yanosik - wrazenia, opinie

Data: 2011-09-26 10:51:55
Autor: Barti
yanosik - wrazenia, opinie
Witam,

czy ktos z grupowiczow uzywa tego wynalazku? Produkt jest juz jakis czas na rynku, swego czasu uzywanie go wiazalo sie z zakupem dedykowanego urzadzenia, co moglo byc jakas tam przeszkoda. Wczoraj wpadla mi w oczy reklama i zassalem sobie aplikacje z android market za darmoszke.
Rozwiazanie IMHO w swych zalozeniach dobre i warte uwagi. Nie udalo mi sie znalezc jakichs w miare swiezych i obiektywnych opinii. Ciezko tez odsiac marketingowe posty na forach od prawdziwych opinii uzytkownikow.
W teorii wyglada to ciekawie. System opiera sie o spolecznosc, ktora jezdzi i aktualizuje na biezaco informacje o utrudnieniach. Z tego co sie zorientowalem jeszcze rok temu byl z tym problem i poza miastami aktualnosc informacji pozostawiala wiele do zyczenia.
Jak sytuacja wyglada teraz? Wczoraj wieczorem po zalogowaniu do systemu, aplikacja pokazala 12tys uzytkownikow online. Duzo to czy malo? Tez nie wiadomo czy to prawdziwe info.
Zwracam sie do praktykow, ktorzy jezdzili/jezdza z yanosikiem. Warte to to uwagi? Czy jednak pozycja cb jest niezagrozona?
Sam bede mial okazje przetestowac mozliwosci w piatek na trasie do wrocka. Podziele sie oczywiscie wrazeniami.

pzdr
Barti

Data: 2011-09-26 11:05:58
Autor: Myjk
yanosik - wrazenia, opinie
Mon, 26 Sep 2011 10:51:55 +0200, Barti
[...]

Hm... ciekawa "zabawka". Jednakże zastanawia mnie dokąd te informacje
trafiają? Do yanosik.pl czy kto obsługuje dyspozycje komunikatów? Pod windę
też jest aplikacja? Szczerze mówiąc trolle na CB coraz częściej
doprowadzają mnie do wyłączania tego urzadzenia.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-26 11:13:00
Autor: Barti
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-09-26 11:05, Myjk pisze:

[...]

Zakladam, ze do jakiegos serwera yanosika, a stamtad pobierane sa na bierzaco przez Twoje urzadzenie. Kwestia moderacji i odsiewania zgloszen dodawanych dla zartu. Swego czasu jakis polski inny producent (navteq?) rozwiazal to nadajac stopnie uzytkownikom. Jezeli byles zaufanym uzytkownikiem, twoje zgloszenie bylo akceptowane z automatu, jezeli nie to zdarzenie musialo zostac zgloszene jeszcze przez kogos innego.

Na Windows Mobile nie wiem, napewno jest jeszcze na iphone. Trzeba by zerknac na ich stronke.

Data: 2011-09-26 12:56:35
Autor: Maseł
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-09-26 11:13, Barti pisze:
[...]

Na adnroida - mam, kilka razy wlaczylem, ale na znanych trasach, wiec
opini brak (pierwsze wrazenie - pozytywne, jakosc danych trafikowych
wyzsza niz w nawigacjo od googla, jakosc wyznaczania tras/nawigacji - tu
googiel ma lepiej)...

I jest jak opisujesz - wyswietlone zgloszenie mozesz potwierdzic, lub
uznac, ze bylo falszywe...

Pozdro

Maseł

Data: 2011-09-26 14:34:41
Autor: J.F
yanosik - wrazenia, opinie
Uýytkownik "Barti"  napisa¸ w wiadomoćci grup
reklama i zassalem sobie aplikacje z android market za darmoszke.

Wow - model biznesowy im sie zmienil, czy za pol roku uslugi beda platne  ?

Sam jestem ciekaw jak to wyjdzie .. ludziom sie nie chce swiatlami mignac, a beda wpisywac patrole ? :-)

Jak sytuacja wyglada teraz? Wczoraj wieczorem po zalogowaniu do systemu, aplikacja pokazala 12tys uzytkownikow online. Duzo to czy malo? Tez nie wiadomo czy to prawdziwe info.

Zajrzyj w nocy ... choc oni moga byc madrzejsi i na noc ilosc zmiejszaja :-)

J.

Data: 2011-09-26 13:06:49
Autor: Massai
yanosik - wrazenia, opinie
J.F wrote:

> [...]

platne  ?

Sam jestem ciekaw jak to wyjdzie .. ludziom sie nie chce swiatlami

Ludzie boją się migać...

> [...]
> malo? Tez nie wiadomo czy to prawdziwe info.

Zajrzyj w nocy ... choc oni moga byc madrzejsi i na noc ilosc

Ja mam zainstalowanego speedalarm.

Sama aplikacja nieźle pomyślana, nie "jeździ się" z nią, tylko po
prostu jest - uaktywnia się jak wykryje ruch z gps-a, powyżej jakiejś
tam prędkości. Nie trzeba pamiętać o włączaniu. Ma to swoje wady...
Kiedyś jak mnie tajniacy zatrzymali, to w trakcie kontroli ni z tego ni
z owego z kieszeni rozdarł się "uwaga, kontrola drogowa!" ;-)

Tylko zgłaszenie mogłoby być trochę łatwiejsze.

Ale dość skutecznie działa - parę razy zrobił alarm w miejscu gdzie
kontroli bym sie nie spodziewał, a o dziwo - stali.

Tylko model biznesowy jest skomplikowany, po okresie próbnym, który
jest cały za darmo, są bodajże 2h dziennie za free, ale zbiera się
punkty za zgłoszenia, i za każde potwierdzenie naszego zgłoszenia, a
także chyba nasze potwierdzenie cudzego - dolicza punkciki, za które
można sobie przedłużyć abonament na jakąś dłuższą trasę.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-26 16:08:23
Autor: J.F
yanosik - wrazenia, opinie
Użytkownik "Massai"  napisał w wiadomości
Ja mam zainstalowanego speedalarm.

Aaa, dobrze ze przypomniales, juz mialem kalumnie na yanosika rzucac, a to oni mi wygladali jakby troche naciagali swoje biznesowe osiagi.

[...]

Na Androidzie tak ?

Bo mieli tez wersje w javie na zwykle komorki, i to imo nie jest tak prosto.
Nie ma chyba takiej mozliwosci zeby czekac na ruch z gps, zreszta trzeba w tym celu tego gps wlaczyc, a wtedy zre prad.
To juz chyba lepiej wlaczac recznie.

No chyba ze ruch wykrywa na innej podstawie.

J.

Data: 2011-09-26 15:12:55
Autor: Massai
yanosik - wrazenia, opinie
J.F wrote:

> [...]

> wady...  Kiedyś jak mnie tajniacy zatrzymali, to w trakcie kontroli
> ni z tego ni z owego z kieszeni rozdarł się "uwaga, kontrola

Na Androidzie tak ?

Si.

[...]

Ja mam od jakiegoś gps włączonego przez cały czas i nie zauważyłem żeby
specjalnie bardziej żarło.
W każdym razie - komórka nie trzyma specjalnie krócej.

Gorzej jak sie wifi włączy na stałe, wtedy żre jak głupie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-28 23:00:21
Autor: J.F.
yanosik - wrazenia, opinie
Dnia Mon, 26 Sep 2011 15:12:55 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
[...]

Smiem twierdzic ze zre.
Teraz tylko pytanie - opracowali taki ktory zre malo, gps jest stale
wlaczony, czy wylacza sie na dobre, a inny czujnik powoduje obudzenie
yanosika.

J.

Data: 2011-10-01 11:47:59
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
yanosik - wrazenia, opinie
Smiem twierdzic ze zre.
Teraz tylko pytanie - opracowali taki ktory zre malo, gps jest stale
wlaczony, czy wylacza sie na dobre, a inny czujnik powoduje obudzenie
yanosika.

W przypadku telefonów, to GPS nie żre dużo, najwięcej połyka mocno podświetlony ekran LCD.
Dlatego zewnętrzne GPS'y na BT potrafią działać tygodniami, bo nie mają wyświetlacza.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-10-02 20:53:01
Autor: John Kołalsky
yanosik - wrazenia, opinie

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl>

[...]

Można wyłączyć wyświetlacz. Poza samochodem, gdzie nie ma czym zasilać, to ma sens. Ale i tak ciągłe działanie procka raczej pożre sporo energii porównując z datalogerem.

Data: 2011-10-03 12:01:02
Autor: guteksx
yanosik - wrazenia, opinie

wszystko źre baterie - po co wam smartphone skoro martwicie się o internet i baterie, w takim razie kupcie sobie zwykły telefon. a yanosik mega fajna aplikacja codziennie jej używam i mega się przydaje. choćby wczoraj poinformował mnie o kontroli na DK22 i o dziwo na cb nikt nie powiedział o tym.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2011-10-17 14:39:00
Autor: J.F
yanosik - wrazenia, opinie
Użytkownik "guteksx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6c85u$oqq$1@z-news.wcss.wroc.pl...
wszystko źre baterie - po co wam smartphone skoro martwicie się o internet

Chcielibysmy ze smart korzystac przy mozliwie malym uzywaniu internet :-)

i baterie,

Ale chocby warto wiedziec, ze jak zabraklo ladowarki, to sie yanosika nie wlacza, bo wkrotce nie da sie nawet pilnie zadzwonic.

w takim razie kupcie sobie zwykły telefon

I coraz czesciej tesknie za starym.
Nowy to tylko laduj, plac i laduj :-)

. a yanosik mega fajna aplikacja codziennie jej używam i mega się przydaje. choćby wczoraj poinformował mnie o kontroli na DK22 i o >dziwo na cb nikt nie powiedział o tym.

A odwrotnie czesto sie zdarzalo ?
Bo nas glownie ciekawi czy maja na tyle aktywnych uzytkownikow ze mozna liczyc na jego komunikaty.

J.

Data: 2011-10-17 15:50:23
Autor: Barti
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-10-17 14:39, J.F pisze:
> [...]

A odwrotnie czesto sie zdarzalo ?
Bo nas glownie ciekawi czy maja na tyle aktywnych uzytkownikow ze mozna

Mnie yanosik mógł ostrzec już 2 razy, ale tego nie zrobił. Na cb wszyscy trąbia o suszarce, a yanosik milczał. Ruch spory, środek tygodnia w dzień. Yanosik pokazywał kilkanaście tys. zalogowanych użytkowników. Także IMHO jest bezużyteczny.

Data: 2011-10-17 17:20:21
Autor: Lukasz
yanosik - wrazenia, opinie
Użytkownik "Barti" <bartekWYTNIJ.TO@software.com.pl> napisał w wiadomości news:j7hbr0$ier$1inews.gazeta.pl...
[...]

miałem dokładnie to samo w krótkim użytkowaniu tegoż programiku
suszarki były, na cb informacja była a janosik tylko o szarych skrzynkach donosił uparcie twierdząc że to fotoradary choć próbowałem mu to wybić z RAMu ;)
Lukasz

Data: 2011-10-17 17:26:15
Autor: AL
yanosik - wrazenia, opinie
> [...]

A odwrotnie czesto sie zdarzalo ?
Bo nas glownie ciekawi czy maja na tyle aktywnych uzytkownikow ze mozna

mam dobre wspomnienia z pierwszej jazdy janosikiem - dwa razy mnie ostrzegl na trasie.

