xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?

Data: 2011-06-21 22:53:54
Autor: huri_khan
xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
Dnia Mon, 20 Jun 2011 16:34:27 +0200, Amir napisał(a):

Witam!

Kupiłem astre III kombi
wersja bardzo bogata silnik 1.8 140koni
Stan jak nowa, auto ma zaledwie 2 lata
przebieg 30tys ogolnie bardzo zadowolony jestem z nabytku
cena 40k

Zaloguj się na opel24.

Wejdź w temat http://forum.opel24.com/topic/43001-Prosba-o-rozkodowanie-VIN/page__pid__392146__st__2575#entry392146

Podaj VIN i dostaniesz odpowiedź czy twój samochód posiadał lub nie
fabryczne ksenony.
--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-06-22 09:19:24
Autor: Amir
> [...]

Podaj VIN i dostaniesz odpowiedź czy twój samochód posiadał lub nie

Dzięki serdeczne

a z ciekawości zapytam, jak oni to robią? czy do vin jest przypisane wyposażenie auta?

Data: 2011-06-22 21:48:24
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-06-22 09:19, *Amir* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]

fabryczne ksenony.

Dzięki serdeczne

a z ciekawości zapytam, jak oni to robią? czy do vin jest przypisane

Tak, ale nie jest dostępne dla wszystkich :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition (wkrótce)
President Herbert *old* on board :)

xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?