xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ?

Data: 2009-04-05 14:12:30
Autor: J.F.
xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ?
On Sat, 4 Apr 2009 23:01:55 +0000 (UTC),   Michał wrote:
Chodzi mi o to że dzisiaj nowe auta "z salonu;)" mają kamerkę do czytania znaków (nawet ople!), radary, czujniki zjeżdzania z pasa, noktowizory itp...

co z tego daje się kupić?, co jest użyteczne a co nie?
(tz. już się następna epoka zmieniła i "full wypas" z 1999 w 2005 był ok, ale mamy juz 2009).

IMO - wez sie do roboty platnej a nie garazowej i zarob sobie za rok
na wypas z rocznika powiedzmy 2006

a czy realne są takie, lub inne - napiszcie ? rzeczy:
-tempomat z radarem (może start/stop)
-może jakies czytanie znaków, może są w nawigacjach, lub nawigacjach na komórki bo mają kamerkę ?
-doświetlanie zakrętów ? (to chyba proste)
[..]

cala ta elektronika moze byc mocno zintegrowana z reszta samochodu. I
przelozenie moze byc bardzo klopotliwe - jak sie okaze ze trzeba np
bieg zmienic zeby zwolnic, albo wyswietlacz gdzies dostawic na desce
... i po co to wszystko - pochwalic sie przed dziewczyna full wypasem
na glucie w samochodzie ktory sie wkrotce sprzeda ?
-noktowizor

Noktowizor jest passe, juz sie nawet w USA nie chcial sprzedawac w
czasach koniunktury, a co dopiero kryzysu :-)

J.

Data: 2009-04-05 15:48:17
Autor: Michał
> [...]

IMO - wez sie do roboty platnej a nie garazowej i zarob sobie za rok

najprostrze rozwiązania są najlepsze ;)

> [...]

Noktowizor jest passe, juz sie nawet w USA nie chcial sprzedawac w
czasach koniunktury, a co dopiero kryzysu :-)

żeby się dowiedzieć co się da a co nie :)

--

xenony, gpsy, czujniki parkowania,.. co dalej ?