xp / win7 = 2x większa maks. głośność?

Data: 2014-09-18 03:30:26
Autor: s.grushka83
xp / win7 = 2x większa maks. głośność?
wiem ze nie do konca jest to odpowiedz na pytanie, ale zainteresuj sie programme Razer surround http://www.razerzone.com/gb-en/surround mozna sobie ustawic np voice clarity I stereo enhancement w taki sposob, ze jakos dzwieku bedzie (nawet na integrze) jak w dobrej karcie dzwiekowej (mialem 3d od creative, roznicy nie widze- teraz laptopa mam wiec nie mam wiekszego wyboru).. do tego dzwiek przestrzenny na sluchawkach (zwyklych)- miodzio!

szymon

xp / win7 = 2x większa maks. głośność?