Co do porownania: wydaje mi sie, ze yanosik ma ta przewage, ze jadac widzisz suszarke, po prostu tapiesz w ekranik telefonika (np. obrazek suszarka) i to wszystko. Ta informacja (nie wiem po jakim czasie - ale pewnie w miare szybko) pojawia sie w systemie dla innych uzytkownikow (ktorzy moga potwierdzic, lub odrzucic - kasujac tym ostrzezenie w systemie).
W CB musialbys caly czas sie pytac 'jak tam drozka' - bo nie kazdy z wlasnej woli bedzie rozglaszal przez CB, ze tu ti tu stoja i susza.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-17 18:40:56
Autor: John Kołalsky
yanosik - wrazenia, opinie

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam>

[...]

Jak się nikt nie będzie pytał to nikt nie będzie zgłaszał

Data: 2011-10-03 13:15:59
Autor: kamil
yanosik - wrazenia, opinie
On 28/09/2011 22:00, J.F. wrote:
[...]

Po co, skoro opracowali ładowarki samochodowe?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-03 13:19:46
Autor: remik2
yanosik - wrazenia, opinie

ja z yanosikiem już parę miechów z początku tylko terminal a teraz równolegle terminal bo jakoś wygodniej mi się zgłasza i potwierdza, a dodatkowo korzystam z HTC Desire android 2.2.1(głównie do mapy i nawigacji. zdecydowanie yanosik pnie się w góre coraz dalej, cały czas się rozwija. generalnie uzywałem i byłem zadowolony nie sądziłem że zaskoczy mnie jeszcze nawigacją a tu prosze :)
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2011-10-04 09:30:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
yanosik - wrazenia, opinie
On 2011-10-03, remik2 <kmajewski008@gmail.com> wrote:

[...]

Rzuć okiem na www.waze.com.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-17 14:35:18
Autor: J.F
yanosik - wrazenia, opinie
Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości
On 28/09/2011 22:00, J.F. wrote:
[...]

Ale w tym caly jest ambaras, ze Massai twierdzi ze zre nieodczuwalnie malo.

Naprawde zre malo, wydaje mu sie ze ma wlaczony stale, czy ma zwyczaj ladowac przy kazdej okazji :-)

J.

Data: 2011-09-26 15:10:17
Autor: Myjk
yanosik - wrazenia, opinie
Mon, 26 Sep 2011 14:34:41 +0200, J.F
Wow - model biznesowy im sie zmienil, czy za pol roku uslugi beda platne  ?

No właśnie też mi tu coś nie pasuje. :P

ludziom sie nie chce swiatlami mignać,
a beda wpisywac patrole ? :-)

W AM jakoś działąją te POIe...

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-26 15:38:02
Autor: Barti
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-09-26 15:10, Myjk pisze:
Mon, 26 Sep 2011 14:34:41 +0200, J.F

Wow - model biznesowy im sie zmienil,
czy za pol roku uslugi beda platne  ?

No właśnie też mi tu coś nie pasuje. :P

Pewnie chca nalapac nowych klientow/zglaszajacych. W sumie jedyna droga zeby skokowo rozbudowac baze dodajacych POI. Gdzie zarobek? Zawsze beda ludzie niemajacy samrtfona/wolacy miec osobna nawigacje. Ewentualnie w pozniejszym terminie platna aplikacja lub abonament za dostep do bazy zgloszen.

Data: 2011-09-26 16:09:55
Autor: J.F
yanosik - wrazenia, opinie
UĹźytkownik "Barti"  napisał w wiadomości grup
[...]

Albo z tego co widze po Nokii - wyswietlanie reklam.
Mam nadzieje ze nie w czasie podrozy :-)

J.

Data: 2011-09-26 19:38:40
Autor: John Kołalsky
yanosik - wrazenia, opinie

UĹźytkownik "Barti" <bartekWYTNIJ.TO@software.com.pl>

[...]

No właśnie. Czy nie ma czegoś bardziej otwartego ? Jakiś projekt open source ?

Data: 2011-09-26 19:45:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
yanosik - wrazenia, opinie
On 2011-09-26, John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:

[...]

