yaro zrób w końcu z siebie oPOzycjonistę i

Data: 2010-08-26 09:29:36
Autor: apr...
yaro zrób w końcu z siebie oPOzycjonistę i
zapytaj się twojego przyjaciela z młodzieńczych lat, doniosława, o te wzrosty, wiesz chyba o czym mówię / o ceny ! /, czytasz internet, chodzi mianowicie o niszczenie Narodu Polskiego, czy ty poczuwasz się do Naszej Nacji, czy to już cię nie obchodzi, wyartykułuj sie w końcu za kim ty jesteś ?

Data: 2010-08-26 11:36:21
Autor: Tomek

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i55c60$qhe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trochę OT - razi mnie zestawienie tego co piszesz z sygnaturką (chodzi mi o korzystanie z serwisu - przepraszam za te słowa - "Gazeta.pl"). Jesteś fanem tegoż szmatławca?
Tomek

Data: 2010-08-26 10:08:14
Autor: apr...
Tomek <tentom@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Trochę OT - razi mnie zestawienie tego co piszesz z sygnaturką (chodzi mi o korzystanie z serwisu - przepraszam za te słowa - "Gazeta.pl"). Jesteś
swego czasu logując się na tą grupę, jedynie przez ten gwny serwis mogłem się zalogować i tak już zostało, z drugiej strony fajnie być taką V kolumną w siedzibie POstęPOwców.
rąk nie brudzę żadnymi wynalazkami agory, PO za tym jednym.
Nasza Nacja to wiadomo, że chodzi o Polską Nację, gwoli przypomnienia. --

Data: 2010-08-26 12:35:16
Autor: Tomek
yaro zrób w końcu z siebie oPOzycjonistę i
Ja korzystam z Outlook Expressa - polecam - jest wygodny (tylko z kodowaniem ma problemy). A mój ulubiony serwer to news.ett.com.ua (nie wymaga logowania) :-)
Pozdrawiam
T.

Data: 2010-08-26 03:49:25
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 26, 12:35 pm, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
[...]

No nareszcie bede mogl wyjsc z tych google grup...
dzieki
Pozdro!

yaro zrób w końcu z siebie oPOzycjonistę i