yanosik - wrazenia, opinie

Data: 2011-09-26 21:11:37
Autor: Lukasz
yanosik - wrazenia, opinie
Uytkownik "Barti" <bartekWYTNIJ.TO@software.com.pl> napisa w wiadomoci news:j5pefb$835$1inews.gazeta.pl...
Witam,

czy ktos z grupowiczow uzywa tego wynalazku? Produkt jest juz jakis czas na rynku, swego czasu uzywanie go wiazalo sie z zakupem dedykowanego urzadzenia, co moglo byc jakas tam przeszkoda. Wczoraj wpadla mi w oczy reklama i zassalem sobie aplikacje z android market za darmoszke.

testowaem niedawno yanosika i speedalarm. W miecie fajne, poza miastem praktycznie nie przydatne, a moe ja jestem inny i nie interesuje mnie informacja o fotoradarze pustym - bo takie s pooznaczane na mapie, chciabym tylko informacj o nabitych skrzynkach, a jak nie to wogle bo to e stoi skrzynka przeczytam na tabicy przed ni...
Co do iloci uytkownikw - w obydwu aplikacjach za mao, w speedalarmie nie przemgbym si paci za co co poza miastem praktycznie nie dziaa (bo ostatnie logowanie wywietla 2 godziny temu kilkadziesit km dalej). Co do yanosika - imo nie odniesie sukcesu, bo nie ma go w javie, a nie kady ma/chce mie androida czy ifona (ja mam samsunga solida z gps, ale przecie pewnie wiele osb ma telefon "bez os'u" typu avila czy co)- specjalnie dla janosika odpaliem dotykowca z andkiem.
IMO przy wsparciu dla wszystkich platform tak jak w spedalarmie i duej kampanii medialnej yanosik miaby szans zaistnie, o ile wczeniej nie wprowadziliby opat- te moim zdaniem nie maj sensu dopki zgosze nie bdzie tyle co w cb czyli jakie 100x wicej uytkownikw.
Do miasta moe by lepsze ni cb, ale z tego tylko powodu nie bd uywa androida

Lukasz

yanosik - wrazenia, opinie