xsara I 2.0 HDi-kontrolka świec

Data: 2011-07-08 19:11:15
Autor: McRella
xsara I 2.0 HDi-kontrolka świec
Auto z roku 1999. Gdzie jest na tablicy kontrolka grzania świec, bo nie widzę, padło mi na oczy?

Data: 2011-07-08 19:44:22
Autor: Grejon
W dniu 2011-07-08 19:11, McRella pisze:
Auto z roku 1999. Gdzie jest na tablicy kontrolka grzania świec, bo nie
widzę, padło mi na oczy?

Żółta spiralka?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-08 19:43:54
Autor: Waldek Godel
xsara I 2.0 HDi-kontrolka świec
Dnia Fri, 08 Jul 2011 20:22:26 +0200, McRella napisał(a):

Żółta spiralka?

nie ma

Jak wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję.
Wiem, ciężko na to wpaść, ale wrażenia są niesamowite.

Strona 38 oraz 40

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-07-08 21:27:39
Autor: McRella
W dniu 2011-07-08 20:43, Waldek Godel pisze:
[...]

kurde nie bądź taki tajemniczy, powiedz OCB

Data: 2011-07-08 21:07:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:27:39 +0200, McRella napisał(a):

Jak wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję.
Wiem, ciężko na to wpaść, ale wrażenia są niesamowite.

Strona 38 oraz 40

kurde nie bądź taki tajemniczy, powiedz OCB

O instrukcję obsługi, po angielsku "user's manual", taka książeczka gdzie
napisano jak używać, co jest od czego i między innymi gdzie jest kontrolka
świec. Ksiązeczka to jest taki plik kartek zagiętych i spiętych albo sklejonych.
Mam dalej tłumaczyć>

Data: 2011-07-09 17:58:56
Autor: McRella
W dniu 2011-07-08 22:07, Waldek Godel pisze:
[...]

daruj sobie takie porady kolego. Instrukcja jest po francusku, ale to raczej coś dla twojej kobity:)

Data: 2011-07-09 17:10:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 09 Jul 2011 17:58:56 +0200, McRella napisał(a):

daruj sobie takie porady kolego. Instrukcja jest po francusku, ale to raczej coś dla twojej kobity:)

Z rysunkami po francusku też masz problem?
Oraz oczywiście masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii? Bo w 80 sekund
można znaleźć w internecie polską instrukcję, oczywiście pod warunkiem, że
się nie jest śmierdzącym leniem.

Data: 2011-07-09 18:47:15
Autor: McRella
W dniu 2011-07-09 18:38, McRella pisze:
[...]

ponieważ potrzeba nieco więcej czasu na to. Poza tym ukrywasz przede mną wiedzę na temat tej kontrolki, mnie wystarczy jeden post, nie potrzebuję manuala. Szkoda, że nie wpadłeś na to i powiedziałeś co i jak. Ale ty musisz wykazać na grupie swoją wyższość. Cóż, skoro jest ci to potrzebne, wznieś do góry ręce...

Data: 2011-07-10 00:04:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
xsara I 2.0 HDi-kontrolka świec
Hello McRella,

[...]

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

--
Best regards,

Data: 2011-07-10 19:58:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
xsara I 2.0 HDi-kontrolka świec
Hello McRella,

Sunday, July 10, 2011, 3:30:03 PM, you wrote:

[...]

a plonk gdzie?

Ja nie Cavallino - u mnie trzeba na PLONKa naprawdę zasłużyć.

--
Best regards,

Data: 2011-07-10 21:26:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:1287087140.20110710195851pik-net.pl...
Hello McRella,

Sunday, July 10, 2011, 3:30:03 PM, you wrote:

[...]

a plonk gdzie?

Ja nie Cavallino - u mnie trzeba na PLONKa naprawdę zasłużyć.

U mnie też, a że bycie kapelusznikiem oznacz iż się zasłużyło, to tylko sprzyja higienie grupy. ;-)

Data: 2011-07-09 18:54:37
Autor: McRella
[...]

kurwa nie ma dostępnej instrukcji w języku polskim bezpłatnej etc! Co ty na to??

Data: 2011-07-09 21:58:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 09 Jul 2011 18:54:37 +0200, McRella napisał(a):

kurwa nie ma dostępnej instrukcji w języku polskim bezpłatnej etc! Co ty na to??

Jak ci udowodnię, że nie masz racji, to przeprosisz i wyjdziesz?

Data: 2011-07-09 21:59:31
Autor: DoQ
W dniu 09-07-2011 18:54, McRella pisze:

kurwa nie ma dostępnej instrukcji w języku polskim bezpłatnej etc! Co ty
na to??

Co za beton...
Przejrzyj tę francuską instrukcję strona po stronie. Jak natrafisz na tablicę wskaźników, to będą tam rozrysowane piktogramy. Piktogram świec żarowych (sprężynka) będzie taki sam jak w języku polskim - nie będzie tylko ż.

Data: 2011-07-08 22:19:11
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
[...]

Wiesz, może Cię zaskoczę, ale nie każdy z nabywców używanego samochodu w standardzie dostaje instrukcję obsługi...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-07-08 21:23:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 08 Jul 2011 22:19:11 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

Wiesz, może Cię zaskoczę, ale nie każdy z nabywców używanego samochodu w standardzie dostaje instrukcję obsługi...

Dla chcącego nic trudnego, znalezienie instrukcji zajmuje około 80 sekund.
Sprawdziłem dzisiaj - stąd też znam numery stron na których to jest
napisane, na cholerę byłaby mi instrukcja od Xsary?

Tyle, że uważam za normalne przeczytanie takowej, więc nawet jej nie
dostając, jedną z pierwszych rzeczy które bym zrobił, to zdobycie (w
dowolnej formie) i przeczytanie. Ale ja to truskawki cukrem posypuję..

Data: 2011-07-08 22:21:44
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-07-08, Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> wrote:

[...]

A ilu usenetowiczów nie ma dostępu do googli?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 18:00:26
Autor: McRella
W dniu 2011-07-08 22:19, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
[...]

jak napisałem, jest w języku francuskim

Data: 2011-07-09 22:00:38
Autor: DoQ
W dniu 09-07-2011 18:00, McRella pisze:

jak napisałem, jest w języku francuskim

Piktogramy też masz w języku francuskim?

Data: 2011-07-10 14:38:50
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2011-07-09 18:00, McRella pisze:
[...]

Proszę: masz skany instrukcji po POLSKU:
http://instrukcja.pl/i/citroen_xsara_2_instrukcja_obslugi
http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/PDdownloads/viewcat.php?cid=2
http://free4web.pl/Read?7698564
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=9532493

i tak dalej można ciągnąć...

PS.
Wisisz Mi 50,- za 5 minut roboty ze znalezieniem tych instrukcji...
;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-07-10 15:36:20
Autor: McRella
W dniu 2011-07-10 14:38, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

jak napisałem, jest w języku francuskim
Proszę: masz skany instrukcji po POLSKU:
http://instrukcja.pl/i/citroen_xsara_2_instrukcja_obslugi
niestety, mam xsarę I
http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/PDdownloads/viewcat.php?cid=2
znam tą instrukcję, niestety brakuje kilku stron, w tym tych dla mnie najważniejszych
http://free4web.pl/Read?7698564
trzeba założyć konto
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=9532493
tu trzeba być zalogowanym, ale to jest do pokonania

i tak dalej można ciągnąć...

PS.
Wisisz Mi 50,- za 5 minut roboty ze znalezieniem tych instrukcji...
;)

w każdym razie dziękuję za fatygę. A wystarczyło powiedzieć, gdzie ta kontrolka jest, do tego nie jest potrzebna instrukcja

Data: 2011-07-10 14:40:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 10 Jul 2011 15:36:20 +0200, McRella napisał(a):

w każdym razie dziękuję za fatygę. A wystarczyło powiedzieć, gdzie ta kontrolka jest, do tego nie jest potrzebna instrukcja

Ktoś kto nie potrafi (albo mu się nie chce) znaleźć polskiej instrukcji w
internecie nie zrozumie informacji "po prawej stronie pierwsza od lewej w
drugim rzędzie od góry" zwłaszcza, że miałeś już z dziesięć razy opisane,
że wygląda jak sprężynka i jak grochem o beton.

