yo! jump! jump! here we go!

Data: 2010-04-30 22:52:04
Autor: Grzegorz Z.
yo! jump! jump! here we go!
Data: 2010-04-30 23:50:50
Autor: Tomy M.
yo! jump! jump! here we go!
Uzytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:trnxl6pgunlm$.1nji8dd86wtar$.dlg40tude.net...

http://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E

.... Z Jankowskim sie im udalo ... teraz wpierdalasz
niemiecki cukier.

Tomy M.

Data: 2010-05-01 00:01:32
Autor: Tomy M.
yo! jump! jump! here we go!
Uzytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisal w wiadomosci news:hrfjps$pjq$1news.onet.pl...

... Z Jankowskim sie im udalo ... teraz wpierdalasz
niemiecki cukier.

Aspartam... Rakotw髍czy syf. :>

  Aspartamu to ja do geby nie biore, ktos kto
twierdzi ze to slodkie jest ma nier體no pod sufitem.

  Ale to nie o to mi chodzilo, Polska byla na 4 miejscu
producent體 curku ... dzisiaj go IMPORTUJEMY.
Jankowski przeciwstawial sie tym machlojom SB'k體
ale go skutecznie wyeliminowali miedzy innymi
kompromitujac go po podaniu LSD, ale tez na wiele
innych sposob體.

Tomy M.

Data: 2010-05-01 00:10:28
Autor: Lorn
yo! jump! jump! here we go!
Tomy M. pisze:
Uzytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisal w wiadomosci news:hrfjps$pjq$1news.onet.pl...

... Z Jankowskim sie im udalo ... teraz wpierdalasz
niemiecki cukier.

Aspartam... Rakotw贸rczy syf. :>

 Aspartamu to ja do geby nie biore, ktos kto
twierdzi ze to slodkie jest ma nier贸wno pod sufitem.

S艂odzik...
"Stosowany masowo jako sztuczny 艣rodek s艂odz膮cy"

Wi臋cej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Aspartam

Data: 2010-05-01 00:17:47
Autor: Tomy M.
yo! jump! jump! here we go!
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hrfkgp$pjq$7news.onet.pl...

S艂odzik...
"Stosowany masowo jako sztuczny 艣rodek s艂odz膮cy"
Wi臋cej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Aspartam

????

  Chyba nie s膮dzisz 偶e nie wiem czym jest aspartam?
ASPARTAM i podobne "s艂odziki" s膮 S艁ODKIE tylko
dla cz臋艣ci ludzi ... tej cz臋艣ci kt贸ra ma uszkodzon膮
percepcj臋 smaku. Dla mnie ASPARTAM nie jest s艂odki.
 Czuje aspartam w ka偶dym produkcie w kt贸rym si臋
znajduje ... jako ciekawostk臋 powiem Ci 偶e nie
produkuje si臋 ju偶 lod贸w bez aspartamu. Nie kupisz
呕ADNYCH lod贸w s艂odzonych wy艂膮cznie cukrem naturalnym.
(chodzi lody sprzedawane w marketach w opakowaniach 3-5L)
W lodach i zimnych napojach naj艂atwiej ukry膰 ten paskudny smak.

 Po艂owa opis贸w w interencie o NAD SZKODLIWO艢CI ASPARTAMU
to farmazony i teorie spiskowe. Prwad膮 jest tylko
to, 偶e jest TA艃SZY od curku i wi臋kszo艣膰 ludzi nie jest
w stanie odr贸偶ni膰 go od naturalnego cukruz burak贸w/czciny/winogron.
Po jedzeniu ASPARTAMU 艣mierdzi si臋 te偶 okropnie.

Tomy M.

Data: 2010-05-01 00:22:34
Autor: Lorn
yo! jump! jump! here we go!
Tomy M. pisze:
[...]

Dlaczego si臋 tak produkujesz? Nie pami臋tasz co napisa艂e艣 wcze艣niej?
Zacytuj臋: "Aspartamu to ja do geby nie biore, ktos kto
twierdzi ze to slodkie jest ma nier贸wno pod sufitem."

S艂odzikiem jest :P Tak trudno zrozumie膰 s艂owo pisane? :>

Data: 2010-05-01 01:21:17
Autor: Tomy M.
yo! jump! jump! here we go!
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hrfl7f$tca$1news.onet.pl...

[...]

  Nadal nie rozumiem co do mnie m贸wisz ...
Czy jeste艣 naprawd臋 tak t臋py 偶e gdy jaka艣 firma nazwie
co艣 "S艂odzik" to z tego tylko powodu s膮dzisz 偶e to musi by膰 s艂odkie?
S艂贸d te偶 jest s艂odki?
  Rozumiem 偶e to prowokacja, w innym wypadku by艂by艣
pieknym przyk艂adem tego jak mo偶na ho艂ocie robi膰
wod臋 z m贸zgu.

Tomy M.

Data: 2010-05-01 01:24:35
Autor: Lorn
yo! jump! jump! here we go!
Tomy M. pisze:
[...]

Nie dziwi臋 si臋... :> Nie m贸wi臋... Pisz臋.

Data: 2010-05-01 01:30:10
Autor: Tomy M.
yo! jump! jump! here we go!
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hrforo$360$2news.onet.pl...

Nie dziwi臋 si臋... :> Nie m贸wi臋... Pisz臋.

pisz wi臋c

Tomy M.

Data: 2010-05-01 01:54:13
Autor: Lorn
yo! jump! jump! here we go!
Tomy M. pisze:
U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hrforo$360$2news.onet.pl...

Nie dziwi臋 si臋... :> Nie m贸wi臋... Pisz臋.

pisz wi臋c

Czy co艣 z tego zrozumia艂e艣? :>

Data: 2010-05-01 13:06:30
Autor: Grzegorz Z.
yo! jump! jump! here we go!
Dnia Fri, 30 Apr 2010 23:50:50 +0200, Tomy M. napisa(a):

[...]

Ty urwo nawet ju m骿 jad硂spis znasz?

Nie, nie wpierdalam cukru w og髄e.

A na przysz硂舵 nie klikaj w linkach kt髍e podaj - nast阷nym razem b阣zie
wirus!

--
"Przyjemnie jest robi zakupy w niedziel i s硑sze w禼iek砮
szarpanie za dzwony zdenerwowanych pleban體"

yo! jump! jump! here we go!