yeti idzie

Data: 2014-02-12 10:06:49
Autor: megrimsES
yeti idzie
Data: 2014-02-12 10:22:22
Autor: anacron
yeti idzie
Data: 2014-02-12 11:59:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
yeti idzie
W dniu 2014-02-12 10:06, megrimsES pisze:
http://chilo.otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv-vat23-C32163923.html

Ile toto kosztowało jako nowe?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-02-12 18:24:09
Autor: Myjk
yeti idzie
Wed, 12 Feb 2014 11:59:29 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
Ile toto kosztowało jako nowe?

Za dużo. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-12 18:54:33
Autor: megrimsES
yeti idzie
W dniu 2014-02-12 10:06, megrimsES pisze:
http://chilo.otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv-vat23-C32163923.html

Ile toto kosztowao jako nowe?

po rabatach 114.000,00 brutto

Data: 2014-02-13 09:21:36
Autor: Micha Jankowski
yeti idzie
W dniu 12.02.2014 18:54, megrimsES pisze:
W dniu 2014-02-12 10:06, megrimsES pisze:
http://chilo.otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv-vat23-C32163923.html

Ile toto kosztowao jako nowe?

po rabatach 114.000,00 brutto

3-letni mocno zajedony samochd taniej marki za 2/3 ceny nowego? To dowcip ma by?

   MJ

Data: 2014-02-13 10:55:55
Autor: radekp@konto.pl
yeti idzie
Thu, 13 Feb 2014 10:49:11 +0100, w <ldi4g8$1l4$1@usenet.news.interia.pl>,
megrimsES <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa(-a):

> 3-letni mocno zajedony samochd taniej marki za 2/3 ceny nowego? To
> dowcip ma by?
>
>    MJ

zajedony?

Silnik 2.0 VW w zasadzie wyjeda z fabryki jako zajedony :P.

Data: 2014-02-13 11:02:33
Autor: megrimsES
yeti idzie
W dniu 2014-02-13 10:55, radekp@konto.pl pisze:
[...]

a to prawda akurat. inne silniki vw rwnie.

Data: 2014-02-13 14:05:17
Autor: gzk
yeti idzie

zajedony?

Silnik 2.0 VW w zasadzie wyjeda z fabryki jako zajedony :P.

a to prawda akurat. inne silniki vw rwnie.

Jeden si wygupi, a drugi jeszcze mu przytakn........ rce opadaj

Data: 2014-02-13 13:08:48
Autor: AZ
yeti idzie
On 2014-02-13, gzk <gzk@gzk.pl> wrote:

zajeżdżony?

Silnik 2.0 VW w zasadzie wyjeżdża z fabryki jako zajeżdżony :P.

a to prawda akurat. inne silniki vw również.

Jeden się wygłupił, a drugi jeszcze mu przytaknął........ ręce opadają
Racja, silniki VW to najlepsze co moglo spotkac dzisiejsza motoryzacje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-13 14:11:50
Autor: AL
yeti idzie
On 2014-02-13, gzk <gzk@gzk.pl> wrote:

zajeżdżony?

[...]

chciałeś powiuedzieć: co mogło spotkać mechaników i warsztaty :-D

Data: 2014-02-13 13:12:58
Autor: AZ
yeti idzie
On 2014-02-13, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

Racja, silniki VW to najlepsze co moglo spotkac dzisiejsza motoryzacje.

chciałeś powiuedzieć: co mogło spotkać mechaników i warsztaty :-D

No i ASO :-) No ale dla niektorych VW TDI to jak religia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-14 20:33:06
Autor: gzk
yeti idzie

No i ASO :-) No ale dla niektorych VW TDI to jak religia.

kolejni znafcy....