Dosyć starannie omijasz też pytanie, czy jak udowodnię, że kłamiesz i
jednak jesteś śmierdącym leniem to przeprosisz i wyjdziesz?

Data: 2011-07-10 17:11:31
Autor: McRella
W dniu 2011-07-10 15:40, Waldek Godel pisze:
[...]

nie świeci się sprężynka, która być powinna na lewo od prędkościomierza okolicy 50 km/h :) a co to oznacza nie wiem.
Jeszcze raz - nie potrzebny manual do tak błahej sprawy, tak samo jest kiedy chcę się napić piwa, to nie rozglądam się za kupnem browaru.
eot

Data: 2011-07-10 16:27:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 10 Jul 2011 17:11:31 +0200, McRella napisał(a):

nie świeci się sprężynka, która być powinna na lewo od prędkościomierza okolicy 50 km/h :) a co to oznacza nie wiem.

Oczywiście, że się nie świeci.
Jakbyś nie był śmierdzącym leniem, przeszukałbyś archiwum grupy PRZED
napisaniem na nią, tak jak nakazuje netykieta. Błyskawicznie znalazłbyś
informację, że w HDi świece żarowe włącza komputer, jak uzna, że jest mu to
potrzebne, na czas jaki uzna za potrzebny.
Ja włączoną kontrolkę świec widziałem może w porywach dwa razy przez trzy
lata używania samochodu.

Data: 2011-07-10 18:34:08
Autor: McRella
W dniu 2011-07-10 17:27, Waldek Godel pisze:
[...]

trzeba było tak napisać w pierwszym poście

Data: 2011-07-10 17:42:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 10 Jul 2011 18:34:08 +0200, McRella napisał(a):

trzeba było tak napisać w pierwszym poście

"Gdzie jest na tablicy kontrolka grzania świec"

Nie dość, że śmierdzący leń, to jeszcze alzheimer?

Data: 2011-07-11 16:12:16
Autor: McRella
W dniu 2011-07-10 18:42, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 10 Jul 2011 18:34:08 +0200, McRella napisał(a):

trzeba było tak napisać w pierwszym poście

"Gdzie jest na tablicy kontrolka grzania świec"

Nie dość, że śmierdzący leń, to jeszcze alzheimer?

to właśnie napisałem

Data: 2011-07-08 20:23:26
Autor: McRella
W dniu 2011-07-08 20:22, McRella pisze:
[...]

wiesz, może mam benzyniaka ;), jednak leję do niego ropę i jeździ

Data: 2011-07-08 20:29:38
Autor: Grejon
W dniu 2011-07-08 20:23, McRella pisze:
[...]

Hm... to nie wiem, może coś w kształcie próbnika. Albo może jest tak ciepło, że kontrolka się nie zapala :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-08 20:41:03
Autor: McRella
W dniu 2011-07-08 20:29, Grejon pisze:
[...]

pytam jak lamer bo jeżdżę tym od niedawna, a nigdzie nie znalazłem schematu tablicy dla tego modelu.

Data: 2011-07-08 22:36:13
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]

http://lmgtfy.com/?q=citroen+xsara+instrukcja+obs%C5%82ugi

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-07-09 00:02:03
Autor: ToMasz
McRella pisze:
Auto z roku 1999. Gdzie jest na tablicy kontrolka grzania świec, bo nie
widzę, padło mi na oczy?
musisz schłodzić silnik poniżej 15 stopni, potem patrząc na
prędkościomierz przekręcić stacyjkę. Zaświeci Ci sie na sekundę

ToMasz

Data: 2011-07-09 18:03:13
Autor: McRella
W dniu 2011-07-09 00:02, ToMasz pisze:
McRella pisze:
[...]

Tomaszu, silnik był zapewne i poniżej tej temperatury, ale powiedz po ludzku, w którym miejscu jest ta kontrolka, bo nie świeci?

xsara I 2.0 HDi-kontrolka świec