xperia, os³ona baterii i zasiêg

Data: 2009-07-26 21:12:37
Autor: Mariusz
xperia, os³ona baterii i zasiêg
Witam,

W SE X1 Xperia jest os³ona baterii. Zaprojektowa³ j± æwieræinteligent, bo czarna ¶ciera siê po miesi±cu i na brzegach jest srebrna. Mam ju¿ trzeci± i bêdê mêczy³ jako wadê produktu na gwarancji dopóki nikt nie zrobi jej dobrej.

ale nie o to mi chodzi. Po zdjêciu klapki telefon arcymagicznie ³apie mi HSDPA w miejscu, gdzie z klapk± EDGE nie chce widzieæ. Kreski bez os³ony baterii rosn± od jednej, do maksimum. Stawiam, ¿e ten sam æwieræinteligent, który nie przewidzia³, ¿e tak pomalowana os³ona bêdzie siê ¶cieraæ, nie przewidzia³ te¿, ¿e przez tak± klapkê telefon bêdzie mieæ ograniczony zasiêg.

Spotka³ siê Kto¶ z Was z zastêpcz± klapk±, która jest wykonana z jakiego¶ tworzywa? Przegl±da³em allegro i jest kilka "oryginalnych" klapek, ale wszystkie metalowe. OK, istnieje nadzieja, ¿e "oryginalno¶æ" oznacza, ¿e te z allegro s± grubo¶ci ¶cianki aluminiowej puszki, ale mimo wszystko szukam pewniaka.

U¿ytkownicy X1, macie jakie¶ sposoby na zasiêg? Na walkê z klapk±?;) Nie chcê wgrywaæ nowego radia, to jak na moje obeznanie z telefonami i ryzykiem utraty telefonu, niewykonalna operacja.

xperia, os³ona baterii i zasiêg