yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz

Data: 2011-04-26 00:05:27
Autor: Sebastian Biały
On 2011-04-25 23:51,  Michał wrote:
Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.

Za takie śmieszne pieniądze można brać w ciemno każdy samochod w każdym stanie. Najwyzej bedzie się w plecy 2k zł ale przecież na części też można, kto wie czy nawet nie zarobić ...

Data: 2011-04-25 22:23:45
Autor: Michał
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisał(a):
On 2011-04-25 23:51,  Michał wrote:
> [...]

Za takie śmieszne pieniądze można brać w ciemno każdy samochod w każdym stanie. Najwyzej bedzie się w plecy 2k zł ale przecież na części też można, kto wie czy nawet nie zarobić ...

fakt sam do niego silnik kliknąłem, chyba za 1.4k był + światło + lampa tylnia i już cena jest :) - a zostaje bezywpadkowa/bezstłuczkowa skorupa to jak ktoś ma czas i śrubokręt :) a i 6 alufelg i gratis aku w bagarzniku ;)
za który mi cholera 30pln "eko podatku" ZŁODZIEJE naliczyli - gdzie to idzie na Ala Gora ?

btw. takie alufelgi to pasowały by do renault safrane ph2 (też mam 5 śrub) ?
bo mam qulerskie stalowe czarne - szok na dzielni że hej :)

pozdrawiam.

--

yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz