yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa

Data: 2011-12-08 23:41:26
Autor: Hinek
yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
Użytkownik "koszykarz" <slaweknoremberg@gmail.com> napisał

Niby w testach wygrywa Gs ale nie wszystkie testy są obiektywne.
Dlatego interesuje mnie wasza opinia.

Tu raczej podroznikow nie znajdziesz. Chyba ze teoretykow :]
Postudiuj fora tematyczne. Generalnie wiadomo ze nie ma przeciez nic
lepszego do dalekich podrozy od GS-a :) Sila marketingu jest
potezna. Wprawdzie rownie poreczny bylby GoldWing na terenowym
ogumieniu.....ale co tam :) Miliony much nie moga sie mylic!

Bawią mnie niewymownie sceny z wyrywniem z blota gdzies na Syberii
obladowanego GSa albo z podnoszeniem go w trzy osoby:)
Ale to tylko luzna dygresja.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-09 00:00:11
Autor: AZ
On 2011-12-08, Hinek <hinek.nic@tlen.pl> wrote:

[...]

Eee tam, jeden pokazal, ze caly swiat da sie przejechac na R1, po prostu
trza miec jaja.

http://www.youtube.com/watch?v=aR3jrq7gKfI

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-09 09:13:10
Autor: Qlfon
W dniu 2011-12-09 01:00, AZ pisze:

Eee tam, jeden pokazal, ze caly swiat da sie przejechac na R1, po prostu
trza miec jaja.

http://www.youtube.com/watch?v=aR3jrq7gKfI

Nick Sanders który tez latał R1 po świecie teraz lata właśnie na Super Teresie:)
I przy okazji jest pierwszą osobą która z Alaski na koniec Ameryki Południowej i z powrotem w 49 dni. Właśnie na Teresie.
http://www.nicksanders.com

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-12-09 10:28:40
Autor: warrior
yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa

Naturalnie wybierając takie opcje jak gs- lub teresa raczej
przeznaczenie wydaje sie oczywiste wiadomo ze nie bede sie nim grzebał
po lampę w błocie. Chcę jednak móc zapakować sie na powiedzmy 2
miesięczny wyjazd ale liczy sie dla mnie niezawodność. Skoro tak wiele
zarzucacie Bmw to dlaczego ludze właśnie na gs-ach robią takie
rzeczy :
http://www.google.com/url?sa=D&q=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DUFRGqxdaHSk%26list%3DLL1Dice67GatXgcMIB5uxwow%26index%3D14%26feature%3Dplpp_video&usg=AFQjCNGdxSN2qMsfA7okuPBtaRwh0iKZig
Wiem wiem jest wielu jeszcze bardziej hadcorowych riderów jak choć by
ten na R1- ale chyba yamaha też soponsoruje te jego wyjazdy i teresy
też za darmo nie dała

Niema złotego środka. Wiec co wybrać

Data: 2011-12-09 20:25:27
Autor: Norbi
W dniu 2011-12-09 19:28, warrior pisze:

[...]

A to czerwone to chyba nienadarmo z nimi jechalo...

Ja sie nie znam na BMW - ale moze jesli juz BMW to starszego gs-a 1150
tam tyle elektroniki nie ma (chyba :) i tez bardzo mocno cene trzymaja...

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-12-09 21:51:51
Autor: Monster
W dniu 2011-12-09 20:25, Norbi pisze:

Ja sie nie znam na BMW - ale moze jesli juz BMW to starszego gs-a 1150
tam tyle elektroniki nie ma (chyba :) i tez bardzo mocno cene trzymaja...

Ototooto,na wschód lepiej starszym,nawet jeden hardkorowiec założył do GSa gaźniki coby całkiem bez elektroniki było:-)
No i starsze jakoś mocniejsze są.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-12-09 13:24:53
Autor: doktorski
W dniu piątek, 9 grudnia 2011, 21:51:51 UTC+1 użytkownik Monster napisał:
> [...]

Ototooto,na wschód lepiej starszym,nawet jeden hardkorowiec założył do GSa gaźniki coby całkiem bez elektroniki było:-)

MotoMirek GSa w teren produkuje tak:
1. kupuje R1100 lub R1150
2. wypieutala wszystko co sie da, szczegolnie z elektroniki (zostaje ewentualnie Motronic 2.4 i garsc zworek/EPROMow w kieszeni)
3. wypieutala przednie zawieszenie i zaklada cos z KTMa
4. robi/dodaje odpowiedni zbiornik paliwa

Dzieki temu drynda jedzie na wiekszosci paliw dostepnych na swiecie, jedzie w terenie jak nalezy, jest lzejsza o sporo kilogramow od oryginalu i zachowuje wiekszosc zalet Baketilu. Wad zachowuje tylko troche. :)

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2011-12-12 11:17:17
Autor: de Fresz
On 2011-12-09 20:25:27 +0100, Norbi <norbisz1@o2.pl> said:

Ja sie nie znam na BMW - ale moze jesli juz BMW to starszego gs-a 1150
tam tyle elektroniki nie ma (chyba :)

Trochę jest.

 i tez bardzo mocno cene trzymaja...

Moźna kupić za śmieszne pieniądze obecnie, w porównaniu z kwotami "kultowymi", jakie trzeba było płacić parę lat nazad. Kumpel chcąc sprzedać za cenę rynkową, bujał się ponad rok, poszła sporo poniżej 20k, w rozliczeniu z salonem. Piszę oczywiście o Adventure.

de Fresz

Data: 2011-12-10 10:20:53
Autor: Grzegorz Rogala
yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
W dniu 09-12-2011 19:28, warrior pisze:
[cut]

Niema złotego środka. Wiec co wybrać
Chlopaku, wybierz cokolwiek to i tak nie ma znaczenia.
Sam wlasnie sobie odpowiedziales.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-12-12 11:19:15
Autor: de Fresz
On 2011-12-09 19:28:40 +0100, warrior <most_zwodzony12@o2.pl> said:

Niema złotego środka. Wiec co wybrać

To, na czym fajniej Ci się będzie śmigać w czasie jazdy testowej.

de Fresz

yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa