mała uwaga, na auckcji jest "profesjonalna oryginalna żarówka ksenonowa" jeżeli ktoś stosuje wzajemne profesjonalna żarówka ksenonowa to już conajmniej jedno nie jest prawdziwe, poszukaj źródeł osrama albo philipsa w tańszych miejscach niż na stacjach benzynowych

xenon D2R 4300K HID