yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa

Data: 2011-12-13 01:42:50
Autor: Jarecki
yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
Oba motocykle duże i ciężkie, ale bardzo dobrze nadają się właśnie do tego by obładowanymi w miarę wygodnie zapierdalać po świecie. Mają wady, nie nadają się w ciężki teren (ale  jak trzeba to choćby z pomocą lokalesów przetargasz i przez bagno), jak się wypieprzysz to ciężko podnieść, więcej palą. Jednak z drugiej strony najlepsze rozwiązanie dla tych, których nie stać na pięć motocykli w garażu, bo i autostradą pozapierdalasz, i do miasta się nadają i jak się uprzesz to i przez te bagno przejedziesz.
Nawinąłem trochę km GSem i z wad to jak dla mnie za długi pierwszy bieg - obładowanym moto, na agrafkach szutrowych pod górę: albo jesteś wymiataczem i na poślizgu zawracasz, albo palisz sprzęgło. Ponoć można zamówić skrzynię z krótszym. Telelever - zajebista sprawa, ale na miękkim (piach, błoto) powoduje, że koło topi się w piachu i trzeba nieźle zapierdalać, by się dało jechać, co wiąże się z dużą odpornością na stres :) Cylindry - hmm, nie wiem czy to taka wada. Kumpel wylądował w rowie, pękła pokrywa - poxilina i sprawa załatwiona - pojechał dalej. Z drugiej strony masa innych wywrotek i nie było z tym problemu.  Co do Tenere - bałbym się to wziąć, za krótko na rynku. W GSach wszystko co się miało zjebać, już się zjebało a na jakieś tam bolączki jest kupa rozwiązań do zastosowania w trasie. Zmiana płynu hamulcowego, jak wiesz jak, to też nie problem i to bez specjalnych urządzeń :) Co do elektroniki - nie słyszałem, żeby kogoś zawiodła.

JareckiB12

yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa