yaris 3,1 l w mieście

Data: 2012-07-19 18:41:54
Autor: identyfikator: 20040501
yaris 3,1 l w mieście
widziałem dziś reklamę na autobusie, toyota yaris spalanie 3,1l w mieście, prawda to? ile taka tojotka kosztuje?

Data: 2012-07-19 16:53:10
Autor: Rafał Grzelak
yaris 3,1 l w mieście
identyfikator: 20040501 wrote:

widziałem dziś reklamę na autobusie, toyota yaris spalanie 3,1l w
mieście, prawda to? ile taka tojotka kosztuje?

Pewnei hybryda. Od 65k.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-20 10:15:33
Autor: radekp@konto.pl
yaris 3,1 l w mieście
Thu, 19 Jul 2012 16:53:10 +0000 (UTC), w <xn0i0s694jzuokd000@news.gazeta.pl>,
Rafał Grzelak <spam@spam.com> napisał(-a):

identyfikator: 20040501 wrote:

> widziałem dziś reklamę na autobusie, toyota yaris spalanie 3,1l w
> mieście, prawda to? ile taka tojotka kosztuje?

Pewnei hybryda. Od 65k.

A sensowna wersja w zasadzie 70k.

A i tak tyle nie pali. Można w necie poszukać. Bliżej 3,7-3,8l.

Data: 2012-07-19 18:49:46
Autor: Marcin N
yaris 3,1 l w mieście
widziałem dziś reklamę na autobusie, toyota yaris spalanie 3,1l w
mieście, prawda to? ile taka tojotka kosztuje?

Nieprawda. Pali dychę. I kosztuje stówę.

--
MN

Data: 2012-07-19 19:06:11
Autor: K
yaris 3,1 l w mieście
widziałem dziś reklamę na autobusie, toyota yaris spalanie 3,1l w
mieście, prawda to? ile taka tojotka kosztuje?

od chuja + vat

Data: 2012-07-20 13:55:48
Autor: Agent
yaris 3,1 l w mieście

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ju9dch$e71$1node2.news.atman.pl...
widziałem dziś reklamę na autobusie, toyota yaris spalanie 3,1l w mieście, prawda to? ile taka tojotka kosztuje?

Przeczytałem pierwsze artykuły i na papierze wygląda to całkiem ok. Masa auta to tyle samo albo nawet mniej niż konkurencja niehybrydowa. Bagażnik taki jak z zwykłym Yarisie. Do tego łączna moc ok 100 KM mechanicznych. Ciekawi mnie jak zachowuje sie silnik elektryczny bo dzieki temu że moment obrotowy daje już od niskich obrotów powinien dawać ofekt lepszy niż turbo diesel. Cena niby duża ale w tym kontrola trakcji, skrzynia automatyczna i dwustrefowy klimatronik więc w porównaniu do najtańszego diesla nie jest źle. Jak dla mnie to dobry kierunek. Może jeszcze nie byłbym gotowy wybrac tej technologii ale powoli mnie to zaczyna przekonywać. Poczekamy na opinie użytkowników w zimie itp.
P.S. Najbardziej odpowiada mi system hybrydowy podobny do tego w Oplu Ampera. Pierwsze 60 do 100 km jedziesz na elektryku a potem dołacza się silnik spalinowy ale nie przenosi on napędu bezpośrednio tylko ładuje akumulatory. W ten sposób można tanio jeździć na codzień do pracy i bez obaw o rozładowanie baterii jechać w długą trasę. Do tego odzyskiwanie energii przy hamowaniu zmniejsza dodatkowo spalanie.

Data: 2012-07-20 12:39:34
Autor: Rafał Grzelak
yaris 3,1 l w mieście
Agent wrote:

[...]

Najpierw, to niech te super autka potanieja troche. 200k za Ampere to
ksiazkowy przyklad ceny zaporowej. Porownujac do benzyniaka spalajacego
srednio 8l/100km, roznica w cenie zakupu zwroci sie po minimum 200kkm.
A najprawdopodobniej jeszcze pozniej, bo akumulatory trzeba po drodze
wymieniac, co podbija koszt.

Niemniej jednak to, w jaki sposob wyeliminowali w Amperze problem
zasiegu/dlugiego ladowania ma sens. Innym wyjsciem bylyby ogniwa na
metanol, ale te sa obiecywane od kilku dobrych lat i pewnie jeszcze
troche poczekamy.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-20 14:51:19
Autor: Agent
yaris 3,1 l w mieście

[...]

Prawda. Jak cena zbliży się do relacji jak za Yarisa Hybrid i Yarisa Diesla (65/57 tys przy lepszym wyposażeniu hybrydy ) to ewentualnie można zacząć rozważać auta jak Ampera.

Data: 2012-07-23 10:06:10
Autor: radekp@konto.pl
yaris 3,1 l w mieście
Fri, 20 Jul 2012 13:55:48 +0200, w <jubh08$6qh$1@inews.gazeta.pl>, "Agent"
<weqwer@onet.eu> napisał(-a):

Cena niby duża ale w tym kontrola trakcji, skrzynia automatyczna i dwustrefowy klimatronik

Skrzynia CVT...
Osobiście wolałbym 10 innych (tańszych) rzeczy w aucie niż TC czy klimatronica,
których w tym Yarisie nie ma.

więc w porównaniu do najtańszego diesla nie jest źle.

A to fakt.

Data: 2012-07-23 12:31:25
Autor: Agent
yaris 3,1 l w mieście

<weqwer@onet.eu> napisał(-a):

Cena niby duża ale w tym kontrola trakcji, skrzynia automatyczna i
dwustrefowy klimatronik

<Skrzynia CVT...
Lepsze CVT niż zautomatyzowana ręczna jak to zwykle jest w autach tej klasy.

<Osobiście wolałbym 10 innych (tańszych) rzeczy w aucie niż TC czy klimatronica,
<których w tym Yarisie nie ma.

Kazdy lubi coś innego. Dla mnie klimatronic czy TC jest dość istotnym wyposażeniem. A Tobie czego brakuje?

Data: 2012-07-24 11:35:00
Autor: radekp@konto.pl
yaris 3,1 l w mieście

<weqwer@onet.eu> napisał(-a):

> Cena niby duża ale w tym kontrola trakcji, skrzynia automatyczna i
> dwustrefowy klimatronik

<Skrzynia CVT...
Lepsze CVT niż zautomatyzowana ręczna jak to zwykle jest w autach tej klasy.

A lepsze oczywiście dlatego, że Ty tak powiedziałeś :).

[...]

W najtańszej wersji?
Pilota do centralnego(!), koła zapasowego(!!), alufelg, elek. szyb z tyłu, el.
składanych lusterek, p-mgielnych świateł.

Data: 2012-07-24 13:18:28
Autor: Agent
yaris 3,1 l w mieście

<Skrzynia CVT...
Lepsze CVT niż zautomatyzowana ręczna jak to zwykle jest w autach tej klasy.

A lepsze oczywiście dlatego, że Ty tak powiedziałeś :).

Lepsza bo nie ma szarpania. Może i działa jak skuter ale przynajmniej płynnie.

[...]

No coż w najtańszej wersji to i w lepszych markach / segmentach nie zawsze jest to co wymieniłeś. Nie rozumiem też wcale potrzeby posiadania elektrycznych szyb z tyłu jak jest klimatyzacja. Tak samo jak światła przeciwgielne są czymś czego używam wyjątkow rzadko i mogą dla mnie nie istnieć. Ale rozumiem też że ktoś inny ma inne preferencje.
Zresztą mnie chodziło o to że TC i klimatronik dwustrefowy w aucie klasy B nie zdarza się często i to w tej cenie i w dodatku w hybrydzie.

yaris 3,1 l w mieście