yamma, prosimy o komentarz.

Data: 2011-11-26 19:54:05
Autor: Hades
yamma, prosimy o komentarz.
Coś dziś komuś nie wyszło. Miał być lider, było zdecydowanie ...
żle?
AM

Data: 2011-11-26 20:15:23
Autor: Danpe
yamma, prosimy o komentarz.
On Sat, 26 Nov 2011 19:54:05 +0100, "Hades" <waruga@vp.pl> wrote:

Coś dziś komuś nie wyszło. Miał być lider, było zdecydowanie ...
żle?
AM

Hehe same dobre wiadomosci.
Wisla wygrywa ze Slaskiem, z koszykarek wlasnie wrocilem -
bezapelacyjne zwyciestwo z niespodzianka tej rundy ROWem, CCC ponoc
przegrywa, a tu jeszcze dostalem sms, ze Legia zagrala padake w
Kielcach i przerznela.
Dobry weekend dla Wisly.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2011-11-26 23:20:30
Autor: smiglostopy
yamma, prosimy o komentarz.
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
Coś dziś komuś nie wyszło. Miał być lider, było zdecydowanie ...
żle?

Hades, wez ty zacznij kibicowac jakiejs druzynie. Nie bedziesz sie musial tak bardzo emocjonowac tym co sie dzieje z Legia. Pewnie niezle sie musiales stresowac przez kilka ostatnich tygodni po tym co Legia pokazywala w pucharach i lidze. mam dla Ciebie nienajlepsze wiesci. Przygotuj sie na wiecej stresu:)

Ze Legia zagrala padake...co zrobic. Jak widac, wszystkiego sie nie da wygrac 3:0. Korona zagrala bardzo dobry mecz. Wygladalo jakby mieli rozpracowana Legie co do najdrobniejszego zagrania. Jak zobaczylem facjate Korzyma w pierwszej minucie meczu, wiedzialem ze cos ukluje. Jakas taka pewnosc z niego emanowala:)

Data: 2011-11-27 01:14:30
Autor: Pablo
yamma, prosimy o komentarz.

[...]

Jako zywo powtórka sprzed tygodnia na Wisle... bramka i asysta dwóch ex... coś za dużo rzeczowników zaczyna łączyć Kraków z Warszawą :)

Data: 2011-11-27 01:38:46
Autor: yamma
yamma, prosimy o komentarz.
smiglostopy  wrote:

[...]

Ja bym nie nazwał tego aż tak dosadnie padaką. Faktem jest, że o ile Legia zdecydowanie poprawiła grę defensywną, zdecydowanie poprawiła grę w II linii, to coś co się nazywa kreowaniem akcji bramkowych cały czas leży i kwiczy. I to nie tylko w tym meczu ale też w wielu poprzednich. Na palcach jednej ręki można policzyć bramki, które padły po przemyślanych akcjach. Na szczęście pozostałe 2 mecze w tym roku, to słabiutkie w defensywie Zagłębie i Cracovia.
yamma

Data: 2011-11-27 01:31:41
Autor: yamma
yamma, prosimy o komentarz.
Hades wrote:
Coś dziś komuś nie wyszło. Miał być lider, było zdecydowanie ...
żle?

O! A ten znowu kumpli szuka. Jedź na Dworzec Centralny, tam na ciebie czekają.
yamma

Data: 2011-11-27 16:48:14
Autor: Hades
yamma, prosimy o komentarz.
Użytkownik "yamma"
Coś dziś komuś nie wyszło. Miał być lider, było zdecydowanie ...
żle?

O! A ten znowu kumpli szuka. Jedź na Dworzec Centralny, tam na ciebie czekają.
yamma

A co legijny fiucie? Zwolnilo sie miejsce bo cie wyrzucili przy okazji
remontu?
AM

Data: 2011-11-27 17:02:50
Autor: danpe_
yamma, prosimy o komentarz.
Dnia Sun, 27 Nov 2011 16:48:14 +0100, Hades napisał(a):

Użytkownik "yamma"
[...]

Hehe, ja myslalem, ze tutejszego Lechity nie lubie, ale od fajfusow to sie
nie wyzywalismy :D

danpe_
gg:827748

Data: 2011-11-27 17:25:45
Autor: Hades
yamma, prosimy o komentarz.
Użytkownik "danpe_"
[...]

Pozdrawiam
danpe_

Zapewniam ze nie jestem skory do takich epitetow, ale ten typ jest
wyjatkow tepy i po prostu chamski i stad taka moja reakcja na jego
niewybredne zaczepki.
AM

Data: 2011-11-28 09:10:01
Autor: Marek W.
yamma, prosimy o komentarz.
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Zapewniam ze nie jestem skory do takich epitetow, ale ten typ jest
wyjatkow tepy i po prostu chamski i stad taka moja reakcja na jego
Bezczelność wyjątkowa. Jedziesz ad personam w tytule postu i masz czelność twierdzić, że to w stosunku do ciebie ktoś wyjeżdża z zaczepkami?

Data: 2011-11-28 10:28:48
Autor: Hades
yamma, prosimy o komentarz.
Użytkownik "Marek W."
[ciach]

[...]

A ty oczywiscie w ad persona widzisz cos obrazliwego. Gratuluje
wyobrazni. Inne rzeczy tez ci sie kojarza wedlug wlasnego uznania?
AM

Data: 2011-11-28 09:58:07
Autor: Marek W.
yamma, prosimy o komentarz.
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Marek W."
[ciach]

> [...]

A ty oczywiscie w ad persona widzisz cos obrazliwego. Gratuluje
wyobrazni. Inne rzeczy tez ci sie kojarza wedlug wlasnego uznania?
Ani w 'ad personam' , ani w samej twojej zaczepce, która nie była chamska nie widzę niczego obraźliwego. To jedno. Ale drugie to fakt, że __to ty__ wystrzeliłeś z zaczepką (mniejsza o to czy personalną czy nie) a twierdzisz, że to ciebie ktoś niewybrednie zaczepia i wówczas, już zdecydowanie po chamsku, do tego się odnosisz.

--

yamma, prosimy o komentarz.