xtx 200 - ¿ó³ta puszka

Data: 2011-07-13 10:22:15
Autor: qlphon
xtx 200 - ¿ó³ta puszka

Gdzie mo¿na kupiæ ¿ó³t± puszkê (sam "dekiel" wystarczy) do XTX200 ?

Jeszcze potrzebowa³bym 2,2m ¿ó³ty w±¿, najchêtniej fabryczny od Apeksa...

pzdr.

Data: 2011-07-13 11:02:07
Autor: jacekplacek
xtx 200 - ¿ó³ta puszka
qlphon <qlphon@poczta.fm> napisa³(a):

Gdzie mo¿na kupiæ ¿ó³t± puszkê (sam "dekiel" wystarczy) do XTX200 ?

Jeszcze potrzebowa³bym 2,2m ¿ó³ty w±¿, najchêtniej fabryczny od Apeksa...

pzdr.
Nie lepiej miflexa? Trochê sprê¿ynuje, ale za to trwa³y i w ró¿nych kolorach - ¿ó³ty te¿. Z ciekawo¶ci: po co Ci ¿ó³ty dekiel?

Data: 2011-07-13 15:11:18
Autor: qlphon
xtx 200 - ¿ó³ta puszka
[...]

********************************

zwyczajowo ten d³ugi w±¿ robi siê na ¿ó³to, (pewnie po to, ¿eby siê ³atwiej by³o z niego wypl±taæ ;-)
a wê¿a i tak muszê wymieniæ ze wzglêdu na d³ugo¶æ
wiêc nowy docelowy , mo¿e byæ od razu w wymarzonym kolorze, prawda?
jak siê da, to wola³bym unikn±æ owijki...

a ¿ó³ty dekiel, jako kwiatek do ko¿ucha, to taka niegro¼na fanaberia - dla jasno¶ci sytuacji który automat jest który, jakby siê po kolorze wê¿a nie chcia³o szukaæ...
biæ siê o to nie bêdê i na razie bêdê nurkowaæ na 2 krótkich czarnych wê¿ach (mo¿e mnie one nie zabij± ;-), ale docelowo chcia³bym mieæ j.w.

pzdr

Data: 2011-07-13 13:58:43
Autor: jacekplacek
xtx 200 - ¿ó³ta puszka
> [...]

wiêc nowy docelowy , mo¿e byæ od razu w wymarzonym kolorze, prawda?
jak siê da, to wola³bym unikn±æ owijki...

Gumê na metry, zdaje siê, zamówisz u Piórewicza. Miflex pewnie te¿, bo tam chyba wszystko da siê zamówiæ i nie zdzieraj±. Gumowy ¿ó³ty kupi³em kiedy¶ w SeaFish w Bytomiu.
a ¿ó³ty dekiel, jako kwiatek do ko¿ucha, to taka niegro¼na fanaberia - dla jasno¶ci sytuacji który automat jest który, jakby siê po kolorze wê¿a nie chcia³o szukaæ...

Ten na d³ugim wê¿u z regu³y jest w paszczy, wiêc pole poszukiwañ mocno zawê¿one.

biæ siê o to nie bêdê i na razie bêdê nurkowaæ na 2 krótkich czarnych
wê¿ach
(mo¿e mnie one nie zabij± ;-), ale docelowo chcia³bym mieæ j.w.

Ciebie: nie. D³ugi w±¿ jest dla biorcy. Chyba, ¿e zaklinuje Ci w±skie wyj¶cie: wtedy biorca przestaje mieæ k³opot a na jaki¶ czas zaczynaj± siê Twoje.

Data: 2011-07-14 09:49:51
Autor: qlphon
xtx 200 - ¿ó³ta puszka
Gumê na metry, zdaje siê, zamówisz u Piórewicza. Miflex pewnie te¿, bo tam
chyba wszystko da siê zamówiæ i nie zdzieraj±. Gumowy ¿ó³ty kupi³em kiedy¶ w
SeaFish w Bytomiu.

mo¿e to "ma³o powa¿ny" argument, ale szukam fabrycznego wykonania, najlepiej z samego Apeksa
ot kolejna niegro¼na fanaberia...

[...]

¶wiêta prawda, jednak "z regu³y" nie obowi±zuje w sytuacjach kryzysowych.
s±dzê, ¿e je¶li mo¿na zrobiæ co¶ bardzo prostego (zmiana koloru)
co mo¿e poprawiæ bezpieczeñstwo, choæby skracaj±c jakie¶ potencjalne sytuacje nawet o pojedyncze sekundy
to warto to zrobiæ...

mam nawet pomys³, ¿eby na pier¶cieniu rêkawicy prawej rêki umie¶ciæ co¶ ¿ó³tego (albo pomalowaæ sam pier¶cieñ na ¿ó³to)
tak ¿eby w krytycznej sytuacji nie przypominaæ sobie, któr± rêk± zakrêciæ/odkrêciæ zawór od ¿ó³tego automatu z ¿ó³tym wê¿em
lub/i ¿ó³tym wê¿ykiem id±cym do suchara

na razie bêdê nurkowaæ na 2 krótkich czarnych wê¿ach
(mo¿e mnie one nie zabij± ;-), ale docelowo chcia³bym mieæ j.w.

Ciebie: nie. D³ugi w±¿ jest dla biorcy.

oczywi¶cie, po to to s³u¿y...
o tym zabijaniu, to by³ taki ¿art pijacy do masek, które potrafi± zabiæ je¶li nie s± czarne...

Chyba, ¿e zaklinuje Ci w±skie wyj¶cie: wtedy biorca przestaje mieæ k³opot
a na jaki¶ czas zaczynaj± siê Twoje.

na razie mi to nie grozi - bo nie penetruje(*) ani nie speleouje ;-)
a je¶li ju¿ mia³bym próbowaæ, to na pewno nie bez odpowiedniego sprzêtu i po odpowiednim przeszkoleniu
ale na razie mnie to nie krêci....

pzdr.

(*) o wrakach mowa, ¶wintuchu....

xtx 200 - ¿ó³ta puszka