xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?

Data: 2011-06-20 20:40:52
Autor:
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?

Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:itnlpm$25m$1inews.gazeta.pl...
Witam!

Kupiłem astre III kombi
wersja bardzo bogata silnik 1.8 140koni
Stan jak nowa, auto ma zaledwie 2 lata
przebieg 30tys ogolnie bardzo zadowolony jestem z nabytku
cena 40k

nie widac bicia sladow, przebieg udokumentowany
w salonie przez ksiązkę serwisową, w srodku czuc nowością, w zasadzie
brak śladów używania.
Na przeglącie tez nic nie wykazało, aby cos było majstrowane przy aucie.

ale mam jedną uwagę

czy oby nie pownno być spryskiewaczy na xenony?
(sa tylko nakładki ale sprysków brak,
(podejrzewam ze moze blotnik mogl byc zmieniany, czy moze się mylę i każda astra z ksenonami ma spryski?)

Szukałem w przepisach, ale nie jest jasno okreslone
czy prawo unijne wymagaja Autopoziomowania i spryskiwaczy
a może  ktos potrafi to podeprzec jakims art lub paragrafem.

wiele w google na ten temat jest ale brak konkretów.
piszą, że czasami jakis diagnosci sie doczepiają

jak to z ksenonami jest?

pozdrawiam
AT

a moze to zwykle soczewki? ;)

Data: 2011-06-21 09:13:17
Autor: Amir
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
AT

a moze to zwykle soczewki? ;)

Xenony na 100% :)

xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?