yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz

Data: 2011-04-25 21:51:49
Autor: Michał
yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
witam,

pytanie z kategorii abstrakcja !!!?

Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.

Bez przejechania się (do tyłu ;) , bo jedynka spalone sprzęgło).

to normalne jest ? wystawiasz auto a ono znika ?
wiem że to trochę możliwe bo siostra tak lanosa sprzedała też
(rok młodszego - z 2000) ktoś kliknął kup teraz i znikło (i potem zadowolony kupił).

http://allegro.pl/leganza-gaz-klima-skora-el-fot-usz-skrzynia-i1577720609.html

co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

pozdrawiam.

Data: 2011-04-25 22:05:23
Autor: Rafał Grzelak
 Michał wrote:

co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

I myslisz, ze ktos kupil zepsute auto zeby nim jezdzic?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-04-25 22:18:47
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?= <spam@spam.com> napisał(a):
 Michał wrote:

> co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
> za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
> ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

I myslisz, ze ktos kupil zepsute auto zeby nim jezdzic?

wszyscy któzy dzwonili - całe 2 osoby - chciały nim jeździć,
tylko nie łapie czemu wszystkie 2 osoby chciały tam manuala wstawiać...

pozdrawiam!

Data: 2011-04-26 11:01:43
Autor: J.F.
yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
I myslisz, ze ktos kupil zepsute auto zeby nim jezdzic?

wszyscy któzy dzwonili - całe 2 osoby - chciały nim jeździć,
tylko nie łapie czemu wszystkie 2 osoby chciały tam manuala wstawiać..

A czemu nie ? Automat to samo zlo - brak dynamiki, wysokie spalanie, i sie czesto psuje :-)

J.

Data: 2011-04-26 00:03:13
Autor: Grejon
W dniu 2011-04-25 23:51,  Michał pisze:

co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

A skąd wiesz, że to auto ma służyć do jeżdżenia?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-04-25 22:11:55
Autor: Michał
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):
> [...]

> ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

A skąd wiesz, że to auto ma służyć do jeżdżenia?

Fakt to auto u mnie służyło do marnowania czasu i zastanawiania się czy wymieniać skrzynie czy sprzedawać ;)

A kiedyś miałem takie safrane co mi służyło za pojemnik na rower
z suszeniem (klimatronik), tylko po 3 wizytach straży miejskiej i policji zmuszony byłe coś z nim zrobić, bo mi goście z osiedla obok dupe zawracali co chwila że 2 pany by tam weszły.

ale tak serio... co się robi jeszcze z autem ?

-ja mam taką abstrakcyjną myśl że jak zmienie sobie pokój w pracy na większy to kupie Renaul VelSatisa/Avantime "nie do rejestracji" za 4k i go sobie wniosę po kawałku i skręce ;) (da się to śrubokrętem i kluczem? w 2 weekendy - bez silnika). tylko bonus 10m^2 potrzebne bo to 5x2metry i 2 tony :)
- to coś jak by wnieść 60 starych monitorów Iiyalma 514 22' CRT.

pozdrawiam.

Data: 2011-04-26 00:05:27
Autor: Sebastian Biały
On 2011-04-25 23:51,  Michał wrote:
Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.

Za takie śmieszne pieniądze można brać w ciemno każdy samochod w każdym stanie. Najwyzej bedzie się w plecy 2k zł ale przecież na części też można, kto wie czy nawet nie zarobić ...

Data: 2011-04-25 22:23:45
Autor: Michał
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisał(a):
On 2011-04-25 23:51,  Michał wrote:
> [...]

Za takie śmieszne pieniądze można brać w ciemno każdy samochod w każdym stanie. Najwyzej bedzie się w plecy 2k zł ale przecież na części też można, kto wie czy nawet nie zarobić ...

fakt sam do niego silnik kliknąłem, chyba za 1.4k był + światło + lampa tylnia i już cena jest :) - a zostaje bezywpadkowa/bezstłuczkowa skorupa to jak ktoś ma czas i śrubokręt :) a i 6 alufelg i gratis aku w bagarzniku ;)
za który mi cholera 30pln "eko podatku" ZŁODZIEJE naliczyli - gdzie to idzie na Ala Gora ?

btw. takie alufelgi to pasowały by do renault safrane ph2 (też mam 5 śrub) ?
bo mam qulerskie stalowe czarne - szok na dzielni że hej :)

pozdrawiam.

Data: 2011-04-26 00:56:35
Autor: Bydlę
On 2011-04-25 23:51:49 +0200, " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

witam,

pytanie z kategorii abstrakcja !!!?

No.

"Po kradzieży wnętrza"

I teraz pojazd składa się tylko z _zewnętrza_?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-04-25 23:28:00
Autor: Michał
On 2011-04-25 23:51:49 +0200, " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

> witam,

No.

