yamaha yz 250

Data: 2014-09-19 20:02:20
Autor: paramic
yamaha yz 250
zabrudzony filtr powietrza lub zbyt mocno nasączony olejem

Michał

Użytkownik "radekkkkk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:76516dfd24ae7fbfe1fecb7d45788c87$1@grupy.scigacz.pl...

witam panowie mam pytanie co moze byc przyczyna zalewania sie swiecy przy
yamaha yz 250 sprawdazlem  membrane czyscilem gaznik. Po zalozeniu
nowiutkiej swiecy dwa wypady do lasu i za trzecim razem nie zapala juz
drugi ras tak mam a zakladam swiece od samochodu i dziala lecz nie tak jak
powinna poniewaz ta swieca jest inna i nie wkreca sie tak jak powinna,
prosze o pomoc

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-09-22 13:21:08
Autor: radekkkkk
yamaha yz 250
paramic napisal

[...]

  Nie to napewno nie bo filtr byl czyszczony to musi byc cos innego jeden gosc mi mowil zeby kupic cieplejsza swiece ja zawsze kupowalem 8 i mowil zeby zalozyc 5 --

yamaha yz 250