xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?

Data: 2011-06-20 16:46:19
Autor: Olo
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
W dniu 2011-06-20 16:34, Amir pisze:

jak to z ksenonami jest?

pozdrawiam
AT

wpisz w google xenon spryskiwacze
odpowiedĽ na Twoje pytanie znalazłem w 30 sek

Data: 2011-06-20 17:02:10
Autor: Amir
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?

wpisz w google xenon spryskiwacze
odpowiedĽ na Twoje pytanie znalazłem w 30 sek

to zaytuj paragrafem
bo ja konkretów nie widzę

Data: 2011-06-20 16:08:05
Autor: kamil
On 20/06/2011 16:02, Amir wrote:

wpisz w google xenon spryskiwacze
odpowiedÂĽ na Twoje pytanie znalazÂłem w 30 sek

to zaytuj paragrafem
bo ja konkretĂłw nie widzĂŞ

Dołączę się do pytania, bo jedyne co pół godziny googlowania przynosi, to 1523 dyskusji na różnych forach z odpowiedzią "takie są normy unijne", oczywiście bez podania żadnych norm.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 08:17:53
Autor: Przemek V
On Jun 20, 5:08 pm, kamil <s...@spam.com> wrote:
On 20/06/2011 16:02, Amir wrote:

> [...]

to 1523 dyskusji na różnych forach z odpowiedzią "takie są normy
unijne", oczywiście bez podania żadnych norm.
..
Co nie zmienia faktu, że taka Astra na rynek europejski jęsli miała
fabrycznie xenony to na 100% miała też spryskiwacze. Pytanie po czym
autor stwierdził, że to tylko zaślepki a nie spryskiwacze - podważał
Ĺ›rubokrÄ™tem i zaglÄ…daĹ‚?  Nie przy kaĹĽdym spryskaniu szyby wĹ‚Ä…czajÄ… siÄ™
spryskiwacze świateł.

Data: 2011-06-20 17:21:52
Autor: a.r.e.k.m.x
kamil wrote:

On 20/06/2011 16:02, Amir wrote:

wpisz w google xenon spryskiwacze
odpowied? na Twoje pytanie znalaz?em w 30 sek

to zaytuj paragrafem
bo ja konkretów nie widz?

Doł±czę się do pytania, bo jedyne co pół godziny googlowania przynosi,
to 1523 dyskusji na różnych forach z odpowiedzi± "takie s± normy
unijne", oczywi¶cie bez podania żadnych norm.

3 minuty szukania i "ECE regulation 48"

http://live.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs41-60.html

i tam szukaj "cleaning device"

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-06-20 16:58:27
Autor: kamil
On 20/06/2011 16:21, a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl wrote:
kamil wrote:

On 20/06/2011 16:02, Amir wrote:

[...]

http://live.unece.org/fileadmin/DAM/trans/main/wp29/wp29regs/r48r6e.pdf

Nie mam teraz czasu czytać cało¶ci, więc poszukałem po słowach kluczowych. Pkt 6.2.9 na stronie 39 dotyczy lamp LED. Dalej w 6.22.9 można znaleĽć wytyczne odno¶nie ¶wiateł mijania (daj±cych ponad 2000 lumentów, więc jako takie nie dotyczy ksenonów jako takich (chociaż przy okazji też się łapi±).

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-21 09:17:57
Autor: Amir
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?

3 minuty szukania i "ECE regulation 48"

http://live.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs41-60.html

i tam szukaj "cleaning device"

możesz wkleić tu te zdanie? i przetłum,aczysz w kilku słowach?

Na pewno pomozesz w przyszłosci wielu szukaj±cym
informacji na ten temat, a na forach nic konkretnego nie ma.
Jak wcze¶niej napisał kolega, pisz± ze prawo unijne ale nic nie podaj±.

pozdrawaim

Data: 2011-06-21 09:20:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
Hello Amir,

Tuesday, June 21, 2011, 9:17:57 AM, you wrote:

3 minuty szukania i "ECE regulation 48"
http://live.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs41-60.html
i tam szukaj "cleaning device"
możesz wkleić tu te zdanie? i przetłum,aczysz w kilku słowach?

W restauracji prosisz kelnera, żeby Cię karmił? (C) by GSz.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-21 09:30:27
Autor: Amir
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
> W restauracji prosisz kelnera, żeby Cię karmił? (C) by GSz.

przez takch jak ty powstaje bezproduktyna dyskusja
wklej lepiej opis niż masz glupio gadac

Data: 2011-06-21 11:10:10
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 21, 2011, 9:30:27 AM, you wrote:

W restauracji prosisz kelnera, żeby Cię karmił? (C) by GSz.
przez takch jak ty powstaje bezproduktyna dyskusja
wklej lepiej opis niż masz glupio gadac

Bo co?

--
Best regards,

Data: 2011-06-21 14:49:31
Autor: Amir
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
przez takch jak ty powstaje bezproduktyna dyskusja
wklej lepiej opis niż masz glupio gadac

Bo co?

Nic :)

po prostu nie wprowadzasz nic do dyskusji, poza odpowiedziami
gimnazjalisty, czyli trolowaniem

Żałosny po prostu jeste¶
ale na każdej grupie musi być trol, któremu w życiu co¶ nie wyszło
wspolczuję twoim najbliższym

pozdrawiam
AT

Data: 2011-06-21 15:19:34
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 21, 2011, 2:49:31 PM, you wrote:

[...]

Tak też my¶lałem...

po prostu nie wprowadzasz nic do dyskusji, poza odpowiedziami
gimnazjalisty, czyli trolowaniem

A co Ty wprowadzasz do dyskusji, poza roszczeniow± postaw±?

Żałosny po prostu jeste¶

Ja? To nie ja mam problem z czytaniem...

ale na każdej grupie musi być trol,

Żeby to jeden. Najgorsze sa trolle leniwe.

któremu w życiu co¶ nie wyszło

Nauka języków zdecydowanie Ci nie wyszła. Ale to można jeszcze
zrozumieć. Natomiast niechęć do użycia translatora jest dla mnie
niezrozumiała.

wspolczuję twoim najbliższym

Rodziny w to nie mieszaj.

--
Best regards,

Data: 2011-06-21 16:01:34
Autor: Amir
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?

Nauka języków zdecydowanie Ci nie wyszła. Ale to można jeszcze
zrozumieć. Natomiast niechęć do użycia translatora jest dla mnie
niezrozumiała.

Tak, niestety nie wyszła, jeste¶ lepszy odemnie
to więc mozesz mi powiedzieć czy faktycznie prawo unijne wymaga tego?

Zapytam też innych, którzy czytaj± tego posta,

Czy prawo unijne wymaga posiadania spryskiwaczy oraz samopoziomowania?

Pan Roman, wie i potrafi odczytać linki angielskie
Czyli większo¶c z czytaj±cych również ja niestety nie
czy moze ktos mi podpowiedzieć, bo Pan Roman obraził się chyba na mnie

pozdrawiam
AT

Data: 2011-06-21 13:36:33
Autor: K
W dniu 21-06-2011 09:30, Amir pisze:
  >  W restauracji prosisz kelnera, ďż˝eby Ciďż˝ karmiďż˝? (C) by GSz.

przez takch jak ty powstaje bezproduktyna dyskusja
wklej lepiej opis niďż˝ masz glupio gadac

ej, to ja tu jestem wakacyjnym trolem. zostaw romana, on jest w internecie od zawsze, on sie tu urodzil i byl na kazdej stronie www!

Data: 2011-06-21 14:11:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
Hello K,

Tuesday, June 21, 2011, 1:36:33 PM, you wrote:

[...]

ej, to ja tu jestem wakacyjnym trolem. zostaw romana, on jest w internecie od zawsze,

Znów próbujesz się licytować?

on sie tu urodzil

Jestem sporo starszy od ARPANETu a co dopiero mówić o Internecie...

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-21 12:13:55
Autor: AZ
On 2011-06-21, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

Jestem sporo starszy od ARPANETu a co dopiero mówić o Internecie...

A licytujesz sie jak gimnazjalista... A moze dinozaury tez widziales?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-21 14:15:46
Autor: MZ
On 2011-06-21, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

Jestem sporo starszy od ARPANETu a co dopiero mówić o Internecie...

A licytujesz sie jak gimnazjalista... A moze dinozaury tez widziales?

Co tam widział..dinozaury to mu z ręki jadły...:)

BP NMSP

--
MZ

Data: 2011-06-21 14:18:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
Hello AZ,

Tuesday, June 21, 2011, 2:13:55 PM, you wrote:

Jestem sporo starszy od ARPANETu a co dopiero mówić o Internecie...
A licytujesz sie jak gimnazjalista... A moze dinozaury tez widziales?

A jak my¶lisz - dlaczego wyginęły?

--
Best regards,

Data: 2011-06-21 12:24:46
Autor: AZ
On 2011-06-21, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

A jak myślisz - dlaczego wyginęły?

To Ty zabiles dinozaury?!

--
Artur

Data: 2011-06-21 14:32:44
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 21, 2011, 2:24:46 PM, you wrote:

A jak my¶lisz - dlaczego wyginęły?
To Ty zabiles dinozaury?!

Same się pozabijały ;)

--
Best regards,

xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?