yamaha yzf750R przerywa na wyższych obrotach

Data: 2010-08-09 15:51:39
Autor: Ivam
yamaha yzf750R przerywa na wyższych obrotach
Użytkownik "wilkxt" <wilkxt@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3p0pn$5hq$1@news.onet.pl...
Witam
Znajomy ma problem z yamaha yzf750R 95r, powyżej 4tyś obrotów przerywa i nie chce sie wkręcac wogóle słabo sie wkręcą.

Na biegu to samo? Nie wiem jak ta, ale niektore yamahy mialy ponoc ogranicznik obrotow na luzie ustawiony baaaardzo nisko.

Gaźniki czyszczone, swiece zmieniane, czujnik połozenia wału ma opór 160ohmow, wiec wszystko wydaje sie byc ok.

Cewki WN, kable WN sprawdz. U mnie (FZS 600) czujnik polozenia walu na postoju byl ok, ale po odpaleniu maszyna wariowala - okazalo sie, ze kabel od tego czujnika byl przetarty przy samym kole magnesowym (pod deklem) i to powodowalo dowcipy.

--
pzdr:
Ivam

yamaha yzf750R przerywa na wyższych obrotach