yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz

Data: 2011-04-26 01:32:54
Autor: =Marcos=
yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
pytanie z kategorii abstrakcja !!!?

Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.

Auto w częściach warte z 5000zł na przykład.
Jak ja sprzedawałem uszkodzonego, acz jeżdżącego grata, bez ceny minimalnej, dzwonili do mnie handlarze z godziwymi propozycjami cenowymi z hasłem typu "za 2500zł przyjeżdżam lawetą za pół godziny i biorę bez patrzenia, bez oglądania, bez marudzenia". Gdyby nie to, że byli licytujący, to bym się zgodził, bo takiej ceny oczekiwałem.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz