xperia x10

Data: 2011-02-27 20:47:10
Autor: autofab
xperia x10
Witam

Czy moze m ktos pomóc w poprawnej konfiguracji
wi fi w xperi x10. Mam ja od wczoraj i normalnie
juz zaczynam nie ogarnic.

pozdrawiam

Data: 2011-02-27 20:54:20
Autor: Endi
xperia x10

Użytkownik "autofab" <autofab8@gmail.com> napisał:

Czy moze m ktos pomóc w poprawnej konfiguracji
wi fi w xperi x10. Mam ja od wczoraj i normalnie
juz zaczynam nie ogarnic.

Tzn co? Mamy Ci podać hasło do routera? Tam nie ma przecież co konfigurować.

Data: 2011-02-28 01:18:32
Autor: Janeo
xperia x10
Jak wybierze lacznosc niezabezpieczona, to nawet laczy bez hasla i
tyle :-)

Data: 2011-02-28 17:54:10
Autor: Tomek
xperia x10

Uzytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisal :

Jak wybierze lacznosc niezabezpieczona, to nawet laczy bez hasla i
tyle :-)

Naprawde? I wbije sie na zahaslowany router?

Data: 2011-02-28 18:22:48
Autor: BETON
xperia x10

Uzytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisal w wiadomosci news:ikgjvn$clv$1news.onet.pl...

Uzytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisal :

Jak wybierze lacznosc niezabezpieczona, to nawet laczy bez hasla i
tyle :-)

Naprawde? I wbije sie na zahaslowany router?

To chyba prawda ze 65% ludzi nie rozumie wiadomosci które dla nich sa przygotowywane.

Data: 2011-03-01 11:26:11
Autor: Tomek
xperia x10

Uzytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisal :

[...]

Tzn co? Mamy Ci podac haslo do routera? Tam nie ma przeciez co konfigurowac.

Posluchaj BETON`ie, skoro koles ma problemy z konfiguracja, a jak ogólnie wiadomo do polaczen z siecia niezabezpieczona nie potrzeba NIC konfigurowac, bo telefon sie poprostu laczy, wiec jaki zwiazek z jego postem i problemem ma wiadomosc Janeo o wyborze lacznosci niezabezpieczonej? Miescisz sie w tych 65% jak nic. Z Animka.

Data: 2011-03-01 20:35:26
Autor: Animka
xperia x10
W dniu 2011-03-01 11:26, Tomek pisze:

Uzytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisal :

Jak wybierze lacznosc niezabezpieczona, to nawet laczy bez hasla i
tyle :-)

Naprawde? I wbije sie na zahaslowany router?

To chyba prawda ze 65% ludzi nie rozumie wiadomosci ktĂłre dla nich sa
przygotowywane.

Czy moze m ktos pomĂłc w poprawnej konfiguracji
[...]

ogĂłlnie wiadomo do polaczen z siecia niezabezpieczona nie potrzeba NIC
konfigurowac, bo telefon sie poprostu laczy, wiec jaki zwiazek z jego
postem i problemem ma wiadomosc Janeo o wyborze lacznosci
niezabezpieczonej? Miescisz sie w tych 65% jak nic. Z Animka.

Ty naprawdę głupi jesteś. Jak Ci się telefon połączy z zabezpieczoną siecią WiFi jak nie znasz hasła? Nie połączysz się baranie.

--
animka

Data: 2011-03-01 20:38:58
Autor: TGor
xperia x10
On 2011-03-01 20:35, Animka wrote:

W odpowiedzi na to:

ogĂłlnie wiadomo do polaczen z siecia niezabezpieczona

Animka wypaplała to

Ty naprawdę głupi jesteś. Jak Ci się telefon połączy z zabezpieczoną

Fajnie kończy sie dzień na giełdzie, znaczy grupie.

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-03-01 21:13:21
Autor: Endi
xperia x10

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisało:

jak ogólnie wiadomo do polaczen z siecia niezabezpieczona nie potrzeba NIC
konfigurowac, bo telefon sie poprostu laczy

Ty naprawdę głupi jeste¶. Jak Ci się telefon poł±czy z zabezpieczon± sieci± WiFi jak nie znasz hasła? Nie poł±czysz się baranie.

Animka .... Ty umiesz 'logicznie' czytać, czy tylko udajesz?

Data: 2011-02-28 18:41:27
Autor: Animka
xperia x10
W dniu 2011-02-28 17:54, Tomek pisze:

Uzytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisal :

Jak wybierze lacznosc niezabezpieczona, to nawet laczy bez hasla i
tyle :-)

Naprawde? I wbije sie na zahaslowany router?

Ostatnio nudzilam się w przychodnii lekarskiej pod gabinetem i okazało się, że mogę się połączyć przez Wifi, bo ktoś nie zabezpieczył. Przynajmniej czas mi się nie dłużył.

--
animka

xperia x10