yaris - zacisk\łożysko

Data: 2011-04-04 10:12:45
Autor: Jakub Witkowski
yaris - zacisk\łożysko
W dniu 2011-04-04 00:13, Mateusz pisze:
Cze¶ć!

Mam problem. Dzisiaj na trasie (po wymianie klocków) zauważyłem dziwne
dosyć niepokoj±ce się grzanie felgi prawej przedniej.

Je¶li stało się to dokładnie po wymianie klocków, to stawiam
że nowe po prostu siedz± zbyt ciasno w zacisku i zakleszczaj± się
zwłaszcza na ciepło, po paru hamowaniach.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2011-04-04 01:38:14
Autor: Mateusz
yaris - zacisk\łożysko
On 4 Kwi, 10:12, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:
W dniu 2011-04-04 00:13, Mateusz pisze:

> Cze !

> Mam problem. Dzisiaj na trasie (po wymianie klock w) zauwa y em dziwne
> dosy niepokoj ce si grzanie felgi prawej przedniej.

Je li sta o si to dok adnie po wymianie klock w, to stawiam
e nowe po prostu siedz zbyt ciasno w zacisku i zakleszczaj si
zw aszcza na ciep o, po paru hamowaniach.

tyle to wiem, ale to jedynie skutek.

Data: 2011-04-04 13:29:20
Autor: Jakub Witkowski
yaris - zacisk\Ĺ‚oĹĽysko
W dniu 2011-04-04 10:38, Mateusz pisze:
[...]

Chyba nie kapujesz - sugeruję siedzą zbyt ciasno nie "po szerokości" (czyli w osi
przesuwu tłoczka), tylko "po długości", czyli w płaszczyźnie poprzecznej.
Bo są ciut za duże i nie mają luzu. Typowa sprawa - dwa razy w życiu tak miałem
i musiałem podpiłować pilnikiem krawędzie.
Nie ma to nic wspólnego z tłoczkiem - będą ciasno nawet gdybyś tłoczek w ogóle wyjął.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-04-04 05:48:23
Autor: Mateusz
yaris - zacisk\łożysko
On 4 Kwi, 13:29, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:

Chyba nie kapujesz - sugeruję siedz± zbyt ciasno nie "po szeroko¶ci" (czyli w osi
przesuwu tłoczka), tylko "po długo¶ci", czyli w płaszczyĽnie poprzecznej.
Bo s± ciut za duże i nie maj± luzu. Typowa sprawa - dwa razy w życiu tak miałem
i musiałem podpiłować pilnikiem krawędzie.
Nie ma to nic wspólnego z tłoczkiem - będ± ciasno nawet gdyby¶ tłoczek w ogóle wyj±ł.

cholera... sory ;) Może być tak, że u mnie klocek trze o t± matow±
powierzchnie pomiędzy mocowaniem a ta czę¶ci± , z któr± styka
http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2010/09/Tarcza-hamulcowa.jpg

Jak mi te ¶ruby z zacisku w końcu puszcz± (dzisiaj chce to rozkręcić
na zimno) to przypatrzę się uważniej i przypiłuję.

yaris - zacisk\łożysko