Data: 2009-04-05 00:12:28 | |
Autor: Waldek Godel | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
Dnia Sat, 4 Apr 2009 23:01:55 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
-hydro i komputery od tego Hydro się da ale nie z taniego zestawu z alledrogo. Goście przełożyli hydraulikę do C15. Większy silnik też dostał. Gdzieś w necie były fotki tej operacji. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-04 23:25:35 | |
Autor: Michał | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
> -hydro i komputery od tego wow :) i się utwardzał jak się szalało, obniżał po przekroczeniu prędkości "i pływał" jak zwykłe hydro ? lub bardziej jak "żelazko", cicho i superstabilnie na koleinach, dziur już nie trzeba unikać a w krawężnik można przywalić 50 ;) bardziej mi chodzi kupić takiego xm ("baza na nowoczesne auto") i go podopasać :), zresztą c6 już średnio pasuje w ostatnie rozwiązania technologiczne, nawet cena już w dół leci bardzo. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-04-05 00:31:11 | |
Autor: Waldek Godel | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
Dnia Sat, 4 Apr 2009 23:25:35 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
wow :) i się utwardzał jak się szalało, obniżał po przekroczeniu prędkości "i pływał" jak zwykłe hydro ? lub bardziej jak "żelazko", cicho i superstabilnie na koleinach, dziur już nie trzeba unikać a w krawężnik można przywalić 50 ;) Przestań czytac powieści awanturnicze. Zwykłe hydro się nie obniża po przekroczeniu prędkości - robi to tylko hydractive III i wyższe. Przejeżdzanie spiących policjantów z dużą prędkością dotyczyło modelu CX itp, itd.. bardziej mi chodzi kupić takiego xm ("baza na nowoczesne auto") i go podopasać :), zresztą c6 już średnio pasuje w ostatnie Gratulacje drogi Watsonie. jak już rozpracujesz multiplex żeby wpiąć do niego dodatkowe urządzenia to się pochwal, będziesz sławny. Jakby co to pamiętaj, że jedna poduszka gumowa mcphersona do XM to jakieś 1500 zł, więc mało kto wymienia, przez co mało jest prawidłowo utrzymanych XM w tym kraju, A to nie jedyny jego problem. Pomijając oczywiście kompletny brak miejsca na cokolwiek pod maską powyżej modelu 2.0 -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-04 23:47:29 | |
Autor: Michał | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
> przywalić 50 ;) ok, xm był tylko przykładem - nie śledzę tego aż tak :) nie wiem co kiedy tam było - ale z tego wynika że ich konkurencja bardzo bardzo wyprzedziła ;) no to weźmy na "baze" 11letniego merca - w220 z 1998 on już ma airmatic z wszystimi bajerami z renault + szybkie zawiesznie do korekcji przechylania na zakrętach. (chyba model 1998 to miał, czy dopiero fl z 2002?) pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-04-05 10:35:37 | |
Autor: Waldek Godel | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
Dnia Sat, 4 Apr 2009 23:47:29 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
no to weźmy na "baze" 11letniego merca - w220 z 1998 on już ma airmatic z 1. w W220 wystarczającym sukcesem będzie zwalczenie rdzy 2. na pewno nie ma zabawek z renault, skoro wczesniejszy nivomat to było własne opracowanie które na każdym kroku pokazywało ile Mercedes się postarał, żeby ominąć patenty Citroena. 3. JEDEN (słownie jeden) siłownik pneumatyczny do Renault kosztował jakiś czas temu 3500 zł + VAT, dostępne wyłacznie w ASO. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-05 10:51:27 | |
Autor: Michał | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
1. w W220 wystarczającym sukcesem będzie zwalczenie rdzy ee chyba bez przesady ? 2. na pewno nie ma zabawek z renault, skoro wczesniejszy nivomat to było chodziło mi o obniżanie utwardzxanie itp. 3. JEDEN (słownie jeden) siłownik pneumatyczny do Renault kosztował jakiś mam safrane ;) pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-04-05 12:02:23 | |
Autor: Waldek Godel | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
Dnia Sun, 5 Apr 2009 10:51:27 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
chodziło mi o obniżanie utwardzxanie itp. zawieszenie hydropneumatyczne NIE służy do utrwardzania i obniżania zawszenia. Wręcz przeciwnie. 3. JEDEN (słownie jeden) siłownik pneumatyczny do Renault kosztował jakiśmam safrane ;) z pneumatycznym zawieszeniem? sprawnym? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-05 11:19:46 | |
Autor: Michał | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
> chodziło mi o obniżanie utwardzxanie itp. służy, wiem bo jeździłem :)
nie, "ze zwykłym", jak kupowałem to jedyny hydro był po dachowaniu :( amortyzatory takie po 1.8k czy jakoś tak ale to się nie niszczy, więc nie wiem. Co tam robią kabelki i chyba rurka lub gruby kabel?. ale spoko następne auto już z pełnym hydro, lub vel satis :) pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-04-05 13:12:10 | |
Autor: Waldek Godel | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
Dnia Sun, 5 Apr 2009 11:19:46 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
służy, wiem bo jeździłem :) Uwierz. Nie służy. W hydractive I służy do zmiękczania - elektrozawór DOŁĄCZA dodatkowe kule, żeby zmiękczyć zawieszenie. Pozycja SPORT na powrót odłącza. Pozycje podniesione typowe dla zawieszenia hydropneumatycznego służą nie do utwardzenia, tylko do pokonywania drobnych przeszkód - koleiny, krawężniki itp. Nie powinno sie na tej pozycji normalnie jeździć nie, "ze zwykłym", jak kupowałem to jedyny hydro był po dachowaniu :( Renault nie ma zawieszenia hydraulicznego, doucz się chłopie bo aż przykro czytać. Renault ma normalne zawieszenie sprężynowe. Modele wypasione mają OPRÓCZ sprężyn i amortyzatorów pneumatyczne miechy służące do samopoziomowania i regulacji wysokości nadwozia. Dodatkowo mają elektronicznie regulowaną twardość zawieszenia. Nie ma to nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem Citroena. I jak pisałem - amortyzator z miechem do Safrane kosztuje 3500 a nie 1700 - chyba że ostatnio coś się zmieniło. Dlatego wszyscy którzy to mają i mają z tym problemy, zmieniają amortyzatory na normalne, bo jest taka możliwosć. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-05 15:18:34 | |
Autor: Michał | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
> służy, wiem bo jeździłem :) ok, może nie wiem :), xm odpadł ze względu na bezpieczeństwo i jednak poprzednia epoka to była, tz dzisiaj to 2 ery wstecz :) tak po mojemu licząc. > nie, "ze zwykłym", jak kupowałem to jedyny hydro był po dachowaniu :( hmmm, no to nie wiem co mam, ale kuli żadnej tam nie ma. jakieś dziwne kabelki są, wygląda jak by sam jakieś ustawienia zmieniał. ale jakie ??? przełącznika wyżej/niżej nie mam w moim modelu :( czyli w safranach sprężyny były zawsze ? to nie albo sprężyny albo coś innego ? ale ok to nie istotne. jeździ dobrze się prowadzi i wpoślizgi nie wpada co by nie robić, tylko opony niszczy szybko (na dziurach). pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-04-05 16:25:41 | |
Autor: Waldek Godel | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
Dnia Sun, 5 Apr 2009 15:18:34 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
hmmm, no to nie wiem co mam, ale kuli żadnej tam nie ma. nie ma żadnych kul bo to nie pneumatyka. miech jest częścią amortyzatora Sprężyny są zawsze. Przełączniki - jak są - znajdują się obok dźwigni biegów. Ty pewnie masz tam zaślepki -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-05 15:41:54 | |
Autor: Michał | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
> hmmm, no to nie wiem co mam, ale kuli żadnej tam nie ma. wow czyli tam wszytsko siedziało w amortyzatorze. ok, cena amortyzatora nie ma znaczenia, itp.. z ciekawości pytałem się co się daje dołożyć do powiedzmy 10 letniego auta które już ma to hydro (citroenowski, z vw, merca czy renault ), gps, automat, wazy ze 2 tony, xenony, tempomat i całą tą reszte co mieć powinno. i co daje się doinstalować lub będzie się dało ? pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-04-05 16:49:42 | |
Autor: Waldek Godel | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
Dnia Sun, 5 Apr 2009 15:41:54 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
wow czyli tam wszytsko siedziało w amortyzatorze. nie, nie wszystko.WTP2 ok, cena amortyzatora nie ma znaczenia, itp.. z ciekawości pytałem się co się daje dołożyć do powiedzmy 10 letniego auta które już ma to hydro widzę, że w dalszym ciągu traktujesz nawet elementarną wiedzę jako zbędny balast. W takiej sytuacji odpowiedź brzmi - nie, nie bedzie się dało. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-05 15:18:34 | |
Autor: Michał | |
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ? | |
> służy, wiem bo jeździłem :) ok, może nie wiem :), xm odpadł ze względu na bezpieczeństwo i jednak poprzednia epoka to była, tz dzisiaj to 2 ery wstecz :) tak po mojemu licząc. > nie, "ze zwykłym", jak kupowałem to jedyny hydro był po dachowaniu :( hmmm, no to nie wiem co mam, ale kuli żadnej tam nie ma. jakieś dziwne kabelki są, wygląda jak by sam jakieś ustawienia zmieniał. ale jakie ??? przełącznika wyżej/niżej nie mam w moim modelu :( czyli w safranach sprężyny były zawsze ? to nie albo sprężyny albo coś innego ? ale ok to nie istotne. jeździ dobrze się prowadzi i wpoślizgi nie wpada co by nie robić, tylko opony niszczy szybko (na dziurach). pozdrawiam. -- |