Rzuć okiem na http://www.waze.com/

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-09-26 21:11:37
Autor: Lukasz
yanosik - wrazenia, opinie
Uýytkownik "Barti" <bartekWYTNIJ.TO@software.com.pl> napisa¸ w wiadomoćci news:j5pefb$835$1inews.gazeta.pl...
[...]

testowa¸em niedawno yanosika i speedalarm. W miećcie fajne, poza miastem praktycznie nie przydatne, a moýe ja jestem inny i nie interesuje mnie informacja o fotoradarze pustym - bo takie sˆ pooznaczane na mapie, chcia¸bym tylko informacjŤ o nabitych skrzynkach, a jak nie to wog—le bo to ýe stoi skrzynka przeczytam na tabicy przed niˆ...
Co do iloćci uýytkownik—w - w obydwu aplikacjach za ma¸o, w speedalarmie nie przem—g¸bym siŤ p¸aci za coć co poza miastem praktycznie nie dzia¸a (bo ostatnie logowanie wyćwietla 2 godziny temu kilkadziesiˆt km dalej). Co do yanosika - imo nie odniesie sukcesu, bo nie ma go w javie, a nie kaýdy ma/chce mie androida czy ifona (ja mam samsunga solida z gps, ale przecieý pewnie wiele os—b ma telefon "bez os'u" typu avila czy coć)- specjalnie dla janosika odpali¸em dotykowca z andkiem.
IMO przy wsparciu dla wszystkich platform tak jak w spedalarmie i duýej kampanii medialnej yanosik mia¸by szansŤ zaistnie, o ile wczećniej nie wprowadziliby op¸at- te moim zdaniem nie majˆ sensu dop—ki zg¸oszeÄ nie bŤdzie tyle co w cb czyli jakieć 100x wiŤcej uýytkownik—w.
Do miasta moýe by lepsze niý cb, ale z tego tylko powodu nie bŤdŤ uýywa¸ androida

Lukasz

Data: 2011-10-01 10:13:19
Autor: Barti
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-09-26 10:51, Barti pisze:
Witam,

czy ktos z grupowiczow uzywa tego wynalazku?
[CUT]
Sam bede mial okazje przetestowac mozliwosci w piatek na trasie do
wrocka. Podziele sie oczywiscie wrazeniami.

pzdr
Barti

Dojechalem szczesliwie do Wrocka, cala trasa z wlaczonym yanosikiem. Szczesliwie dzieki CB. Janosik mial okazje ostrzec mnie raz o suszarce, ale nic nie pokazal. Do tego dzieki CB objechalem mega korek, ale tego akurat od Yanosika nie wymagalem. Co chwile jednak dzielnie informowal mnie o pustych skrzynkach na fotoradary. Takze poki co nie widze sensu posiadania tego urzadzenia/programu... CB chyba jeszcze dlugo pozostanie niezastapione.
Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

pzdr
Barti

Data: 2011-10-01 10:37:18
Autor: J.F.
yanosik - wrazenia, opinie
Dnia Sat, 01 Oct 2011 10:13:19 +0200, Barti napisał(a):
[...]

A to chyba jedna z jego funkcji.

Co chwile jednak dzielnie informowal mnie o pustych skrzynkach na fotoradary. Takze poki co nie widze sensu posiadania tego urzadzenia/programu... CB chyba jeszcze dlugo pozostanie niezastapione.

Nie wykrywa zawartosci skrzynek FR.

Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

Jestes pewien ? strasznie duzo sie wydaje.

wedle telefonu czy operatora ? Bo jesli co chwila rozlaczal sesje, i
operator naliczal 200kB co minute ...

J.

Data: 2011-10-01 11:06:07
Autor: Grejon
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-10-01 10:37, J.F. pisze:

Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

Jestes pewien ? strasznie duzo sie wydaje.

15 milibajtów? Toż to grosze ;)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-01 11:20:47
Autor: Barti
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-10-01 11:06, Grejon pisze:
W dniu 2011-10-01 10:37, J.F. pisze:

Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

Jestes pewien ? strasznie duzo sie wydaje.

15 milibajtów? Toż to grosze ;)

;) mega mega, niepotrzebnie sie shiftem bawie:)

Data: 2011-10-01 11:19:47
Autor: Barti
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-10-01 10:37, J.F. pisze:
Dnia Sat, 01 Oct 2011 10:13:19 +0200, Barti napisał(a):
 Do tego dzieki CB objechalem mega korek, ale tego
akurat od Yanosika nie wymagalem.

A to chyba jedna z jego funkcji.

W sumie racja, ale co poradzisz jak yanosik pokazywal ten odcinek na zolto czyli wzglednie plynny ruch. Nie mial podstaw do przeliczenia trasy...

Co chwile jednak dzielnie informowal
mnie o pustych skrzynkach na fotoradary.

Nie wykrywa zawartosci skrzynek FR.

Wiem ze nie wykrywa, opiera sie na zgloszeniach kierowcow. Widac co maszt to ktos zglaszal. Ale nie zawsze, niektorych nie zglaszal.

Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

Jestes pewien ? strasznie duzo sie wydaje.

wedle telefonu czy operatora ? Bo jesli co chwila rozlaczal sesje, i
operator naliczal 200kB co minute ...

wg programiku do zliczania danych. Mozliwe ze telefon korzystajac z okazji ciagnal rownolegle jakies aktualizacje. Takze faktycznie moze to nie byc miarodajne. Choc w sumie mapy tez laduje online...

J.

Data: 2011-10-01 13:20:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
yanosik - wrazenia, opinie
Hello Barti,

Saturday, October 1, 2011, 10:13:19 AM, you wrote:

[...]

Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

15 milibajtów - biorę w ciemno! Przy takim transferze nawet roaming
niestraszny :P

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-10-17 14:02:11
Autor: Artur M. Piwko
yanosik - wrazenia, opinie
In the darkest hour on Sat, 1 Oct 2011 13:20:24 +0200,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> screamed:
Dopowiem jeszcze ze na 350km yanosik zezarl 15mB transferu danych

15 milibajtów - biorę w ciemno! Przy takim transferze nawet roaming
niestraszny :P

Generalnie kompresja na poziomie części ułamkowych bajta ma przed
sobą wielką przyszłość... :P

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 14:01:33 user up 12958 days,  1:56,  1 user, load average: 0.81, 0.01, 0.06 ]

             /home/ftp/graphics/gif/naughty/filthy/disgusting/wow!

Data: 2011-10-17 15:51:41
Autor: Barti
yanosik - wrazenia, opinie
W dniu 2011-10-17 14:02, Artur M. Piwko pisze:
[...]

Widze, że temat ilości danych rozwojowy;) Dobrze, niech producent ma nad czym myśleć ;)

Data: 2011-10-03 15:49:05
Autor: AL
yanosik - wrazenia, opinie
[...]

uzywalem raz dla testow (wersja androidowa), na trasie TG-Kce (ok 30km):

Za:
- ostrzeglo mnie przed fizycznym patrolem w miejscu gdzie sie nie spodziewalem
- pojawil sie napis, 'niezoznakowany samochod krazy' i za niecala minute widzialem jak zatrzymuje 'frajera'

Minus:
- probowalem go testowac, wiec zmienialem mu marszrute jaka proponuje - za kazdym razem musialem kliknac klawisz 'przelicz' (moglby to robic z automatu)
- bardzo nieergonomiczne wyswietlanie trasy "polnoc zawsze na gorze" - ma to byc poprawione w nastepnej wersji
- jak pojawil sie radar, to nie gasnelo okno typu 'potwierdz' - trzeba bylo tapnac w ekran.

Na trasie 30km 'zezarlo' ok 3MB z pakietu danych - przy czym dwa lub trzy razy zmienialem mu drastycznie droge (dla testow)

--
pozdr
Adam (AL)

yanosik - wrazenia, opinie