yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok

Data: 2009-07-22 23:38:56
Autor: de Fresz
On 2009-07-22 09:40:41 +0200, "bbl" <bombell@yahoo.com> said:

Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6  2000 rok i jestem w szoku,
motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero
jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos
nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000
roku byla inna?

Po pierwsze przyjrzyj się gdzie się w tych 2 moturach zaczyna czerwone, po drugie gaźniki vs. wtrysk, po trzecie przy ściganiu ważniejsza jest kontrola niż dzikość, zwłaszcza przy obrotach bardziej użytecznych na torze, czyli w górnych zakresach. Po prostu nowsze są bardziej dopracowane pod kątem użycia na torze, niż wygłupów na ulicy - spontaniczne stawanie na gume w tym pierwszym nie jakąś szczególną zaletą.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok