yamaha yz 250

Data: 2014-09-19 16:14:48
Autor: radekkkkk
yamaha yz 250
witam panowie mam pytanie co moze byc przyczyna zalewania sie swiecy przy yamaha yz 250 sprawdazlem  membrane czyscilem gaznik. Po zalozeniu nowiutkiej swiecy dwa wypady do lasu i za trzecim razem nie zapala juz drugi ras tak mam a zakladam swiece od samochodu i dziala lecz nie tak jak powinna poniewaz ta swieca jest inna i nie wkreca sie tak jak powinna, prosze o pomoc --

Data: 2014-09-19 20:02:20
Autor: paramic
yamaha yz 250
zabrudzony filtr powietrza lub zbyt mocno nasączony olejem

Michał

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-09-22 13:21:08
Autor: radekkkkk
yamaha yz 250
paramic napisal

[...]

  Nie to napewno nie bo filtr byl czyszczony to musi byc cos innego jeden gosc mi mowil zeby kupic cieplejsza swiece ja zawsze kupowalem 8 i mowil zeby zalozyc 5 --

Data: 2014-09-22 09:59:07
Autor: KillJohn
yamaha yz 250
W dniu piątek, 19 września 2014 18:14:48 UTC+2 użytkownik radekkkkk napisał:
[...]

Wygląda jakbyś zabijał świece jeżdżąc na zbyt małym gazie. Te +40 KM w dwusuwie to chyba nie jest sprzęt pod Twój styl jazdy. KJ

Data: 2014-11-01 20:20:17
Autor: Grzybol
yamaha yz 250