"Po kradzieży wnętrza"

I teraz pojazd składa się tylko z _zewnętrza_?
;>>>

to było GPS/Audio+Auto

teraz zostało tylko auto ;)

nieno fotele są głośniki w drzwiach przód i tył (chyba tam są) zostały,
fakt to audio naprawdę grało, powiedział bym że lepiej niż seryjne s80 :)

seryjnie pakowali (do top wyposażenia) tam pioneera ?

pozdrawiam.

Data: 2011-04-26 13:49:52
Autor: Bydlę

On 2011-04-25 23:51:49 +0200, " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

witam,

[...]

Bez wnętrza, które zostało ukradzione (o ile napisałeś prawdę).
Czyli zostało tylko zewnętrze auta.

Nie odpisuj, nim nie zrozumiesz lub ktoś ci nie wytłumaczy (może być topolog).

--
Bydlę

Data: 2011-04-26 01:32:54
Autor: =Marcos=
yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
pytanie z kategorii abstrakcja !!!?

Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.

Auto w częściach warte z 5000zł na przykład.
Jak ja sprzedawałem uszkodzonego, acz jeżdżącego grata, bez ceny minimalnej, dzwonili do mnie handlarze z godziwymi propozycjami cenowymi z hasłem typu "za 2500zł przyjeżdżam lawetą za pół godziny i biorę bez patrzenia, bez oglądania, bez marudzenia". Gdyby nie to, że byli licytujący, to bym się zgodził, bo takiej ceny oczekiwałem.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-04-26 06:40:10
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip4qdl$nr2$1inews.gazeta.pl...

co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

Ty jakiś głupi jesteś czy tylko udajesz debila? Wystawiłeś złoma, ktoś to kupił a ty masz teraz z tego powodu atak histerii zamiast się cieszyć. Interesuje cie co z tym zrobi czy interesuje cie przelew na konto?

Mało tego, że non stop zarzucasz pms jakimś bzdurami to twoja potrzeba zwrócenia na siebie uwagi sięga zenitu.

Z klasycznym pozdrowieniem: http://tiny.pl/hdrkg

kml

Data: 2011-04-26 07:08:07
Autor: Kruszynka

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości

> [...]

Interesuje cie co z tym zrobi czy interesuje cie przelew na konto?

Mało tego, że non stop zarzucasz pms jakimś bzdurami to twoja potrzeba

 Oo wlasnie masz Kamil racje.Pozdrawiam

Data: 2011-04-26 10:18:46
Autor: jerzu
yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
On Tue, 26 Apr 2011 06:40:10 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

Z klasycznym pozdrowieniem: http://tiny.pl/hdrkg

Za trudne dla niego.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-04-26 08:44:36
Autor: MarcinJM
yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
W dniu 2011-04-25 23:51,  Michał pisze:
pozdrawiam.

Aaaa, to znowu ty...

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-04-26 11:00:23
Autor: J.F.
[...]

A po co ma sprawdzac, 2000 nie majatek, glosniki trzeba sprawdzic, bo moga zle grac :-)

I co ma sprawdzac, skoro wyraznie napisales ze nie jezdzi :-)

J.

Data: 2011-04-26 13:31:52
Autor: Hals
[...]

Normalne nie jest, ale podobne rzeczy się zdarzają........
Znam przykład z roku 2003:
Przyjechał gostek do warsztatu mechanicznego (stały, dobry klient, serwisuje tam szystkie auta)
Zostawił 8000.- pln i umowę kupna podpisaną przez niego.
Powiedział że dziś po południu przyjedzie umówiony gostek z samochodem.
Mechanicy mają go sprawdzić. Jeżeli będzie O.K. to proszę mu zapłacić za auto, i niech wypełni druki umowy.
Proszę jeszcze założyć do tego auta instalację gazową - kasę też zostawił
On teraz wyjeżdża - wraca w przyszłym tygodniu, to sobie auto odbierze.
Kupujący wcześniej tego auta raczej nie widział.

No ale on nie był z Krakowa.......:-)
Chociaz całkiem blisko.

Hals.

Data: 2011-04-26 19:11:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

jedna niezgodność stanu auta z opisem i moze olać transakcje.
Brak opisanego dokumentu (np. OC czy przegląd), cokolwiek namacalnego, co (nie)znalazło sie w opisie a jest odbiegające w aucie i ... całe kup-teraz przestaje obowiązywać jako towar niezgodny z opisem.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-27 17:49:16
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Ok zadzwoniłem :)
po prostu po auto wpadnie - 260km,
a opis był wystarczająco dobry :)

no w piątek zniknie z moich oczu :)

-- -
btw. a w safrane wiem co pało - taka kosteczka z kabelkami i rurkami,
już wymieniona :) ożyła cała elektronika i auto nabrało stabilności,
a przedewszystkim hamuje hydraulicznie, nie pneumatycznie :)

pozdrawiam.

Data: 2011-05-01 19:31:13
Autor: Michał
[...]

Sprzedane!
Ale jestem szczęśliwy, nie muszę już na auto patrzeć :)

a samochód będzie naprawiony, nie idzie na części :)

pozdrawiam.

--

yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz