yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz

Data: 2011-04-26 00:03:13
Autor: Grejon
yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
W dniu 2011-04-25 23:51,  Michał pisze:

co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

A skąd wiesz, że to auto ma służyć do jeżdżenia?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-04-25 22:11:55
Autor: Michał
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):
> [...]

> ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

A skąd wiesz, że to auto ma służyć do jeżdżenia?

Fakt to auto u mnie służyło do marnowania czasu i zastanawiania się czy wymieniać skrzynie czy sprzedawać ;)

A kiedyś miałem takie safrane co mi służyło za pojemnik na rower
z suszeniem (klimatronik), tylko po 3 wizytach straży miejskiej i policji zmuszony byłe coś z nim zrobić, bo mi goście z osiedla obok dupe zawracali co chwila że 2 pany by tam weszły.

ale tak serio... co się robi jeszcze z autem ?

-ja mam taką abstrakcyjną myśl że jak zmienie sobie pokój w pracy na większy to kupie Renaul VelSatisa/Avantime "nie do rejestracji" za 4k i go sobie wniosę po kawałku i skręce ;) (da się to śrubokrętem i kluczem? w 2 weekendy - bez silnika). tylko bonus 10m^2 potrzebne bo to 5x2metry i 2 tony :)
- to coś jak by wnieść 60 starych monitorów Iiyalma 514 22' CRT.

pozdrawiam.

--

yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz