yzf750r dusi sie ponad 200km

Data: 2014-09-19 23:17:51
Autor: konrad yfz750r
yzf750r dusi sie ponad 200km
witam jestem tutaj nowy wiec prosil bym o wyrozumialosc i jak najwięcej info na temat mojej yzf750 oczywiście przygotowana do sezonu, a wiec mam pewien problem gdy jade tak do 200km na godz jest ok ale gdy przekraczam ta granice około 220 zaczyna się dusic jak by brak mocy ale jeżeli będę jechal tak samo tylko spokojnie dodawal jej gaz to dojdzie nawet do 235km co jest?? bo z tego co wiem to powinna ciagnac co najmniej do 250km a dodam ze jest 93r i lubi oliwe:) pozdrawiam i czekam na odp

yzf750r dusi sie ponad 200km