Data: 2014-02-15 19:17:35
Autor: AL
yeti idzie
On 2014-02-14 20:33, gzk wrote:

No i ASO :-) No ale dla niektorych VW TDI to jak religia.

kolejni znafcy....

rozumiem, ze masz taki silnik?

calkowicie podzielamy Twoj smutek z tego powodu ;)

Data: 2014-02-17 11:45:49
Autor: Marek
yeti idzie
On 14.02.2014 20:33, gzk wrote:

No i ASO :-) No ale dla niektorych VW TDI to jak religia.

kolejni znafcy....

Moze cos merytorycznie do tematu powiesz?

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2014-02-14 22:51:10
Autor: Voytek
yeti idzie

Jeden się wygłupił, a drugi jeszcze mu przytaknął........ ręce opadają

Racja, silniki VW to najlepsze co moglo spotkac dzisiejsza motoryzacje.

Mam w firmie Superba, 4x4 170km, przejechał z jednym właścicielem 230 tys. km, padł egr po 215 tys. Poza tym serwis wg książki bez żadnych poważnych napraw/wymian. Używany 50/50 miasto/szybka trasa. I nadal jeździ. Cud?
--
voytek

Data: 2014-02-15 06:51:06
Autor: Voytek
yeti idzie
W dniu 2014-02-15 00:44, megrimsES pisze:

cud

Przekonałeś mnie :-)

--
voytek

Data: 2014-02-15 09:05:21
Autor: dddddddd
yeti idzie
[...]

bo co to jest 230kkm? napisz co będzie jak będzie miał tyle przebiegu co inne auta - czyli 500kkm cofnięte na 180 :)

A co do głównego wątku - ja za 3-letnią skodę z 2.0TDI dałem <50% ceny nowego, a przebieg miała podobny (tylko 'jedynka' dodatkowo przed przebiegiem :). Chociaż tu w zasadzie auto 2-letnie, ale cena i tak wydaje się dość wysoka

Łukasz

Data: 2014-02-15 19:11:11
Autor: Voytek
yeti idzie
W dniu 2014-02-15 09:05, dddddddd pisze:

bo co to jest 230kkm? napisz co będzie jak będzie miał tyle przebiegu co
inne auta - czyli 500kkm cofnięte na 180 :)

Racja, 230 tkm to nic. Ale megrims narzekał z tego co pamietam mocno na skodę, a przebieg miał jednak zdecydowanie mniejszy.

--
voytek

Data: 2014-02-24 16:58:34
Autor: radekp@konto.pl
yeti idzie
Fri, 14 Feb 2014 22:51:10 +0100, w <ldm347$33f$1@news.task.gda.pl>, Voytek
<miszke@ponet.pl> napisa(-a):

> Racja, silniki VW to najlepsze co moglo spotkac dzisiejsza motoryzacje.

Mam w firmie Superba, 4x4 170km, przejecha z jednym wacicielem 230 tys. km, pad egr po 215 tys. Poza tym serwis wg ksiki bez adnych powanych napraw/wymian. Uywany 50/50 miasto/szybka trasa. I nadal jedzi. Cud?

Jeszcze tego by brakowao, aby kady si psu przed 200kkm.

Data: 2014-02-13 13:53:15
Autor: Biggie
yeti idzie
Uytkownik "megrimsES"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:ldgcin$87v$1@usenet.news.interia.pl...
Ile toto kosztowao jako nowe?
po rabatach 114.000,00 brutto

A to dziwne, e u Lellka dostae rabat :-)
Kiedy w Opolu w nalecym do Lellka salonie Audi/VW/SKoda zapytaem o rabat na Tourana to uprzejmy sprzedawca (chyba to by nawet kierownik) zapyta mnie: "A czy Pan przyszed kupi samochd czy rabat?".

pzdr

Biggie

Data: 2014-02-13 14:35:02
Autor: AL
yeti idzie
On 2014-02-13 13:53, Biggie wrote:
[...]

moge odpowiedziec, ze wybierasz auto z dodatkami, czyli rabatem.

Jak kupujesz nowy samochod - wysylasz zapytania do dwoch trzech salonow w okolicyu i czekasz - nastepnie idziesz do tego najtanszego i probujesz negocjowac.
Jesli nie pomoze idziesz do nastepnego i pokazujesz ta tansza oferte, itd.

Data: 2014-02-13 14:42:42
Autor: Jacek
yeti idzie
W dniu 2014-02-13 13:53, Biggie pisze:
[...]
Ja te mam kiepskie dowiadczenia z tzw. salonami skody.
Gdy kupowaem drugie w roku auto u nich i niemiao zasugerowaem rabat, ewentualnie jakie dodatkowe wyposaenie to mi zaproponowali
BRELOCZEK. Tak wic nie kupiem ani breloczka, ani drugiej skody.
Jacek

Data: 2014-02-13 19:48:44
Autor: jerzu
yeti idzie
On Thu, 13 Feb 2014 13:53:15 +0100, "Biggie"
<biggiebiggieWYTNIJ@wp.pl> wrote:

Kiedy w Opolu w nalecym do Lellka salonie Audi/VW/SKoda zapytaem o rabat na Tourana to uprzejmy sprzedawca (chyba to by nawet kierownik) zapyta mnie: "A czy Pan przyszed kupi samochd czy rabat?".

Kiedy takie historie miay miejsce w salonach Toyoty. Na sowo
"rabat" sprzedawcy reagowali alergicznie i stawali si mao przyjemni.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-13 21:38:18
Autor: Tomasz Stiller
yeti idzie
On Thu, 13 Feb 2014 19:48:44 +0100, jerzu wrote:

On Thu, 13 Feb 2014 13:53:15 +0100, "Biggie"
<biggiebiggieWYTNIJ@wp.pl> wrote:

Kiedy w Opolu w należącym do Lellka salonie Audi/VW/SKoda zapytałem o
rabat na Tourana to uprzejmy sprzedawca (chyba to był nawet kierownik)
zapytał mnie: "A czy Pan przyszedł kupić samochód czy rabat?".

Kiedyś takie historie miały miejsce w salonach Toyoty. Na słowo "rabat"
sprzedawcy reagowali alergicznie i stawali się mało przyjemni.

W Polsce rabat jest bardzo modny. Niż już nie można sprzedać bez rabatu czy promocji. Moi klienci też zazwyczaj już w drugim zdaniu pytają o rabat. Ja zazwyczaj odpytuje, czy przy zakupie bułek w żabce też proszą o rabat? Tomek

Data: 2014-02-13 21:42:23
Autor: tᴏ
yeti idzie
Tomasz Stiller wrote:

[...]

Widziałeś kiedyś chociaż jeden podręcznik do marketingu?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-02-13 21:59:08
Autor: masti
yeti idzie
Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 21:42:23 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

Tomasz Stiller wrote:

[...]

a ty tylko podręcznik

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-13 22:27:54
Autor: tᴏ
yeti idzie
masti wrote:

Widziałeś kiedyś chociaż jeden podręcznik do marketingu?

a ty tylko podręcznik

Już pite było?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-02-14 08:25:43
Autor: masti
yeti idzie
Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 22:27:54 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

masti wrote:

Widziałeś kiedyś chociaż jeden podręcznik do marketingu?

a ty tylko podręcznik

Już pite było?

To może wytrzeźwiej najpierw

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-13 22:00:49
Autor: Budzik
yeti idzie
Uytkownik  t? ...

W Polsce rabat jest bardzo modny. Ni ju nie mona sprzeda bez rabatu
czy promocji. Moi klienci te zazwyczaj ju w drugim zdaniu pytaj o
rabat. Ja zazwyczaj odpytuje, czy przy zakupie buek w abce te prosz
o rabat?

Widziae kiedy chocia jeden podrcznik do marketingu?

Teraz bedzie wykad z jedynie susznej szkoy marketingu?
I co tam w tej ksiazce byo?

Data: 2014-02-13 22:31:14
Autor: tᴏ
yeti idzie
Budzik wrote:

Teraz bedzie wykład z jedynie słusznej szkoły marketingu? I co tam w tej
ksiazce było?

Ludzie chętniej kupują towary w promocji -- to fakt, a nie "szkoła marketingu". Jest tak dlatego, że mają poczucie kupowania towaru za cenę niższą, niż wynosi jego wartość (choć to zwykle nieprawda). Innymi słowy czują, ze robią dobry interes. --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-02-14 00:00:58
Autor: Budzik
yeti idzie
Uytkownik  t? ...

Teraz bedzie wykad z jedynie susznej szkoy marketingu? I co tam w tej
ksiazce byo?

Ludzie chtniej kupuj towary w promocji -- to fakt, a nie "szkoa marketingu". Jest tak dlatego, e maj poczucie kupowania towaru za cen nisz, ni wynosi jego warto (cho to zwykle nieprawda). Innymi sowy czuj, ze robi dobry interes.

Brawo!
W jednym zdaniu ujes to co cego ludzie ucza sie cale zycie.
Nie uwazasz, ze to jednak lekkie uproszczenie?

Data: 2014-02-14 19:06:47
Autor: tᴏ
yeti idzie
Budzik wrote:

[...]

W jednym zdaniu ująłes to co cego ludzie ucza sie cale zycie. Nie
uwazasz, ze to jednak lekkie uproszczenie?

Prawie wszystko, co zostanie ujęte w jednym zdaniu jest uproszczeniem. Co dokładnie masz na myśli?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-02-14 21:30:59
Autor: Budzik
yeti idzie
Uytkownik  t? ...

[...]

Prawie wszystko, co zostanie ujte w jednym zdaniu jest uproszczeniem.
Co dokadnie masz na myli?

To co napisaes powyzej.
Ujecie caego marketingu w jedno zdanie.

Data: 2014-02-14 22:30:31
Autor: tᴏ
yeti idzie
Budzik wrote:

To co napisałes powyzej.
Ujecie całego marketingu w jedno zdanie.

Nie ująłem całego marketingu, tylko wyjaśniłem z grubsza, jaki sens mają rabaty. --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-02-15 09:33:20
Autor: sqlwiel
yeti idzie
W dniu 2014-02-14 22:30, Budzik pisze:

To co napisaes powyzej.
Ujecie caego marketingu w jedno zdanie.

To ja sprbuj uj to inaczej:
Marketing, to jest tak kogo wydyma od tyu bez wazeliny, eby on wszystkim wok opowiada jak to mu dobrze i eby przyszed po "jeszcze".

Do nabywcw (i sprzedawcw) samochodw pasuje jak ula!

:)

--

Dzikuj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-13 23:10:24
Autor: Paweł Olaszek
yeti idzie
W dniu 2014-02-13 22:38, Tomasz Stiller pisze:

W Polsce rabat jest bardzo modny.

jest tak samo modny jak dodawanie do ceny "górki", którą "jak-by-co" można zdjąć.

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2014-02-13 22:32:32
Autor: tᴏ
yeti idzie
Paweł Olaszek wrote:

W Polsce rabat jest bardzo modny.

jest tak samo modny jak dodawanie do ceny "górki", którą "jak-by-co"
można zdjąć.

Przecież to to samo. I nie jest to kwestia mody, tylko wyników badań na ten temat. Tak samo, jak ucinanie grosza (złotówki) od ceny itd.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-02-14 00:11:07
Autor: RadoslawF
yeti idzie
Dnia 2014-02-13 22:38, Uytkownik Tomasz Stiller napisa:

[...]

Ja proponuje wtedy e zapac jak za pieczywo na cay miesic i
rezygnuje z rabatu.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-14 22:25:09
Autor: K
yeti idzie
W dniu 13-02-2014 13:53, Biggie pisze:
[...]

zacznijmy od tego ze rabat jest stolica maroka ;]

yeti idzie